Se oli tällästä tänäänkin. Marginaalit ratkaisee.
Itse olen omissa tyytymätön, tai olen itse asiassa ollut koko pleijareiden ajan Immosen ja Tuohilammen otteisiin. Immonen alkaa oleen jo vanha, Tuohilampi alkaa muistuttamaan pahasti Kauttoa (joka on muuten mielestäni Jukureiden huononin pakki). Ihme leijumista ja neiteilyä boksissa.
Ei tässä silti hätää. Huomenna voitetaan ja sitten onkin jo taas kotiottelu ja sen jälkeen voitot tasan 2-2. Uskon omien voittoon huomenna!
Jos kuitenkin käy kylmät ja Jukurit vie sarjan huomenna tai koska tahansa, täytyy sanoa, että Jukurit ovat nostaneet osakkeita ainakin mun silmissä todella paljon. Mielestäni Jukurit alkaa, vaikka onkin nykyään muovinen, olemaan se oma itsensä. Onhan tätä odotettukin. Jos Jukurit sarjan vie, olen satasella band-wagonissa mukana.
Se, mikä täytyy tässä jo nyt ja heti todeta on Jukurien AV. Aivan uskomattoman hienoa työtä. Siellä ei tilaa kaverille juurikaan anneta. Jatkuvasti iholla. Miten vittu ne jaksaa tota myllyä?
Hieno joukkue se on Jukuritkin. Saisivat vaan unohtaa se SaiPan kelkasta, niin respectkin olisi varmaan monenlla, monella muullakin huomattavasti suurempi.