Fiilistelyketju

  • 128 985
  • 765

Sinikeltask

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei täällä muillakaan ole helppoa, ruokatunnilla tapahtui jotain, ja työnteon teho katosi täysin. Ei sinällään tunnu että jännittäisi, luotto Lukkoon on niin kova. Enemmänkin odottaa peliä vaan niin kovaa, että ajatus karkaa ja kaikki tekeminen jää vähän pinnalliselle tasolle.
Samat fiilikset, odottaa kun kuuta nousevaa. Tulee ihan nuoruus mieleen...
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mua jännittää ihan vitusti. Kädet tärisee ja mistään ei tul mitään... ja tarvis puol kolmeks mennä töihin... saan varmaan paljon aikaan.
Eikös sulla ole kuumeinen olo? Tai ehkä mieluummin mahassa kiertää. Ettei tarvii koronatestiin lähteä ennen torijuhlia...
 
Viimeksi muokattu:

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällä Lukon finaalihuumalla alkaa olla myös kansantaloudellisia vaikutuksia ainakin lyhyellä aikajänteellä. Somesta olen bongannut, että muutamat liikkeet lyövät ovia tänään aikaisemmin kiinni, jotta henkilökunta ehtii peliä katsomaan.

Omallakin työpaikalla valtaosa jo livennyt työpaikalta ja kalentereihin tuupattu tukeva kattaus etätyötä tai vapaapäiviä.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Tänään on se päivä josta olen unelmoinut siitä asti kun ensimmäisen kerran isä otti minut äijänsuolle v 67 silloin olin isän hartioilla, istumapaikkoja ei ollut. Edellisen finaalin -88 olin paikanpäällä. Nyt olisin varmasti myös jos halliin pääsisi.
Niin jokaisena finaalipäivänä on jännittänyt enemmän kuin koskaan jopa enemmän kuin omien lasten syntymät. Jokaisen Lukon maalin kohdalla myös naapurit tietää että Lukko teki maalin ( asun PK seudulla omakotitalossa)
Tänään ajan Turun kautta Raumalle.

TORILLA TAVATAAN !!!!
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Monta olutta pitää juoda, että ei jännitä näin paljon? Yölläkään unta saanut.
 

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
klo16 lopetan netin selailun, radio on sulki ja talon TV:stä saa katsoa kaikkea muuta kuin C-morea. Itse jatkan eteisen remonttia jonka eilen klo 16 aloitin.
Loppu perhe saa seurata peliä jos haluaa, mutta minulle ei saa ilmaista tulosta mitenkään, ellei ole pari min jäljellä ja johto tavoittamaton, kuten 0-4.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
klo16 lopetan netin selailun, radio on sulki ja talon TV:stä saa katsoa kaikkea muuta kuin C-morea. Itse jatkan eteisen remonttia jonka eilen klo 16 aloitin.
Loppu perhe saa seurata peliä jos haluaa, mutta minulle ei saa ilmaista tulosta mitenkään, ellei ole pari min jäljellä ja johto tavoittamaton, kuten 0-4.

Aika rohkee veto. Vaikka mua jännittääkin ihan sairaasti, niin en pystyisi olemaan katsomatta.

@Pukki joo ei tässä amatöörejä silti olla.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Tifosin katto alkaa olla loppuunmyyty.

Tänään pelit näkee lähes joka kapakassa jossei kotona näy
 

Vasenpaitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Allekirjoittanut istui puolet yöstä vessassa ja molemmista päistä tuli tavaraa. Keskittyminen töihin on ihan nollassa..
Mut emmää mitää jännitä...
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Katselin tässä lämmittelyn vuoksi vuoden 2013 ratkaisevan puolivälieräottelun Lukko-Jokerit. Siitä voi itse kukin kuulostella, millainen mahtaisi olla tunnelma, jos halliin pääsisi.

Oli muuten jännä huomata, miten paljon Lukon peli on muuttunut noista vuosista. RD:n Lukolla ei ollut muuta missiota kuin kuljettaa kiekko punaviivan yli ja siitä vastustajan päätyyn. Virran Lukko sen sijaan kiekottelee lukuisilla eri variaatioilla, mikä tekee pelistä vastustajalle äärimmäisen vaikeasti ennakoitavaa. Huikea kehitys.

Ainiin, ja taisipa olla Pekka Virta kommentaattorina tuossa ottelussa (ellen ihan väärin kuullut).
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

Glutenius

Jäsen
Vittu että jännittää..... Valitettavasti en päässyt Raumalle tänään mutta jos pelataan vielä torstaina olen tulossa! Cama Lukko, poika kotiin!!!!
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Mä fiilistelin työmatkan Vangeliksen Conquest of paradisella. Loppui just kun sain auton kotipihan. Se oli selkeä merkki että tänään on se päivä jota koko Rauma on odottanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös