Ei.Onko kaikki saaneet nukuttua?
Huomenta vaan.Huomenta!
Onko kaikki saaneet nukuttua?
Heräsin noin tunti sitten, joten en. Tänään koen huijarisyndroomaa vahvasti, sillä istun itse hallilla ottelun aikana. Mun tuurilla hei sieltä tulee joku rökäletappio..Huomenta!
Onko kaikki saaneet nukuttua?
Sen verran vaikeaa oli, että jotain suurta on nyt käsillä.
Fans of Lukko Rauma: May 1, 2021 – W-DAY
Today, and as you read this, you are en route to that great adventure for which you have waited for over 58 years.
Tonight is the night of nights.
Today, throughout the whole of our homeland, the bells will ring out the tidings that you have arrived, and the invasion for liberation of 58 years of darkness, has begun.
The hopes and prayers of your dear ones accompany you, the confidence of the team goes with you. The fears of the foe are about to become a reality.
Let us strike hard. When the going is tough, let us go harder. Imbued with faith in the rightness of our cause, and the power of our might, let us annihilate the enemy where found.
May God be with each of you fine supporters. By your actions let us justify His faith in us.
Pekka Virta, head coach.
Sitten vielä ennen peliä "We have a dream" eetteriin. Sekin sattumoisin lainaus toisesta puheesta, jossa hieman muutoksia.Kirjoitin tällaisen englanninkielisen puheen tätä päivää silmälläpitäen. Lainasin röyhkeästi yhtä toista puhetta, jonka jotkut ehkä tunnistavat, lisäilin vähän omiani joukkoon, mutta bare with me veljet.
Sellaiseltahan se joskus tuntui. Vuosina 1989-2001 ja 2010. Jos TPS:n pitää jollekin hävitä, paras vaihtoehto Liigaseuroista on ehdottomasti Lukko. Vähemmin hopea harmittaa, kuin että Tappara tai K*rpät olisi ollut vastassa. Kyllähän Lukolle jos kenelle sen mestaruuden suo.Vittu, että vääntää mahasta. Jännittää ihan saatanasti. Nukkuminen tuntui joltain kuumehorkkaunelta. Tältäkö se voittaminen tuntuu?
Tähän huutonauru hymiö :)Mestaruus katkolla Lukolle ja juuri tulleen tiedon mukaan Porissa lämpötila kohonnut +22 asteeseen.
Sattumaa? En usko.
Tähän huutonauru hymiö :)
Päivä josta välillä jo usko loppui vuosien varrella on vihdoin käsillä. Pitää myöntää että tämä playoffs kk ollut sietämätön prässi pelkästään katsojan roolissa.
Joo on tämä vapina ihan käsittämätöntä, töistä tuu kyllä yhtään mitään...Yritetään huumorin kautta, vaikka parhaillaan on enemmän tai vähemmän paskat housuissa. Yritän muistella, koska olisi tuntunut samalta. Oman lapsen syntymäkin meni ihan lunkisti. 2006 olin paikan päällä Torinon olympiafinaalissa ja muistan, että silloin oli hitosti perhosia vatsassa, olo helpotti vasta juotua litran halpaa punaviiniä ennen peliä.
Ei täällä muillakaan ole helppoa, ruokatunnilla tapahtui jotain, ja työnteon teho katosi täysin. Ei sinällään tunnu että jännittäisi, luotto Lukkoon on niin kova. Enemmänkin odottaa peliä vaan niin kovaa, että ajatus karkaa ja kaikki tekeminen jää vähän pinnalliselle tasolle.Mua jännittää ihan vitusti. Kädet tärisee ja mistään ei tul mitään... ja tarvis puol kolmeks mennä töihin... saan varmaan paljon aikaan.