Jos jatkoajan oma gudrun edes joskus vastaisi
Otetaan uudelleen vaikka aiva turhaa onkin
Viestin lähetti The Original Jags
Huomionarvoinen asia on myös se, ettei kukaan ole toistaiseksi kommentoinut sanallakaan Tarkkosen kirjoituksia. Siltä pohjaltahan asiasta piti tässä keskustella.
Kehoitan ketjuun osallistuvia ensin tutustumaan linkkien (sekä Tarkkosen kirjoitukset että YLE:n keskustelufoorumi) ja sen jälkeen kommentoimaan asiaa.
Huomionarvoinen asia, joka lienee suurimmalle osalla tämän palstan kirjoittajista selvää, on se että sinä et halua vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin.
Jos vastaisit edes minun sinulle tässä ketjussa esittämiin kysymyksiin ja antaisit monta kertaa pyytämäni oman näkemyksesi perhe-etuuksista ja perhepolitiikasta.
Kertauksena uudelleen:
Kirjoitit, että yli 70 % tulonsiirroista menee naisille. Olet tätä valhetta levittänyt ennenkin ilman todisteita. Olisiko sinulla nyt tarjota tietoa tästä asiasta.
Kysyn sinulta myös montako avioeroa olet itse nähnyt tai kokenut? Kumpi näissä on hakenut eroa ja mistä syystä?
Osaatko edes kuvitella mikä saa naisen hakemaan avioeroa?
Aikoinaan väittämääsi taloudellista hyötyä et ole ainakaan millään tiedoilla pystynyt perustelmaan.
Jos nyt voisit tarjota jotain todellisia laskelmia, niin olisi hyvä.
Ja Bonus-kyssäri TOJ:lle
Montaako eroa ole oikeassa elämässä seurannut?
Jos sinulle ei oikeita kokemuksia ja omia havaintoja ole, niin hanki niitä. Näkemällä ja tuntemalla oikeita ihmisiä, oikeissa elämäntilanteissa ja oikeassa maailmassa on oikeasti ihan hyödyllistä.
Ja snaksterilla vastauksena. Minä olisin valmis tuohon, mutta minä en usko tuohon tilanteeseen joutuvani. Minä en nimittäin usko, että vaimoni heittää minua syyttä pihalla saadakseen taloudellista hyötyä.