Mainos

FC Jatkoaika - 2003

• 11 536
  • 218

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miikaa haastateltiin lehteen, Totta vaiko tarua?

Kerropa tuosta sinun, bisnesmanin ja teemun retkestä?

Nojoo, ton bisnesmanin kans on tullu aika lailla oltua kaveria joo, niinku se jo mainitti moon niinkus sen oppipoika ja silleen. Eli lähettiin sit yhtenä vapaa iltana vähän kaupungille ja sit jossain vaiheessa, kun oltiin siinä juomassa ka.. kokista, niin siihe tuli sit teemuki messiin. Sit siinä oli pari aika kuumaa tsiksiä, ei ne oikeen voinu vastustaa meitä futistähtiä ja ne sit liitty kans seuraan, mitä niitä ny oli kuus vai?

Mitä sen jälkeen?

Ootsä vähä utelias? Nojoo, kyllä se bisnesman siinä jossain vaiheessa iltaa tai yötä, whatever siinä vinku.. Niin siis sen sorsapillin kans, noi on aina kivoja noi uudet tavarat. Siinä se, kysy jotain muuta senkin pörriäinen!!!!

Vaikuttaako tuo tapaus jotain sinun peliisi?

Noei kai. Kyl ton ruutiveijarin pitäs ymmärtää, et me ollaan vähän tämmösiä värikkäämpiä pelaajia, tästäki tuli joukkueelle julkisuutta, eli mä kyllä odotan vaan lisää vastuuta.

Entä siviili elämään?

No mutsi ja faija on tuolta pommittanu mua aika reilusti, kyselee ja kyselee kaikkee, nyt mun kännykkä on muuten mystiseti rikki..

Miten sä nyt meinaat jatkaa?

No tota muutaman päivän päästä on taas vapaa ilta, eiköhän me taas johonki päin lähdetä ton bisnesmanin kanssa?

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Englannin pörssi notkahti!

Englannin pörssi on tippunut tänään noin -5.344367%

Suurin putoaja oli tänään jalkapallojoukkue FC Jatkoaikaa pyörittävä Jelsoft Enterprises, jonka osake notkahti tänään peräti 32 prosenttia. Syy notkahdukseen, on ollut joukkueen pelaajien järjestämä seksiskandaali, jossa tiettävästi raiskattiin ankkapillillä 16 vuotias tamperelaistyttö Pamela. Pelaajat ovat olleet pidätettyinä Ylistaron poliisiaseman navetassa jo kolmatta päivää.

Miten kommentoit tapahtumia seuran pääomistaja Jaska85?

-Olen kuullut erinäisiä tietoja tapahtumista, mutta haluan tietää lisää, Jaska kertoo kuolan valuessa suupielistä. (Y-ÄK!)

Entä osakkeen raju notkahdus?

-Tulee näkymään pelaajien palkoissa.

Mitä haluaisit sanoa neiti Pamela XXX:lle?

Huono säkä.

Paljonko olet menettänyt päivän aikana rahaa?

En penniäkään, mutta ainakin nämä kolme nuorta miestä ovat menettäneet noin 64 miljoonaa puntaa minulle. Korot pitää myös muistaa.

Kiitos.

Mistä?

No haastattelusta.

Ai haistattelusta?

No siitäkin.

no minähän en kenellekkään haistattele. (tuut-tuut-tuut)

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SportFM:n pihahaastattelu

Tuomas Virkkunen:" FC Jatkoajassa pelaava bisnesman on hurjien huhujen kohteena. Haastattelin tätä sekopäätä puhelimessa, tässä parhaat palat"

Pomosi on aika vihainen, miten kommentoisit ?
- Nii, todetaan nyt että sorsapilliä ei käytetty eikä ketään olla raiskattu. Itse se tuli ja meni.
- En ois kyllä suostunu jos ei ois pitäny Miikalle näyttää mallia. Malleista puheenollen, Miika herutteli aika hs kissaa. Ois voinu olla vaikka mun spekseissä...
- Pamela on muuten raskaana.

Voidaanko tästä vetää johtopäätöksiä..?
- No Lauantaina tavattiin nii sitä voi jokainen niinku miettiä kuka on
isä ja kuka ei..

No miten muuten menee?
- Päin helvettiä! Kaverit vittuilee, sponssit irtisanoo diilejä ja sukulaiset puhuu kesähäistä vaikka semmosia ei lain puitteissa edes voida järjestää. Jos ei tarjatäti muuta murahda.

- Periaatteessa voisin paljastaa että sen lapsen isä on Teemu_s, jolla oli Pamelan kans suhde viimevuoden puolella, eli ku Pamela oli vielä 15. Mut sitä en paljasta. Pysykööt salassa!

- Pamela suunnittelee että menee Hervannan ammikseen palikkapuolelle, mut skidi saattaa muuttaa suunnitelmia. Kysykää Teemulta mitä se sen kans tekee, mä pesen ainakin käteni tästä sikailusta!

Entä kihlaus, eikö teillä ole semmoinenki vielä?
- Sillä saa mun puolesta pyyhkiä vaikka persettä. Ei ollu eka eikä taatusti vika kerta. Vinkkinä medialle, mä vonkaan Gimmelin Ushmaa..

Kerros tästä enemmän!
- Niinku Gimmel laulaa "Me mentiin juhliin kaksin, sä otit salaa taksin". Mä lähden dokaamaan. Haistakaa V***U koko media!

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Tuomas Virkkunen: "Puhelimessa on FC Jatkoajan keskikenttäpelaaja teemu_s"

Villit huhut kertovat että Teillä olisi lapsi erään teini-ikäisen tytön kanssa.

Jaa. Ainahan niitä huhuja liikkuu. Niitä levittelee varmasti joku sellainen tyyppi, joka seurustelee Kyllikki Nyrkin kanssa. Kateellisten panettelua.

Oletteko nyt aivan varma?

Olen. Totta kai olen. Ei mulla oo mitn au-lapsia.

Näin siis tämäkin asia on saatu päätökseen. Toivotamme FC Jatkoajalle hyvää kauden jatkoa.

Kiitos samoin.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän myöhemmin, sai Miikakin puhelun Sport FM:ltä.

Olet vankilassa, miltä nyt tuntuu?

No vituttaa! Siis ei muuten, mutku täällä ei voi noita tsiksejä bongata sitten ollenkaan, täällön vaan tommosia haisevia miehiä!

Mikäs toi herutus-juttu on?

Niinku bisnesman jo sanoki, siel oli semmonen tosiaan huikee muija, meillä oli vähän huono kommunikointi aluks, kun se ei osannu oikein Englantia puhua. Mut sitku meille selvis, et ollaan molemmat suomalaisia, niin se helpottu vähän. ;-)

Entäs toi Pamela?

Ei sitä kukaan raiskannu, sillä oli pesässä nippu viiskymppisiä, ne me otettii ja ostettiin makaroonia ja jotain.

Mitäs sun kotiporukat tästä tuumaa?

Kun mä tänne lähdin, ne sano: "Teet sitten ittestäs kuuluisan" Eli mä oon nyt kuuluisa aikalailla ympäri maata, kyä ne varmaan ihan tyytyväisiä on?

Kiitos haastattelusta.

raksipoi

Jäsen
Ja koko joukkuetta koskevan skandaalin takia tuli Sport Fm:ltä puhelua myös lahjakkaalle Suomalais-Turkkilaiselle Juandrolle

Niin mitäs sanot tästä joukkuetta koskevasta skandaalista?
-No harmittaa tietenkin ettei ne ottanu mua mukaan....Bisnesman pääsenkö mä ees ens kerralla?,toteaa Juandro ja lähettelee terveisiä poseen

Ensimmäisestä pelistäsi itselläsi ei tainnut mennä kovin hyvin?
-Mitä hel...tiä sä vihjailet senkin onneton spugetoimittaja.

Seuraava peli on tulossa aiotko päästä avauskokoonpanoon?
-No mitä se sulle kuuluu mä lähden iskeen kissoja....

Ja näin haastattelu loppuu varsin sopuisissa merkeissä

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
PikkuPomoÄrähtää

Julistus.

Kohta 1. Ei harjoituspelejä enää ennen kauden alkua.

Kohta 2. Kaikki skandaaliin osallistuneet palkitaan kahden viikon palkattomalla hupiretkellä maastotreeneihin.

Kohta 3. Skandaalin johdosta tullaan kyseisten pelaajien kentälle laittamista harkitsemaan vahvasti, kunnes pelaajat ovat todistaneet olevansa FC Jatkoajan kaipaamaa pelaajamateriaalia.

PikkuPomoPuhunutOn.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
teemu_s on syyllinen, savolaisiin ei ole luottaminen. Todella ikävä tällälailla kannella pelaajatovereista joukkueenjohdolle, mutta ei tuollainen peli vetele.

Rocco

Jäsen
Avotakka haastatteli Roccoa:

- Millainen sisustus asunnossasi on? Onko hallitsevia elementtejä?

No on siellä seinät ja ovat ja keittiön seinillä vähän paistorasvan roiskeita. Olohuonetta hallitsee PlayStation 2.

- Onko asunnon väritys kohdallaan? Mitä värejä suosit?

Puuta ja valkoista. PS2 on musta ja siinä palaa sininen ja vihreä valo.

- Miten jalkapallokausi vaikuttaa perhe-elämään?

Niin mihin?

- ...niin, eikös huippupalloilijoilla ole ns. nainen joka vieraspaikkakunnalla...?

Ei vielä, tämä on uusi maa ja uudet kujeet. Homma on työn alla.

- Miten kausi on mennyt?

Yksi peli sitä tavallista rappaamista kintuille. Muuten ihan ok. Viimeksi olin pressiboksissa paikallisen TV-55:n kommentaattorina. Tuli siinä samalla otettua ns. mallaksen makuista plasmaekspanderia ruskeasta pullosta aika reippaasti ja sitten puoliajalla iski väsymys ja nukahdin BBC:n lähetysauton ohjaamoon, heräsin seuraavana päivänä Leedsistä.

- Pitääkö paikkaansa että olet ostamassa jääkiekkojoukkuetta NHL:stä?

Pitää paikkaansa. Vaikka futis onkin ammatti niin voihan sitä osaomistajana toimia NHL-joukkueen GM:nä. Pelaajien scouttaus on jo hyvällä mallilla.

- Saatko paljon fanipostia?

Vain äidiltä, mummuilta ja eräältä sokealta sellonsoittajalta Walesista.

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti vilpertti
teemu_s on syyllinen, savolaisiin ei ole luottaminen. Todella ikävä tällälailla kannella pelaajatovereista joukkueenjohdolle, mutta ei tuollainen peli vetele.

Parempi on että vilpertti keskittyisi pesemään voit sormistaan että jäisi pallot paremmin kiinni. Viime harkoissakin päästit otteen kaikesta mitä melkein sait kiinni.

Mitä nämä maastotreenit sisältää? Juoksemista ja retkeilyä luonnossa?

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti teemu_s
Mitä nämä maastotreenit sisältää? Juoksemista ja retkeilyä luonnossa?

Kävellään luonnossa ja tutkitaan muurahaisten polkuja ja bongataan siilejä. Omat eväät mukaan. Itse otan mukaan ranskanleipää ja lauantaimakkaraa ja 0,75l maitoa, pestyssä viinipullossa.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miikan puhelinlinjat ovat kuumana, häneltä kysytään haastattelua joka suuntaan. Radiokanava Urheilu Aortta sai haastattelun

Mitäs meinaat noista maastoreeneistä?

Toi luonto on ollu aina lähellä mun sydäntäni, siellä on hyvä happi, eikä media hypi nenälle. Niin, pikkupoikana mä treenasinkin ton kuntopuolen aina tossa lähimettässä. Päästin aina yhden kaneista irti, (meillä oli silloin paljon kaneja, myimmekin niitä) ja lähdin ottamaan sen kiinni. Kyllä se ihan mukavaa puuhaa oli, mutta sitten loppuivatkin kanit kesken..

Entäs sitten tuo kaks viikkoo ilman palkkaa?

No se vituttaa! Ei päästä enää bisnesmanin kans viihteelle. Mut tarvii ottaa joku noista muista mukaan, jotka saa palkkansa pitää ja laittaa ne maksaan, kyllä se siitä.

Meinaatkos vielä päästä pelaamaan?

No of koors. Hätä keinot keksii, sanotaan. Mä bongaan pari helmee tsiksii tuolta ja vien ne yöllä Ruutiveijarin sänkyyn, sit mä laitan sitä ennen niitten rintaliiveihin lapun, hyvää yötä Manageri T: Miika

Kiitos, saanen haastatella toistekin?

Saathan sä, mut anna eka pari pressii??

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Radio Rakkaudenmiekka haastattelee bisnesmania

No, tuli sit metsäkeikka. Mitäs tykkäät sanktiosta?

- Emmä oikeen tiiä. Metsässä on hyvä sinällään, että sieltä saa sieniä. Tuskimpa meikäläinenkään ihan selväpäisenä sitä safaria suoritaa. Jos nyt jaksan mennä ollenkaan..

Teemu_s kiistää lapsen. Kuka sen faija on?

- Kysykää Miikalta, se sen pamelan kans hankautui jo ennen teemua. Nuori mies mut pelimiehen elkeet..

Entä paikkasi joukkueessa, pelottaako että se menee?

- No eipä oikeastaan. Emmä sitä pelaamisen vuoksi tee vaan fyrkan ja mimmien. Potkii sit palloa jos jaksaa. Onneksi ei ole yhtään treenipeliä niin voi treenailla omia jutskia..

- Mut mä lähden tästä alkoon hakemaan muutaman eurokossun. Raakana menee..

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Espoon Siniset ei ollut osallisena skandaalissa. Tapahtumien aikaan hän oli vierailulla Walesissa serkkunsa luona.

"Mä olen yleensäkin kiertänyt kaikki tällaiset jutut kaukaa, niin nytkin. Tarkoitus on olla kokoonpanossa ekassa pelissä, jos ei muuta niin penkillä."

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Socrates Jr:n haastattelu SportingNews.com:ssa

Kritisoit kovasti seuran toimia antaessaan sanktioita tyttöskandaaliin osallistuneille pelaajille?

- Mielestäni kyseinen skandaali pilaa joukkue hengen ja mustaa joukkueen mainetta. Mielestäni sakot+pelikieltoa kunnes asia on selvinnyt kunnolla. Miikan voisi pistää takaisin A-Junnuihin (vuokrata pienempään seuraan), liian kuriton vielä tosi peleihin.

Oma pelisikään ei oikein sujunut, missä vika?

- Tottenham pelasi hyvin. Hyökkäyksessä kukaan ei oikein loistanut, ja itse pelinrakentajana en saanut palloa juuri ollenkaan, niin ei voi hyvä tulla. Jos sain en saanu juuri mitään aikaan, yhden hyvän tilanteen loin, Alku kankeutta uskoisin, kun tutustumme kunnolla niin alkaa toimia uskon. Juha Salmisen ja King:in kanssa voisi olla mielenkiintoista pelata. Vaikuttavat kunnon kärjiltä. Toisin kuin nämä kurittomat junnut.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä kertaa Miikaa haastattelee radio katve taajuus.

Mitä mieltä olet tuosta Socrates jr.in kommenteista?

Heh, ukko on ottanut vähän pulttia tossa viimeaikoina. Muutama päivä takaperin, ennen seksiskandaalia harjoituksissa, harjoittelun lomassa latasin kunnon tykin, ja Socrates osui huonoksi onnekseen tielle. Pallo pamahti suoraan palleille!

Pelkästään tuostako?

No oli siinä sit yks toinenki.. Meijän reeneissä pyöri tosiaan taas noita valokuvaajia, ne soittiki mulle saman päivän aamuna ja kysy, saaks tulla kuvaamaan mun harkkoja, laittaa johonki lehteen sit. Socrates sit kaatu aika makeesti yhdessä kohtaa ja valokuvaaja nappas siitä kuvan. Sit siihen lehteen tuli kuva musta, ku olin just potkasemassa ja Socratesista kun se oli perseellään siellä maassa.. Eli ei Socrates oikein tykänny..

Mitäs luulet, että Socrates tykkää noista paljastuksistasi?

No suoraan sanottuna, ei vois vähempää kiinnostaa! Se on just tommosta! Jätkä on kateellinen kun ei saa medialta samanlaista huomioo, ja sit valittaa meistä. Antaa valittaa!

Tahdotko vielä lähettää terveisiä Socratesille?

No en! Taino, voisin sanoo että.. No en mä viitti!

Siirrytäänpä muihin aiheisiin.. Mitäs sä kotona teet vapaa-aikanasi?

Mä asun lähellä semmosta pientä ala-astetta, siinä on vieressä sitten futis kenttä, siinä tykkää käydä potkimassa palloo maaliin. Sit siellä käy aika paljon noita lapsia tosiaan, niitten kans on hauska pelailla, kun ne on ihan fiiliksissä siellä.

Eli lapset on sulle tärkeitä?

On. Muistan, kuinka paljon itse tykkäsin pelata vanhempien ja taitavampien pelaajien kanssa, haluan jakaa sen muitten kanssa myös.

Onko sun urallas ollu mitään loukkaantumisia?

Ei. Nyt rupeaa ajattelemaan kuinka helve*** onnekas on ollut, ei yhtään loukkaantumista ja aika paljon pelannutkin. Mutta hei, nyt mun tarvii kyllä mennä, velvoitteet kutsuu!

raksipoi

Jäsen
Sport FM haastatteli Juandroa tässä osa haastattelusta

Niin tässä on nyt paljon kohuttu pelaajien "rangaistuksista" mitä olet mieltä?
-No kyllä mun mielestä valmentaja saisi miettiä vielä toiseen kertaan rangaistuksia

miksi?
Siihen on monta syytä.....

Mutta teidän sponssi lähti kalppimaan tapahtuman johdosta?
-Hankkii uuden sponssin.....Kyllä ne aina ne asiat suttaantuu

No mitkä ovat sinun henk. koht. tavoitteet vielä tälle kaudelle?
-No eiköhän se ole se pelipaikan vakiinnuttaminen...Ja tietenkin onnistumisia eihän tästä muuten tule mitään

Kiitos haastattelusta kuulemiin
-Joo moro ja kiitti sullekkin

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Socrates Jr - Vastauksia Miikalle?

Haluatko sano jotain Miikan väitteisiin?

Enpä halua jatkaa naurettavaa juttua tätä haastattelua enempää.
"muutama päivä takaperin, ennen seksiskandaalia harjoituksissa, harjoittelun lomassa latasin kunnon tykin, ja Socrates osui huonoksi onnekseen tielle. Pallo pamahti suoraan palleille!"

- Miksi kukaan ammattilainen tuosta suuttuisi? Unlucky, Junnuilla tuntuu olevan vain hieman liikaa näyttöhaluja, taikaisin junnuihin.

"Jätkä on kateellinen kun ei saa medialta samanlaista huomioo, ja sit valittaa meistä"

- Olen vain aika tyytyväinen etten saa tuollaista huomiota, ja huomma kaverien olevan nuori kun kuuntelee millaisia haastatteluja antaa.

Et ole pahemmin kritisoinut pahemmin Bisnesmania ja Teemu_s:ää?

Bisnesmanissa ja Gascoinessa on jotain samaa, en voi kuin ihmetellä käytöstä ja pelitaitoja. Eniten ärysttää kuinka neste on noussut nuorille päähän. Teemu_s:stä en sano mitään kun en ole oikein tutustunut.

Uskon että kun alamme pelaamaan joukkueena, homma toimii. Jos joillain nousee nestepäään, niin pois vain.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Haastattelua pukkaa Sport FM:lle.

Juha Salminen, kohu FC Jatkoajan ympärillä on ainakin hetkellisesti laantunut. Miten itse kommentoit tapahtumia?
-No joo, ei oo mun asiani kommentoida tätä. Toi on tota bisnesmanin luonnetta, tiedä siitä sitte. Mut sikariporras asettaa rangaistuksen. Mun puolesta saa painuu radalle kunhan ei harrasta noita ja se ei vaikuta peliesityksiin. Niinhän mäki teen...

Itse et ollut mukana, miksi näin?
-Mä pärjään paremmin jos pystyy kommunikoimaankin. Tamperelaisia hullukaan ymmärrä...

Avausottelu meni itseltäsi aika hyvin, kommentteja?
-No joo, meni ihan kohdilleen. Oli hyvät paikat heittää passeja ja nostaa sisään ni tuli sit tehtyy. Hyvä päivä, ei siinä erikoisempii. Toivotaan et sama meno jatkuu, olishan silleen hienoo joukkueen nuorimpana näyttää miten yhdistetään bilettäminen ja pallon potkiminen.

Toinen ottelu pelattiinkin jo Spursia vastaan. Kommentoitavaa?
-Ei ollu peli ihan kohdallaan. Puolustuksella ei oikeen toiminu, mut toisaalta jos alotteleva divarijoukkue ottaa liigajengiltä huonolla pelillä kahdella maalilla turpaan ni kyl se osottaa et potentiaalia on.

Sinua ei ole pahemmin mediassa näkynyt, miksi näin?
-Kyl mä tuun ku vaan pyydetään, mut tos on ollu kaikkee muuta. Ei ees sen ekan pelin jälkeen tullu pyyntöjä. Mut kyl mä mielelläni vastailen.

Kiitos.
-Eipä kestä, mä lähen baanalle!

Vaicci#63

Jäsen
Tosiaan. Hiljaista on ollut. Mutta eiköhän se että esim pelejä ei ole ollut , selitä hiljaisuuden. Pelkään kuitenkin että chairman ja manager ovat häipyneet kuvioista. Jos tarvetta, niin mulla on CM3.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En minä ainakaan...

...ole kadonnut. Muutto ja vuokratakuu söi rahat ja piti myydä kannettava pois. Nyt tilalla on Macci ja siihen yritän etsiä Manageria jostain villisti.

Asensin tänään työpaikan ( :D ) koneeseen koko lystin, joten on vain ajan kysymys kun kausi pyörähtää käyntiin.

Ei ole kauhean sujuvasti minun osalta tämä(kään) FC Jatkoaika luiskahtanut liikkeelle.

Kuvioissa kuitenkin. 100%!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy