Mainos

FC Jatkoaika - 2003

• 11 521
  • 218

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valkovenäläistynyt espanjalaisnuorukainen Iker uskoi ottelun jälkeen FC Jatkoajan kotisivuilla, että edessä on vielä paljon työtä.

- Kaikki kunnioitus vastustajalle, mutta tämän ottelun perusteella on mahdotonta sanoa alkavasta kaudesta mitään. Vastustajat olivat kyllä organisoituneita, mutta tämän "köyhän miehen Wolvesin" joukkueen taso on kyllä aivan muuta kuin mihin Englannin 1. divisioonassa saa tottua.

- Seuraava vastus onkin sitten kohdattava latautuneena, valmiina taisteluun. Spurs on erittäin kova joukkue Poyet´n, Sheringhamin ja Daviesin johtaessa showta. Kenttä on pyrittävä ottamaan haltuun.

Lopuksi Iker lähetti terveisiä perheellensä Espanjaan, sekä tyttöystävälleen, joka on muuten kolumbialainen pop-tähti Shakira.

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti vilpertti
FC Jatkoajan maalivahti pääsi esittelemään taitojaan uuteen kolajuomamainokseen - mikään kuti ei tarttunut hanskoihin, eikä myöskään pukukopissa onnistunut juomapullon kiinniotto. Tämä, jos mikä valaa uskoa tiimikavereihin!

Ei se pelkkä röhnötys auta, nii!!

Kysymyksiin tulevasta vastustajasta Tottenhamista teemu_s vastasi näin: "Tottenham on tunnetusti vanhoja höyliä ylipalkkaava alisuorittava joukkue. Nou hätä. Eiköhän me hoidella ne. Avaukseen kuitenkin olisi ihan kiva päästä."

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Fc Jatkoaika on saanut uuden pääsponsorin. Nyt menemmekin suoraan lähetykseen jatkoajan tiedotus-saliin:

Ei prkl kun täällä on niin saata*an ahdasta! saatko sä sen kameran tänne? joo niin onki. huonoimmat tilat koko britannian saarella...Ai mitä? lähetyskö? siitä kamerasta? tullut jo 30 sekuntia? heh..hyvää iltaa täältä loisteliaasta FC Jatkoajan mediahuoneesta. Haastatteluun saapuu ihan hetken kuluttua Jatkiksen chairman, Jaska85.

20 minuuttia tässä välissä...

Jaahas. Sieltä hän saapuikin Jaska85. Olette solmineet tälle kaudelle uuden sponsorisopimuksen. Voitko kertoa mikä tämä yritys on?

Yritys on Budweiser. Kavereiden kesken Bud.

Eli alkomahoolia vai?

Mistä sinä tuon tiesit? emme ole kertoneet kenellekkään sopimuksen sisältöä. Mutta sopimus on ns. Risto Mattila -sopimus, eli jokaisen voitetun matsin jälkeen bud tuo 10 koria bisseä meille.

Mutta tällä tavallahan te edistätte pelaajienne huonokuntoisuutta.

Kuka tässä on mistään vitun pelaajista puhunut..Ne tulee mulle ja ruutiveijarille.

Mutta eikö tämä ole hiukan epäreilua pelaajia kohtaan?

Epäreiluako? i don't think so. Kyllä meillä on tässä hommassa suurimmat paineet ja aina voittojen jälkeen on hyvä irrotella.

Budweiserin pomo August Busch (ties kuinka mones) Oletko tyytyväinen tähän sopimukseen?

Erittäin tyytyväinen. Harvoin pääsee 1.divisiioona -joukkueen pääsponsoriksi näin halvalla. Olemme laskeneet, että menetämme noin 30 koria kaljaa heille tällä kaudella.

Jaska85:30? mutta mehän sovimme, että se oli 10 koria, per voitto??
August: Nimenomaan. Näinhän me sovimme.

Kiitoksia molemmille ja nyt takaisin studioon (joukkotappelun äänet kuuluu taustalla)

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
NEWS!

29.07.2001

Sampesta ollaan kiinnostuneita saarivaltakunnan ulkopuolellakin. Harjoituksissa ollaan nähty Dallas Burnin scoutteja. Suoraa tarjousta ei kuitenkaan ole vielä tehty.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
FC Jatkoaika announces starting eleven

FC Jatkoaika is trying to continue it's one game winning streak against Tottenham Spurs tomorrow.

"It's not about winning. It's about playing a good game and giving the lads a chance to show what they can do."

And here is the the starting eleven:

GK: Manic
DL: Gleb
DR: Alessandro
DC: Sampe
DC: Pioneer
ML: VTVH
MR: teemu_s
MC: Juandro
MC: Socrates Jr.
FC: Miika
FC: Zdene

Any comments on your choices?

"It's all about variety. These youngsters would kill their cats to be on the field tomorrow. And they deserve it."

Mike Monroe / Sunday Days

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miikan haastattelu lehdessä Football life:

Pääsit toiseen harjoitusotteluun aloittavaan kokonpanoon, mitä odotat itseltäsi?

Ensiksikin haluan kiittää manageri Ruutiveijaria luottamuksesta jonka sain, on todella hieno päästä koittamaan kovalla tasolla pelaamista. Tavoitteeksi asetan kovaa joukketta, Tottenhamia vastaan en muuta, kun että joukkue voittaa ja itse sen mukana pääsen hyvään pelifiilikseen. Niin, tottakai maali olis ihan kiva mutta en mä nyt sitä lähde erityisesti metsästämään.

Huhutaan, että harjoituksissanne olisi ollut valokuuvajia, jotka napsivat harjoituksen jälkeen kuvia sinusta?

Niinnojoo.. Kyllähän ne siihen Playgirliin kyseli... noei. Ne otti kuvia tonne suomaiseen Futari-lehteen. Oon kuulemma ollut aika kuumaa tavaraa suomessa, mitä nyt on tyttöystävältä kuullut. Ja jotain kuvaus settejä on kuulemma jatkossakin tulossa.

Oletko saanut vanhemmiltasi mitään terveisiä?

Kyllä ne on ruisleipää lähettäny. Ja ternimaitoo kanssa, että noilla eväillä lähden sinne matsiin sit.

Teetkö mitään muita töitä täällä jalkapallon ohella?

En mitään vakituista, mitä nyt välillä noissa lehdissä olen mallina ja silleen.

Vielä yksi kysymys, onko sinulla mitään toivomusta joukkueen johdolle?

Noei mulla ihmeempiä oo.. Niinnojoo, voishan niihin juomapulloihin laittaa vaikka aluks pariin peliin ja treeneihin Pepsi Twistiä..?

Vaicci#63

Jäsen
-En ole mitenkään yllättynyt, mutta hieman pettynyt siitä että en päässyt taaskaan avauskokoonpanoon.

Manageri Ruutiveijarihan sanoi pelin jälkeen, että seuraavan ottelun avauskokoonpano koostuu nuorista ja sellaisista jotka eivät peliaikaa saaneet edellisessä pelissä...

-Joo, oli pientä toivomista avauksen paikasta, mutta manageri päättää näistä. On oikeastaan hyvä että nälkäisiä nuoria pistetään avaukseen, siinä on vanhemmilla pelureilla haastetta kerrakseen, jos nuoret onnistuvat.

Teillä on ainakin laaja materiaali
-Kyllä, meillä on tavallaan kolme avauskokoonpanoa. Ja laadukkaita sellaisia.

Oletko jo tottunut brittien kulttuuriin?
- Heh, joo. On tässä monta pubia jo kierretty, joidenkin tahojen ansiosta

Mitä odotat seuraavasta ottelusta?
- Joo, Valioliigaporukka vastassa. Odotan että meidän nuoret pieksee ne kehäketut. Ja Miikalle onnea debyttiin.

Rane, Keravan kollit- lehti.

Pioneer

Jäsen
Pioneer on odottanut ensimmäistä avauskokoonpanon paikkaa kuin kuuta nousevaa ja hakenut ylimääräisiä voimia eräältä saamelaiselta poromieheltä, jonka yliluonnolliset kyvyt olivat kiirineet tämän FC Jatkoajan luunmurskaajapuolustajan korviin. Pioneer onkin tuon poppamiehen visiitin jälkeen kuin uudestisyntynyt ja huhut kertovat miehen olevan elämänsä kunnossa ja täysin valmiina illan koitokseen.

Päällepäin Pioneer on ennen ottelua jopa pelottavan ylirauhallinen ja pikkulinnut visertävät joukkuetovereidenkin olevan autuaan ulalla miehen aivoituksista. Se vain on selvää, että kentälle päästyään Pioneer muuttuu raivokkaaksi taistelijaksi.

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Socrates Jr. nopea haastattelu

Olit ensimmäisen pelin reservissä, mitkä ovat tunnelmat nyt?

- Kieltämättä raivostutti kun tajusi jääneensä taas reserviin, tosin olihan kyse vain harjoitus pelistä. Kokoonpanoa kasataan vasta. Uskon vakuuttavani boardin ja olevani winning 11:ssä.

Millä aseilla kaadatte seuraavan vastustajan

Uskon vahvasti kauniin lyhytsyöttepelimme, jota koitan rakentaa, pirstovan vastustajan puolustuksen.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Gleb, mitkä ovat tunnelmasi ennen toista ottelua?

Olen iloisesti yllättynyt, että olen taas avauksessa, ilmeisesti valmentaja piti otteistani. Mielummin pelaan kyllä keskellä, mutta eiköhän homma suju ihan hyvin laidallakin.

Mitäs mieltä sinä tunnettuna oluen ystävänä olet siitä että saitte uudeksi sponsoriksenne Budweiserin.

Onneksi sitä litkua ei meille pelaajille olla työntämässä. Kyllä oluen pitää olla olutta, eikä mitään jenkkien maissilitkua. Eihän siitä tule kuin kusihätä. Tekisi mieli teipaaa tuo nimi pois näkyvistä pelipaitaa halventamasta, mutta ei tässä kait mikään auta. Pitääkin tästä lähteä pubiin ottamaan yksi kunnon olut, että saa taas tuon Budin pois mielestä.

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Sampekin on vihdoin löydetty mikrofonin eteen. Nuorukainen koetti aluksi olla huomaamatta allekirjoittanutta, mutta ei kuitenkaan kehdannut olla tunnistamatta nimeään kun huusin häntä. Tässä ne vähät sanat joita miehestä sai irti:

Pääsit avauskokoonpanoon Tottenhamia vastaan. Millä mielin?

- Öö, well, tota, olihan tää aika yllätys. En kumminkaan oo vieläkään pysyny oikeen vauhdissa mukana, kun toi kunto ei oo kovin kummonen. Mutta kyllä tässä paremmin kestää kuin ekoina päivinä.

Pelipaikkasi on nyt keskuspuolustaja. Miten luulet sen sopivan sinulle?

- Well, emmä tiiä...pääasia että pääsee pelaan. Kai se siinä menee kun mikä tahansa muukin pelipaikka...ja oppiipahan puolustuspeliä.

Ilmeisesti harjoitukset ovat ainakin sujuneet hyvin, kun olet herättänyt kiinnostusta kotimaassasi asti?

- No joo, onneks en tienny scouteista ennen harkkoja, muuten oisin varmaan pelannu ihan päin honkia - öö, tai siis, enhän mä sillä että pitäis päästä toiseen jengiin...

Mitä sitten tarkoitit?

- En mä mitään, tai siis kyl mä jotain, mutta en mitään vakavaa...(pitkä miettimistauko)...well, niin, siis sitä että onneks meni harkkapeli hyvin, tai sanotaanko kohtuu hyvin, että valmentajalta löytyy luottamusta, sitä mä tarkotin.

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: FC Jatkoaika announces starting eleven

nuori suomalainen lupaus Manic tavoitettiin harjoituskentän lähistöltä eilisiltapäivänä uutislehti 3000:n toimesta.

Aloitat Tottenhamia vastaan maalissa? Eikö pelipaikkasi ole keskikentällä?

- Hmm no tuota olen juniorina pelannut usein sekä keskikentällä, että myös maalivahtina. Itse asiassa, ei pelipaikalla ole väliä, tärkeintä on se, että tekee parhaansa ja tekee sen joukkueen puolesta

Ensimmäinen ottelu Wollongong Wolvesia vastaan päättyi FC Jatkoajan voittoon, mutta itse istuit reservissä. Aiheuttiko tämä valinta kaunaa sinun ja manageri Ruutiveijarin välille?

- Ei tietenkään, luotan täysin valmentajaan, ja kun meidänkin materiaalimme on laaja ja osaava, on täysin ymmärrettävää, etteivät kaikki mahdu samaan aikaan kentälle. Kaikki meistä tuntuvat kuitenkin olevan joukkueen hengessä mukana hyvin ja se onkin oleellista, jos halutaan joukkuen pärjäävän hyvin.

Onnea otteluun Tottenhamia vastaan

- Kiitos, Tottenham on kuitenkin korkeatasoinen joukkue ja tässä nyt testataan joukkueen iskukykyä.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Footless esiintyi lauantai-iltana MoonTV:n Radalla ohjelmassa, jossa hän esitteli toimittajille Lewesin yöelämää. Muutamia poimintoja:

-Tää on ihan mun suosikkimesta. Perinteinen pubi missä voi istua rauhassa. Fish and chips on aivan loistava setti krapulassa, niitä tuleekin syötyä ainakin neljä kertaa viikossa. Aika paljon faneja käy täällä, niitten kanssa on mukava ottaa bissee. Reilua jengiä, kunnon duunariväkeä. Ne diggaa kuulemma mun tyylistä, tiedä sitten. "Hey lads, put it on tap!" Joo, noi on fanikatsomon kundei, lupasin tarjoo illan jos ne vetää koko pelin ajan ilman paitaa katsomossa. Nehän veti, toinen otti vielä housutkin pois. Nää on ihan sekasin, se on fudista.

-Tää taas on mesta missä mä bailaan. Nää englantilaistypyt on mukavia, ne ei turhia hienostele. Jotenkin suomalaiset nuoret naiset on semmosia hienoperseitä. Mä oon sinkku ja typyt tietää sen, se on siistiä. Okei, kyllähän se helpottaa että mä futaan paikallisessa poppoossa, ne tuntee mut ja se lisää vientiä.

-Joo, tosiaan, en oo avauksessa Spurssia vastaan, ihan ok. Hyvä että kaikki saa peliaikaa näin kauden alla. Ja eihän toi Spurs mikään ihmejengi oo, kyl sen pitäis kaatua. Sit kun tosipelit alkaa niin tottakai mä pelaan avauksessa. Se on selvä. Ihan hyvä että tuli toi penkkipeli, voi vetää lärvit ihan rauhassa kun ei tarvi stressaa darrasta. Mä en diggaa pelaa darrassa, vaikkei täällä kuuma olekaan.

-Joo, terveisiä vaan kaikille tutuille Suomeen, tytöille tiedoks että mä tuun Suomeen ens kesänä, koittakaa jaksaa siihen asti.

raksipoi

Jäsen
olemme täällä Lewesin keskustassa ja yritämme tässä kiihkoisesti etsiä käsiimme julkkiksia.......Jaa sieltähän semmoinen tuleekin meidän uusi futistähti Juandro.

Millä mielin seuraavaan peliin?
-Joo eiköhän me lähetä voittaan ne vanhainkotilaiset.Ite aion tietenkin voittaa kaikki pääpallot keskikentällä ja peliä rakentelen

Aloitat siis keskikentällä onko se sinun paikkasi?
-Joo kyllhän mä siell parhaiten pärjäään

Niin ensimmäisen pelin seurasit katsomosta?
-Nojoo vaikka olenkin joukkueen para..eikusiiis valmentaja päättää näist.

Mitä mieltä olet joukkueen seurajohdosta?
-Kyllä Jaska ja Ruutiveijari pitää joukkuehenkeä hyvin yllä.

Tähän onkin hyvä päättää lähetys ja tsemppiä peliin!
-Joo kiitoksia.

-hyvät kuulijat.....
-Ere ei meill oo yhtään kuulijaa
-tuuut...tuuut..tuuut...tuut

Ere/kansankylän radio

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
FC Jatkoaika - Tottenham Spurs 0-2 (0-1)

Redknapp 21, Ferguson 80

Daavidin kivi kauas ohi Goljatista

Kahden kauteen valmistautuvan joukkueen kohtaamisesta odotetiin FC Jatkoajan
kovaa yrittämistä ja Tottenham Spursin hallintaa. Joskus peli on täsmälleen
odotusten mukainen.

"Keskikenttä oli tänään täysin kateissa. Puolustus hoiti sarkansa fyysisesti
hyvin ja piti vastustajan pelaajat kurissa. Mutta pallon saaminen keskikentälle
ja sitä kautta hyökkäykseen ei toteunut lähes lainkaan." kommentoi valmentaja ottelun
jälkeen.

Vaikka vedot menivätkin vastustajalle 12-4 oli faniryhmän fanaattisesti kannustamalla
FC Jatkoajallakin paikkansa.

23 minuuttia oli kellossa ja Tottenham siirtynyt vain hetkeä aikaisemmin johtoon.
Sampe saa pallon Manicilta. Juandro riistäytyy irti ja Sampe nostaa pitkän ja korkean
suoraan tiimikaverinsa jalkoihin. Juandro harhauttaa, jättää pallon kantapääkikalla
Socrates Jr:lle, joka yhdellä kosketuksella nostaa pallon rangaistuspilkun tuntumaan
Miikalle. Sullivan syöksyy suoraan jalkoihin ja Miika tekee dramaattisen heittäyty-
misen. Torikokous tuomarin ympärillä ei vie palloa pilkulle. Pari minuuttia tästä
ja Zdene nappaa pallon noin 30 metrin päässä maalista. Mies ei edes harkitse syöttöä
vaan nostaa putoavan lehden hieman vastaan tulleen maalivahdin taakse. Sullivan
haparoi mutta onnistuu nyrkkeillä pallon kulmapotkuksi.

Puoliajalla miehistö vaihtui taas rajusti. Kahdeksan vaihtoa käytettiin, maali-
vahtia myöten. Ruutiveijari ilmiselvästi päätti antaa vilpertille heti mahdollisuuden
nousta hevosta kyytiin uudestaan.

61 minuuttia ja masaman näyttää mitä varten mies on tänne hankittu. Raju karjaisu ja
vastustaja ilmaan tarkasti harkitulla syöksyllä nilkoille. Erotuomari Wilkes ei näyttänyt
keltaista mutta vapaapotku oli tosiasia. Jatkoajan tiukkaakin tiukempi muuri ei
kuitenkaan jättänyt Teddy Sheringhamille pienintäkään aukkoa ja King saikin pallon
hallitusti palleaansa.

89 minuuttia. Vaicildo ryöstää pallon Steven Fergusonilta ja syöttää odgersille. Odgers
katsoo, odottaa hetken ja syöttää korkeana toiseaan laitaan Kingille.
King nostaa pallon Espoon Sinisille alueen sisälle. Espoon Siniset har-
hauttaa ja syöttää lyhyen viereensä Juandrolle. Juandro on täysin vapaana ja tämä
antaa palaa täydestä sydämestään. Maali suoraan oppikirjasta olisi syntynyt ilman
Sullivanin upeaa refleksitorjuntaa.

GK: Manic 7 (vilpertti 7
DR: Alessandro 7 Vaicildo 7)
DL: Gleb 8
DC: Sampe 8 (odgers 7)
DC: Pioneer (c) 6 (masaman 7)
MR: Juandro 6
ML: teemu_s 6
MC: Socrates Jr. 5 (luistimet 6)
MC: VTVH 6 (Espoon Siniset 7)
SC: Miika 6 (Juha Salminen 6)
SC: Zdene 7 (King 7)

MOM: Goran Bunjevcevic

Yleisöä: 5917

Sijoitus: -

EDIT: VTVH:n oikea sijainti pelissä hilattu kohdilleen. Valmentaja ymmärtää VTVH:ta, ei ymmärrä omaa lukihäiriötään.

Viimeksi muokattu:

Pioneer

Jäsen
Jopas oli itseltä keskinkertainen ottelu. Hyppy suoraan Lappeenrannan puulaakisarjoista Tottenhamia vastaan oli kuitenkin sen verran iso, etten aivan onnistunut dominoimaan omaa puolustuspäätämme totutulla tavalla. Erityisesti tämä Redhät..käp...näp? tarjosi muutamaan kertaan ihan mukavasti vastusta. Terveen itseluottamuksen turvin uskon olevani tulevissa peleissä puolustuksen lukkona, kun tämä ensikosketus täkäläiseen potkupalloon on nyt saatu alta pois hoidetuksi.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tiesin, että pitäisin nollan heti kun pääsen todellakin näyttämään taitoni kovempaa joukkuetta vastaan! Ei ollut Middlesboroughn äijillä mitään mahdollisuuksia, kun maalia vartioimaan asettui jylhä viikinki-ihminen suoraan vaihtopenkiltä!

Heittäkääs se juomapullo!!

*kops* AU!

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mun valmentaja ei ymmärrä minua. Molemmat luulee puhuvansa samaa kieltä, mutta ei tästä mitään tule. Ensimmäisessä harjoituspelissä pistettiin kärkeen pelaamaan, vaikka oli sopimusta kirjoitettaessa varmasti sovittu, että pelipaikka löytyy keskikentältä tai puolustuksesta. Asia varmistettiin ennen seuraavaa peliä ja kaikki näyttikin ennen peliä hyvältä kun pelipaikaksi varmistui vasen keskikenttä. Pelin alettua valmentajalla kuitenkin naksahti joku päässä. Kentän laidalta alkoi kuulua hirveä huuto, että mitä sinä siellä laidassa luuhaat, kun pitäisi olla kärjessä tekemässä maaleja. Yritä tässä nyt sitten pelata jalkapalloa.

Jalkapalloilija

------

The Sun -lehden "Sofian Sohva" -palsta

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seksiskandaali ravístelee FC Jatkoajan joukkuetta!

Seitsemän päivää:

SKANDAALI RAVISTELEE FC JATKOAIKAA!

Värikkäänä pelaajapersoonana tutuksi tullut bisnesman on nähty vaanimassa pissaliisoja Tamperelaisessa ostoskeskuksessa. Hänen seurassaan on liikkunut joukkueen runkopelaaja Teemu_s sekä kokeneempien kissankesyttäjien opetuslapsena ollut Miika-90.

Huhujen mukaan bisnesmanilla oli ollut jonkinlainen sorsapilli, jota puhaltelemalla hän oli saanut yhteyden hädintuskin kuusitoistakesäiseen neitoon. Lähteemme ei kerro kävikö flaksi, mutta useat näköhavainnot todistavat että ainakin Miika-90 oli katsonut silmät kiiluen joukkueen kauhukakaran käytöstä Teemun huolehtiessa vartioiden väliinpääsemättömyydestä.

Raportoimme heti kun kuulemme lisää!

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Oli ihan mukava päästä pelaamaan, mutta en ole vielä tottunut Englannin olosuhteisiin. Aamulla satoi todella rankasti, ja se vaikutti mielialaan sillä tavalla, etten onnistunut parhaalla mahdollisella tavalla. Taistelen kuitenkin jatkossakin pelipaikkani eteen.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Gleb tavoitettiin pubista pelin jälkeistä tankkausta suorittamasta.

Nestetankkaus taitaa kuulua tärkeisiin asioihin pelin jälkeen?
Ehdottomasti, pelin aikana menettää paljon nestettä, eikä siinä ehdi juoda niin paljon, joten pelin jälkeen on nestetasapaino saatava kuntoon. Ja minusta paras aine siihen on olut. Samalla rentoutuu mukavasti ja saa pelin tapahtumat purettua kavereiden kanssa.

Mitenkäs kommentoit ottelua ja omia otteitasi.
Ottelu meni ihan odotusten mukaisesti. Vastassa oli ennakolta selvästi kovempi joukkue, joka ei edes suostunut aliarvioimaan meitä. Oma peli sujui yllättävän hyvin, vaikka jouduinkin pelaamaan hieman oudolla paikalla. Tällä kertaa pelasin koko pelin ja lopussa alkoi kyllä jaloissa painaa, mutta tahdolla painettiin loppuun asti. Kyllä luulisi, että näillä näytöillä pitäisi kauden alussa itsensä ykkösjoukkueesta löytää.

Haluatko millään tavalla kommentoida joukkuetoverisi bisnesmanin väitettyä pissisjahtia?
Minulle on aivan sama mitä joukkuetoverit vapaa-aikanaan tekevät. Itse en kuitenkaan sellaisiin sotkeennu. Ei nainen ole nainen, jos sillä ei vielä karvat kasva.

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Seitsemän Päivää-lehden toimittaja Kauno Saario tavoitti FC Jatkoajan keskikenttäpelaaja Teemun harjoituskentältä.

Kuinka kommentoit seksiskandaalihuhuja?

Ai mitä seksiskandaalia? Onko se skandaali jos jalkapalloilija harrastaa seksiä tyttöystävänsä kanssa? Mistäs te nyt oikein puhutte?

Olitte bisnesmanin ja miikan kanssa herutelleet jotain kisakireetä 16-vuotiasta teinipyllyä

Ai ollaan vai? En ole itse huomannutkaan mitään tuollaista. Kylläpä teillä taas mielikuvitus leikkaa. Henkilökohtaisesti ei pissaliisat kiinnosta, sakkolihaa nääs. Ehkä sä itse wongutat niitä speksejäs?

Nyt ei ole kyse minun elämästäni.

No eipä varmasti. Minun puolestani haastattelu on päättynyt, voitte painua vaikka vorssaan minun puolestani.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puhelinhaastattelu joka vuoti julkisuuteen..

Moi! Nakke Nakuttaja KissFM:ltä. Mitäs sun elämään kuuluu?

- No ei erikoisempaa. Samaa rataa ollaan menty, treenattu kovaa ja haettu tietynlaista herkkyyttä kautta varten...

Treenaamisesta ja herkistelystä pääsemme sit itse asiaan. Mitä nämä jutut sun ja jonku pissiksen välillä oikeen ovat?

-No, siinä kävi niin, että oltiin Teemun ja Miikan kans matkalla mun kämpille kattomaan por..poliittista satiiria ja sit mä kokeilin ihan piruillessani kaupasta ostamaani sorsapilliä. Sit ihan varoittamatta semmoinen nuorehko neito pamahti kainaloon ja kuiskas "haluutsä että mä oon sun ankka?". Ei sen kummempaa.

No kerro nyt ihmeessä, onko sun ja sen neidon välillä jotain?

- Ei ole ei. Just äsken tulin sen luo..siis tulin parturista ja se tuli kadulla vastaan. Jotenki siinä kävi nii että se tuli mun kämpille sit ja häipy vasta aamulla. Se nukahti sohvalle.

Niimpä niin, sä oot kyllä sika!

- No toimittaja tietää että vahinkoja sattuu, mut niistä pitää oppia. Ethän kirjoita tästä mitään, ethän...

Miettikääpä sitä!

Vaicci#63

Jäsen
-Joo, kiva oli päässä pelaamaan. Hyvä fiilis kun on saanut olla mukana kentällä kummassakin pelissä

-Seksiskandaalia en kommentoi mitenkään. "Enhän" minä ollut mukana...vai olinko?
-----------------------------------------------------------------------------------

Ruutiveijari, monta harjoitusottelua meillä on jäljellä ? Vai onko yhtään?

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lehdistötiedoite

Julkaisuvapaa: HETI

Mediassa on viimeisen vuorokauden aikana pyöritelty yksityiselämäni hataria lankoja edestakaisin. Siksipä päätän tulla ulos komerosta ja tunnustaa, mitä sinä lauantaisena iltana tapahtui.

Olimme nauttineet erilaisia alkoholijuomia, siis Teemun kanssa. Miika oli polttanut yhden tupakan ja juonut ykkösolutta jonka hän varasti Piccolosta. Minä olin meistä se, joka oli eniten juovuksissa. Sen myönnän.

Siinä aukiolla seistessämme sain idean puhaltaa sorsapilliin. Kyseinen toimenpide herätti enemmän huomiota kuin se teemun ja miikan "varistanssi". Ainakin niissä arviolta noin 16 tai 17-vuotiaissa nuorissa naisissa.

Yksi muita rohkeampi tuli ja tarrasi minun sorsapillistä kiinni kuiskaten "hei, mä oon pamela, mennääks panee". Minä jouduin nielaisemaan kahdesti ennenkuin sain soperrettua kaksi sanaa. "Se kovenee".

Meidän elämöinti hälyytti paikalle myös paikalliset vartijat, jotka yrittivät saada pilliä minulta pois. Tässä vaiheessa taistelukoulutuksen saanut Teemu antoi palaa. Hän heitti yli satakiloisen vartijanroikaleen suoraan toiseen kerrokseen. Sitten me kolme otimme jalat allemme.

Jossain vaiheessa huomasin että yksi puuttuu. Eksynyt lammas löytyi näiden "pissisten" keskeltä. Joukkueemme kuopus käyttäytyi kuin kovemman luokan pelimies, mutta tiesin hänen oman etunsa vaativan pikaista toimintaa. Siksipä kaappasin Miikat äkkiä pois. Sellaisen brunetin sylistä.

Se mitä tulee loppuillan tapahtumiin... Minä ja Pamela menimme kihloihin. Pamela on 16, ihan oikeasti. Tai niin sen kuvallinen kelakortti kertoo...Häät lienevät luvassa heti 1.1.2005. Mutta ei luvata vielä mitään.

Pyydän että media jättää minut rauhaan tämän jälkeen. Keskitytään olennaiseen eli palloiluun.

Ystävällisin terveisin
bisnesman, pallon potkija.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy