Carl-Sean Berg
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit
Jos tänäpäivänä tulisin eteläpäätyyn kokisin tilanteen vain noloksi. Koska istuisin/seisoisin hiljaa suurimman osan pelistä sen takia, että en vain millään tietäisi mitä pitää huutaa ja milloin.
Hyviä pointteja tässä keskustelussa muutenkin. Itse ehdin olla muutaman kauden ajan kausikorttilainen eteläpäädyssä, mutta täksi kaudeksi vaihdoin sieltä pois. Yksinkertaisesti vitutti viime kaudella seistä eteläpäädyssä (keskisektori), koska meininki oli mielestäni aivan hanurista.
Viime kaudella homma oli sitä, että paikaton katsomo vittuili keskikatsomon hiljaisuudesta, vaikka peli oli karmeaa paskaa.
Itse en viitsi pomppia, laulaa tms. kun Jokerit ei edes yritä tehdä maalia (Hanlon-kiekko) ja on häviöllä IFK:lle 0-3 tai johdossa SaiPaa vastaan 1-0.
Tähän voi joku nyt sanoa, että "joukkuetta pitää tukea myös huonoina aikoina blaa blaa blaa". Sitähän on myös hallilla oleminen, vaikka istuisi/seisoisi hiljaa huonoon peliin vittuuntuneena?
Toki olen katsomossa nyt ja aina, sillä olen itsekin näitä Areenan elinkautisvankeja.
Torstaina eteläpäädyn meno näytti oikein hyvältä ulkoa päin katsottuna, propsit siitä. Tosin "hata IFK" oli hauska huuto silloin yläasteella, nykyään aiheuttaa lähinnä myötähäpeää...
Anyway, toivotan fanikatsomolle hienoa kautta, itse nautin nyt Jokerikiekosta muualla ilman pelkoa "väärin kannattamisesta".