Tuttavapiiristäni löytyy Kärppien faneja, jotka ovat, toisin kuin sinä, löytäneet myös positiiviisia asioita Jokereiden turvajärjestelyistä Areenalla. Ovat myös antaneet negatiivista palautetta, kun siihen on ollut aihetta. Palautteen antaminen on taitolaji, joihin kaikkien kyvyt eivät riitä. Sinun yksipuolinen näkemys, joka siis on vain ja ainoastaan negatiivista vie kaiken pohjan pois myös niistä tärkeistä asioista joilla todella on merkitystä ja joihin kenties sinullakin olisi jotain tärkeää sanottavaa.
Tuota tuota, mielestäni itse myös olen ilmoittanut, että Jokerit/Liiga/Hartwall-areena paransivat kyllä huomattavasti toimintaansa perjantai->tiistai.
Mutta myöskin muutamia epäkohtia jäi, kuten varmaan aina tulee jäämään. Koskaanhan ei kaikkia tyydyttävää lopputulosta saada, tai ei ainakaan yleensä :)
En minä nyt mielestäni "niin" negatiivisesti kuitenkaan ole kirjoittanut kuin näen sinun tarkoittavan. Mutta nämähän ovat taas näkemysasioita, ja jokaiseltahan se oma näkemys löytyy.
Nyt kun olet mm. syytellyt/arvostellut seuraavia tahoja: Keke, järjestysmiehet, Leo Vilkka, Poliisi TV:n banni Areenalle, Eteläpääty Ry ja tietysti Ultrasit tai, kuten ratkiriemukkasti ne nimesit "Ultrapamppersiksi" niin aika paljon löytyy syyllisiä mielestäsi. Oletko sitä mieltä, että kaikki ovat arvostelusi arvoisia?
1. Keke. Miten minä häntä arvostelin? Totesin vain, että olisi voinut myös kommenttinsa antaa TV-ruutuun. Toki sitähän en tiedä, että onko edes kysytty.
2. Järjestysmiehet. Nyt en ymmärrä, mitä tällä tarkoitat. Parannusta oli pe-ti tapahtunut heilläkin TODELLA paljon. Siitä :peukku:
3. Vilkka. Okei, olisin voinut ehkä toista termiä käyttää, mutta tuli nyt sanottua kuten sanoin. Sille en voi enää mitään.
4. Poliisi-TV areenalle. Olisi itse uutisen kannalta ehkä ollut hyvä heidän päästä sinne? Tai ainakin minun mielestä olisi ollut.
5. EP Ry. Ihan sen takia, kun Etäkärppien edustaja oli ruudussa, olisi myös ollut mukava kuulla tästä aiheesta ruudussa myös EP:n edustajalta.
6. UJ-huiveja näin itsekin muutamilla matsin jälkeen "kaaressa olleella", että Pasilan aseman tunnelissa mutta enpä nyt ole heitäkään suoraan kovin monessa viestissä syyttänyt. Koittanut laittaa yleensä muotoon Ultrapamppersit/vaimikäseryhmänytonkaanjokatapahtumissaonjokeripuoleltaollutmukana. Mutta tässä jostain syystä jäi laittamatta.
Kaikki ko. kohdat ovat jotenkin saaneet liitoksen tähän hämminkiä herättäneeseen tapahtumaan. Joten miksi en voisi asiasta puhua? Mun mielestä en tässä parin viestin aikana (varsinkaan mitä sinä olet ottanut kommentointiin) ole hirveästi _arvostellut_ (poislukien tämä Vilkka, sekin yhdellä lauseella).
Oletko muuten arvostellut esim. Junnoa siitä miten yritti vedättää Granlundia? Vai oletko jättänyt arvostelematta siksi, että Junno on kannattamasi seuran TJ?
Olen kommentoinut, ja jos Junno itse on tämän ryssinyt niin hävetkööt (faktojahan ei oikein tunnu tarjolla olevan) ja selittäkööt asian miten ihmeessä noin voi käydä!
Olen myös sanonut, että odotan loppufaktat (jos niitä koskaan julki edes tulee), niin sitten kommentoin lisää.
Miten on käsi sydämellä oltaisiinko nähty kommenttejasi täällä, jos Harkimo olisi vedättänyt vaikkapa Teemu Pulkkista samalla tavalla. Korjaa jos olen väärässä, että oltaisiin nähty sivukaupalla "kommentointiasi" tuttuun tyyliisi.
Kuten itse sanoit, sinuakaan ei Kärpät kauheasti kiinnosta. Kuten ei kiinnosta minuakaan, mitä Jokerijoukkueen sisällä tapahtuu (siis sopimusasiat jne.).
Itse toki Pulkkisestakin pitäisin kiinni kynsinhampain, Granlundin kanssa seuraavat "meidän toivot", imo.
Alla muutama esimerkki aina niin mainostamaasi asiallista kommentointiasi:
-"Hihihi, Jokereilla jo 94min jäähyjä...Mikä on kun ei taidot riitä? Mikä on kun ei onnistu?"
-"JUUSOOOO!!! JUUUUUSOOOO!!! Hahahhaha."
-"hurrrrrjaaakin hurrrrjemmat jokerigooniet..."
Ylläolevat esimerkit käynevät perusteluksi, joita siis minulta viestissäsi tivasit, antipatiastasi Jokereita kohtaan.
Öhöm!
Ja nuo kaikkihan on poimittu eilisestä otteluketjusta (siis siitä hemmetin "chattiketjusta"), mielestäni tuonne menneistä kirjoituksista ei kyllä kannata kovin paljoa johtopäätöksiä tehdä. Ja jos teet, luehan ne jokerileirinkin ininät sieltä.
Jos tuollaista (nimenomaan tuontasoista), löydät minun kirjoittamanani muualta (ja ei mistään chattikeskusteluista) niin kerro toki.
Eli ei, nuo tekstit eivät kyllä "osoita" minun antipatioitani Jokereita kohtaan.
Toisaalta, nyt menee jo meidän keskinäiseksi kinasteluksi, joten jatka tässä jos haluat, tai pistä privan kautta. Itse vastaan tässä kohtaa vain jälkimmäisessä sinulle, jos siis tätä samaa vääntöä sinun kanssa jatketaan.