Minun ja hallituksen kannanotto asiaan löytyy täältä:
http://www.jokerifanit.net/n/?m=pages&a=showpage&t=567&id= - Tuomas voi omasta puolestaan vastailla sinulle jos tahtoo, mutta muistutan kuitenkin, että kaveri ei kuulu millään tapaa Jokerifanien johtoon kun ei hallituksessakaan istu. Tämä Tuomaksen tilannekin on sinulle jo kerran rautalangasta toisella foorumilla väännetty, mutta ei vaan näytä menevän jakeluun.
Sinulla on kyllä ihmeellinen halu dissata meikäläistä ja etsiä ihmeellisiä syitä miksi minä olisin jotenkin näitä ylilyöntejä puolustelemassa kun en todellakaan ole.
Anteeksi nyt Ville, ei minulla ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan, päinvastoin, olen (lähes) joka tilanteessa kehunut sinua ja sitä, mitä olet saanut aikaan Eteläpäädyn toiminnassa viime vuosien aikana, se on suuren kiitoksen aihe.
Mutta, mutta...
Olen esittänyt kritiikkiä ja tulen jatkossakin esittämään, jos siihen aihetta löytyy, siitä, miten faniyhdistyksen vastuulliset henkilöt (tähän ei kuulu Tuomas, kuten minulle jossain toisessa foorumissa on selitetty, en vain tiedä, mikä tämä foorumi on, voinet sen julkaista) selittävät nuorille kasvaville faniyksilöille, miten yhteiskunnan laatimia sääntöjä tulee noudattaa.
Laatimaasi kannanottoa en ollut missään nähnyt, siksi sitä kysyinkin, lomamatkusteluni takia. Se oli asiallisen selkeä kannanotto, joka tosin olisi voinut tulla esille jo aiemminkin. No sinullakin tietty on omat kiireesi, se on ymmärrettävää.
Kiitos ystävällisestä vastauksestasi.