loppupäätelmänä on sitten saatu sovinto aikaan.
Niin, sovinto saatiin aikaan tietyin ehdoin;
Tonne jokerifanit.netin puolelle tulikin jo kirjoiteltua että ei tämäkään sitten mennyt ihan niinkuin Vuorisen kanssa sovittiin. Me vaadittiin että julkisuuteen annettavassa lausumassa Hämeenlinna myös myöntää tehneensä virheitä järjestysmiesten toiminnassa ja turvallisuusasioissa. Muuten ei oltaisi mihinkään sovintoratkaisuun menty vaan lakitupaan.
Eli oletetaan (mitään 100% faktaa minulla ei ole esittää, mutta vahva olettamus) JF-clubin tulleen vastaan jollain osasummalla sillä ehdolla, että järjestävä taho myöntää virheensä turvallisuus/katsomoasioissa. Tällä tavoin päästiin sopuun, mutta jälleen kerran vain toinen osapuoli piti oman puolensa sopimuksesta.
Olen saanut (kuulopuheista) sellaisen käsityksen, että taloudellista puolta ei kommentoida miltään taholta. Tämäkään ei näytä sopineen Hassiselle, vaan hän päätyy puhumaan paskaa roskalehdistössä siitä, kuinka JF-clubi olisi maksanut koko summan (ts. myöntänyt syyllisyytensä). Hassinen on tasonsa aikaisemmin osoittanut, mutta Vuorinen ja Liiga, jotka toimivat asiassa sovittelijana, vetivät todelliset pohjat. Uskomatonta perseilyä. Olen ollut ja olen edelleenki, nyt etenkin, sitä mieltä, että euroakaan ei pitäisi JF-Clubin maksaa.
Suurin osa tänne kirjoittaneista tietävät keltaisen lehdistön uutisointi tavan.
Pitääkö liigan apinoida paskalehdistöä?
Edit: Näemmä tuossa IL:n jutussa ei sanotkaan JF-clubin maksaneen koko summaa. Niin tai näin, edelleen asian uutisointi kusee.