Itseäni ainakin kiinnostaa. Ja jos jengiä saadaan enemmän niin itselläni on dieselpaku joka on rekisteröity 1+9 henkilölle niin että sitä voitaisiin tarvittaessa käyttää myös kulkupelinä.
Helsingistä siis Tampereelle lähtemään.
Toiselle sivulle asti oli hukkunut jo JYPin etäkannattajat -ketju joka varmasti palvelee hyvin tuohon tarkoitukseen, mikäli kätevämpää niin.No hei, eiköhän olis ihan realistista saada toi täyteen? Eiköhän nyt 10 Jyp-fania Helsingistä löydy. Ilmoitelkaas ihmiset itsestänne!!!
Kommunikoida vois vaikka täällä http://keskustelu.hurrikaani.net/
ettei täällä turhaa spämmitä!
Mihinkäs katsomoon fanimatkalaiset ovat suuntamassa Tampereella? Onko paikkana perinteinen seisomakatsomo? Varmaan kaikilla reissulla samaan katsomoon olette menossa? Jos lähtisi täältä etelästä matseihin, niin voisi suunnistaa samaan katsomoon.
Jossain on jo huhuttu kahta bussia muuten tuohon ensimmäiseen otteluun. Jännä nähä.
Ensimmäinen bussi täyttyy pikkuhiljaa, toiseen bussiin vaaditaan vielä reilut parikymmentä lähtijää, joten jos on halua ja tahtoa lähteä kannustamaan JYPiä puolivälierissä ensimmäisen kerran viiteen vuoteen, rip rap puhelin kouraan ja tekstiviestiä/soittoa fanimatkailmoituksessa mainittuun numeroon.
Sunnuntaina sitten aion todellakin olla mukana tunnelmassa ihan fyysisestikin.
Näköjään Keskiviikkona lähtee kaksi bussia. Hyvä niin! Aikaisemmin en ole näillä reissuilla ollut mukana. Hintaan sisältynee matkat + seisomalippu??
Näköjään Keskiviikkona lähtee kaksi bussia. Hyvä niin! Aikaisemmin en ole näillä reissuilla ollut mukana. Hintaan sisältynee matkat + seisomalippu??
oon tulossa omalla kyydillä tampereelle huomenna. missäs katsomossa se paras meininki eli jypin fanien hurlumhei on?
Onkos keskiviikolle minkä verran lähtijöitä vai joko porukka alkaa luovuttamaan?
Itse mietin vakavasti keskiviikkona lähteväni matkaan.
Onkos keskiviikolle minkä verran lähtijöitä vai joko porukka alkaa luovuttamaan?
Itse mietin vakavasti keskiviikkona lähteväni matkaan.