Fanimatkat 07-08

  • 25 984
  • 130

Pucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rumpuryhmä (ne jotka kynnelle kykenevät) lähtevät toiseen Fan clubin linkkiin mukaan. Hallilla katsomme vielä mitä rumpuja otetaan mukaan. Ainakin yksi iso basso olisi tarkoitus ottaa mukaan.

Voi, kun olisitte jättäneet tuon basson pois. Tai olisitte laittaneet jonkun rytmitajuisen sitä paukuttamaan. Itselläni meni ainakin fiilis kannustuksista kun rumpu paukutti ihan eri tahtiin kahdessa ensimmäisessä erässä kuin muun porukan taputukset. Kolmannen erän alussa tyyppi ilmeisesti vaihtui kun tahti löytyi, mutta sitäkään ei muistaakseni kauan kestänyt. Vikalla kympillä se ei enää paljon siihen totaalivitutukseen vaikuttanut.

Laitetaan vielä selvennyksenä, että sunnuntain pelissä kannustukset menivät ilman rumpujen apua paljon paremmin. Nyt tuo yksi lähinnä vain sekoitti rytmin. Muuten minulla ei ole Sambaryhmästä mitään pahaa sanottavaa.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Laitetaan vielä selvennyksenä, että sunnuntain pelissä kannustukset menivät ilman rumpujen apua paljon paremmin. Nyt tuo yksi lähinnä vain sekoitti rytmin. Muuten minulla ei ole Sambaryhmästä mitään pahaa sanottavaa.
Ainakin minulla oli sunnuntaina vaikeuksia pysyä mukana, kun huudot ja taputukset aina nopeutuivat loppua kohti. Todennäköisesti en ollut edes ainoa, koska eturivistä esitettiin pyyntö kiihdyttämisen lopettamisesta. Eilen ja viikko sitten oli huomattavasti helpompi pysyä mukana.
 

jaguar

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (ht)
Eilen ei tosiaan ollut aivan paras päivä, johtuen siitä, että rummuttajilla oli sormet aivan rakkuloilla ja verillä.

Mutta toivottavasti vielä lauantaina päästäisiin Tampereelle näyttämään miten sitä kannustetaan...
 

kilhar

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep jep. Oli vähän hankala paukuttaa kun oikealla ja vasemmalla puolella oli eri tahti ja kahdesta nakista tulee verta ja yksi oli murtunut. Jossain vaiheessa kyselin vapaaehtoisia mutta halukkaita ei ollut hirveästi ja pari kaveria sanoi että on neitimäistä valittaa.

Tuon siitä saa kun hankkii muusikoita varamiespalvelusta. Satsatkaa ammattimiehiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös