Facebook

  • 994 101
  • 3 109

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mitäs mitäs? Onko minulla mennyt jotain ohi? Facebookiin ei nimittäin pääse kirjautumaan, joten onko siellä menossa jonkin sortin huoltotyöt?
Kun yrittää kirjautua sisään, saa vastauksen "verkkosivu ei käytettävissä".
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Mitäs mitäs? Onko minulla mennyt jotain ohi? Facebookiin ei nimittäin pääse kirjautumaan, joten onko siellä menossa jonkin sortin huoltotyöt?
Kun yrittää kirjautua sisään, saa vastauksen "verkkosivu ei käytettävissä".
Itselläkin on satunnaisesti tehnyt tuota samaa, ja muutaman minuutin päästä on jälleen päässyt sisää. Kuitenkin muilla tutuilla ei ole tuolloin ollut mitään ongelmaa. Joskus taasen ollut toisinpäin eli mulla toiminut, heillä ei...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nyt toimii taas. Outo katkos, mutta eipä siitä sen enempää.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mikäs tää (ilmeisesti) naisten juttu taas on missä lupailevat lähtee Mexicoon tietyksi ajaksi? Muutamien kohdalla sitä toivoo että pitäis paikkaansakin.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Mikäs tää (ilmeisesti) naisten juttu taas on missä lupailevat lähtee Mexicoon tietyksi ajaksi? Muutamien kohdalla sitä toivoo että pitäis paikkaansakin.

"Viesti kaikille naisille, on taas aika tukea rintasyövän tiedotusta! Viime vuonna ajateltiin parhaita rintsikan värejä, edellisenä vuonna kerrottiin käsilaukun parasta paikkaa? Viime vuonna niin monet otti osaa, että se oli uutisissa ja se muistuttaa kaikkia miten tärkeää on syövän tutkiminen! ÄLÄ KERRO miehille mitä se tarkoittaa, antaa heidän arvailla!! Ole kiltti ja kopio tämä viesti sinun kaikille naisystävillesi (yksityisessa viestissa)!! On aika taas miehien olla ihmeissään (se ei ole niin vaikeaa ) ;);)
Täytä seuraava lause: "Menen ______ ______ kuukaudeksi." Valitse syntymäkuukautesi alla olevasta listasta paikan nimeksi ja syntymäpäiväsi on kuukausien numero.

Tammikuu --- Mexico
Helmikuu --- Lontoo
Maaliskuu--- Miami
Huhtikuu ---- Dominican Republic
Toukokuu --- Ranska
Kesäkuu --- St Petersburg
Heinäkuu --- Itavalta
Elokuu --- Saksa
Syyskuu --- New York
Lokakuu --- Amsterdam
Marraskuu ---- Las Vegas
Joulukuu --- Columbia"

Tälläsen oli joku menny pistään seinälle.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Näin... Yhden naispuolisen ystäväni päivityksissä oli joku juttu matkasta ja ajattelin vain, että varmaan on kiva reissu. Sitten, kun yksi ison perheen äiti laittoi liki parivuotisen matkan kauas, totesin taas olevan jotkut rasittavuusviikot meneillänsä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Facebookilla on kyllä aika paljon vielä tekemistä mobiiliversion kanssa. En tiedä onko vika laitteessa, vai Facebookissa, mutta tuntuu että melkein joka toinen päivä toimisi ja joka toinen päivä ei. Ärsyttävää.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Facebookilla on kyllä aika paljon vielä tekemistä mobiiliversion kanssa.

Kai se aika paljon riippuu puhelimesta. Mulla Nokialaisessa tuntuu olevan niin kökkö Facebook -sovellus, että käytän mieluummin sivua m.facebook.com. Se on lähellä sitä normaalia nettiversiota ja tuntuu kyllä toimivan lähes aina. Muijan Android -luurin naamakirjasovellus on järkevämpi ja eipä tuo juuri koskaan ole valittanut, ettei se toimisi.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Melkeinpä voisi laittaa kysymysketjuun, mutta laitetaan tänne koska asia koskee Facebookia.
Olen tässä ollut jo pitkän aikaa kahden vaiheilla tuon naamakirjan kanssa, nyt alkaa tuntumaan että riittää. Mikä on nykyään tilanne, pääseekö facebookista pois ja eroon, vai jäävätkö tietoni jonnekin muistiin vaikka poistaisin kaiken profiilistani? Voiko profiilia "Poistaa" kokonaan?
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Melkeinpä voisi laittaa kysymysketjuun, mutta laitetaan tänne koska asia koskee Facebookia.
Olen tässä ollut jo pitkän aikaa kahden vaiheilla tuon naamakirjan kanssa, nyt alkaa tuntumaan että riittää. Mikä on nykyään tilanne, pääseekö facebookista pois ja eroon, vai jäävätkö tietoni jonnekin muistiin vaikka poistaisin kaiken profiilistani? Voiko profiilia "Poistaa" kokonaan?

Pääset eroon, mutta jos myöhemmin muutat mielesi ja haluat palata, löytyy vanhat juttusi facebookista valmiina ;) Profiilin poistoa kokonaan voit pyytää facebookin ohje- ja tukikeskukselta.
 
Viimeksi muokattu:

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Onkos muilla ilmestynyt sellaista häikkää, että suosittelemasi linkki (FB-ikonista klikattuna) ei näykään Facebookin etusivulla, vaan ainoastaan omalla aikajanallasi? Tietääkseni en ole koskenut julkaisuasetuksiin.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Onkos muilla ilmestynyt sellaista häikkää, että suosittelemasi linkki (FB-ikonista klikattuna) ei näykään Facebookin etusivulla, vaan ainoastaan omalla aikajanallasi? Tietääkseni en ole koskenut julkaisuasetuksiin.

Ei ainakaan itsellä ole ilmennyt tälläistä, päivässä julkaisen ainakin 3 linkkiä.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Ei ainakaan itsellä ole ilmennyt tälläistä, päivässä julkaisen ainakin 3 linkkiä.

Ongelma on sikäli kurja, että linkkien jakaminen on ihan turhaa elleivät ne näy kavereille FB:n etusivulla. Ilmeisesti jos jaan linkin ns. tilaviestin liitteenä niin sitten se näkyy, mutta alkuperäisen sivuston FB-painikkeesta linkki ilmestyy ainoastaan omalle aikajanalle ja tätä nyt on tapahtunut jo muutaman viikon ajan ainakin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ongelma on sikäli kurja, että linkkien jakaminen on ihan turhaa elleivät ne näy kavereille FB:n etusivulla.

Kopioi linkin osoite suoraan tilapäivitykseen. Sehän avautuu siihen sitten ennen julkaisua. Sen jälkeen voi vielä poistaa sen liitetyn osoitteen tilasta ja laittaa tilalle omat tarinat linkistä. Mulla ainakin tuo toimii ok.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Onko jotain taikatemppua jolla voi piilottaa näkyvistä etusivulta ja estää kaikki nämä "Henkilö sitäjatätä jakoi ryhmän OMGLOLWTFISTHISSHIT?! -kuvan" -kuvat, ilmoitukset yms. ??
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Onko jotain taikatemppua jolla voi piilottaa näkyvistä etusivulta ja estää kaikki nämä "Henkilö sitäjatätä jakoi ryhmän OMGLOLWTFISTHISSHIT?! -kuvan" -kuvat, ilmoitukset yms. ??
FB-purityn avulla määräät itse mitä haluat nähdä. Asensin itse silloin kun facebookissa oli äänestyshysteria.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Mikä idea näissä "tykkää ja osallistu arvontaan"-hommissa on? Tai yleensäkin mikä hinku jollain firmalla, tv-ohjelmalla tai millä tahansa on hamuta näitä "tykkäämisiä"?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Mikä idea näissä "tykkää ja osallistu arvontaan"-hommissa on? Tai yleensäkin mikä hinku jollain firmalla, tv-ohjelmalla tai millä tahansa on hamuta näitä "tykkäämisiä"?
Et taida työskennellä kaupan alalla?

Mitä enemmän tykkääjiä, sitä enemmän ihmisiä jotka näkevät tilapäivitykset (=mainokset).
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen alkoi Facebookissa seinä täyttymään kaikella ihmeellisellä. Tai tarkemmin sanotuna, jos joku kaveri kommentoi mulle ihan jonkun random tyypin kuvaa/päivitystä, niin ne kaikki tulivat myös mun seinälle. Millä tämän voisi estää??
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Toimiikos muilla palstalaisilla naamakirja normaalisti?
Mulla ei oo suostunut tänään avautumaan, vaan herjaa vaan latausvirheestä, eikä löydä palvelinta...
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Toimiikos muilla palstalaisilla naamakirja normaalisti?
Mulla ei oo suostunut tänään avautumaan, vaan herjaa vaan latausvirheestä, eikä löydä palvelinta...

Ihan samaa tässä ihmettelen ja ihmetystäni lisäsi entisestään se, että kaveri kertoi hänellä toimivan ihan normaalisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös