Facebook

  • 994 130
  • 3 109

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Onko muilla chatti pelittänyt tänään erityisen "hyvin"? Kavereiden kanssa jutellessa noin joka toinen viesti jää tulematta, ja viestit tulevat näkyviin vain avaamalla uuden fb-välilehden.

Äääääääääääärimmäisen ärsyttävää.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Onko muilla chatti pelittänyt tänään erityisen "hyvin"? Kavereiden kanssa jutellessa noin joka toinen viesti jää tulematta, ja viestit tulevat näkyviin vain avaamalla uuden fb-välilehden.

Äääääääääääärimmäisen ärsyttävää.

Hieman jumitteli klo 20 aikoihin mutta nyt jo on toiminut moitteettomasti. Muutenkin itsellä ollut aika pomminvarma toiminta aina, välillä vain tulee koomailuja mutta se sallittakoon.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Onko muilla chatti pelittänyt tänään erityisen "hyvin"? Kavereiden kanssa jutellessa noin joka toinen viesti jää tulematta, ja viestit tulevat näkyviin vain avaamalla uuden fb-välilehden.

Äääääääääääärimmäisen ärsyttävää.

Helvetin hyvin pelitti eilen joo, jäi pari semi tärkeetä viestiä muijalta tulematta. Hienoa huomata aamulla että mitä helvettejä nuo viestit on, kun avaat facebookin uudelleen, ei tarvitse enään ihmetellä hänen eilisiä reaktioita :)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Helvetin hyvin pelitti eilen joo, jäi pari semi tärkeetä viestiä muijalta tulematta. Hienoa huomata aamulla että mitä helvettejä nuo viestit on, kun avaat facebookin uudelleen, ei tarvitse enään ihmetellä hänen eilisiä reaktioita :)

Vähän samaten kävi minullekin. Palo yhteen naiseen käpy, kun ei vastannut ja siihen sitten äidyin noitumaan, että on se saatanan kumma, että et vastaa. Nyt äsken kävin muuten vaan katsomassa, niin kas kas, olihan hän vastannut. Nyt hävettää.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Vähän samaten kävi minullekin. Palo yhteen naiseen käpy, kun ei vastannut ja siihen sitten äidyin noitumaan, että on se saatanan kumma, että et vastaa. Nyt äsken kävin muuten vaan katsomassa, niin kas kas, olihan hän vastannut. Nyt hävettää.

Tähän "ominaisuuteen" auttaa se, että refressaa facebookia pitämällä F5:sta pohjassa hetken, ja kas, mahdollisesti saapumattomat chat-viestit tulevat näkyviin. Näin ainakin itselläni. Eli jos on epäilyksiä, ettei viestit tule läpi niin F5 hetkeksi pohjaan.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Tätä on kysytty aikasemminki, mutta en löytäny vastausta nopeella etsinnällä. Eli jos on blockannu henkilön Facebookissa, niin miten blockin pystyy poistaman. Tuolla on tuo "manage blocking" tms. kohta, mutta ilmeisesti oon sen verran tyhmä, etten sieltä vaan osaa poistaa blockia?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tätä on kysytty aikasemminki, mutta en löytäny vastausta nopeella etsinnällä. Eli jos on blockannu henkilön Facebookissa, niin miten blockin pystyy poistaman. Tuolla on tuo "manage blocking" tms. kohta, mutta ilmeisesti oon sen verran tyhmä, etten sieltä vaan osaa poistaa blockia?

Eli jos olet siellä yksityisyysasetuksissa niin siellä on tosiaan se "Hallitse estämistä" ja siinä on kohta "Estä käyttäjä" Siinä nimi ja sähköposti- laatikoiden alla näkyy ne estetyt käyttäjät allekkain ja siinä nimen jälkeen on painike "poista esto".
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Eli jos olet siellä yksityisyysasetuksissa niin siellä on tosiaan se "Hallitse estämistä" ja siinä on kohta "Estä käyttäjä" Siinä nimi ja sähköposti- laatikoiden alla näkyy ne estetyt käyttäjät allekkain ja siinä nimen jälkeen on painike "poista esto".

Mulla lukee, että "you haven't blocked anyone" eli ei näy ketään joka ois estetty. Tein tuon blockin siis tyypin profiilin kautta, enkä tuon listan avulla. Eikai syy voi siinä olla?
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Miten saan muutettua profiilinäkymää siten, että sivun yläreunan kuvajanassa näkyisi julkaisemiani seinäkuvia eikä profiilikuvat, kuten nyt näkyy. Olen yrittänyt klikkailla sieltä täältä, mutta ei tämä nyt oikein selviä.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Miten saan muutettua profiilinäkymää siten, että sivun yläreunan kuvajanassa näkyisi julkaisemiani seinäkuvia eikä profiilikuvat, kuten nyt näkyy. Olen yrittänyt klikkailla sieltä täältä, mutta ei tämä nyt oikein selviä.

Merkitse itsesi niihin seinäkuviin, niin käsittääkseni sitten tulevat näkyville sinne kuvajanaan.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Mulla lukee, että "you haven't blocked anyone" eli ei näy ketään joka ois estetty. Tein tuon blockin siis tyypin profiilin kautta, enkä tuon listan avulla. Eikai syy voi siinä olla?

Ainakin omalla listallani on siinä myös sellainen henkilö, kenet olen blokannut juurikin profiilin kautta. Aika omituista kieltämättä.
 

bredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sjöblom.
Onko Timeline-uudistuksesta tullut lähiaikoina mitään infoa? Jäänyt uutisten seuraaminen parin viime kuukauden aikana vähän vähemmälle ja tuota Timelinea kuitenkin olen jo hetken odotellut.
 

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen huomannut että facebook-chatissa kohdallani lukee vihreän pallon sijaan kännykän kuva koska olen kokoajan kirjautunut kännykän kautta tililleni. Tämä on häiritsevää koska saan tätä kautta viestejä jolloin en edes ole oikeasti koneella. Typerintä asiassa on se että kännykkänä minulla on iPhone 3G jonka ei tiettävästi edes pitäisi tukea moniajoa, mutta tekeepä sitä ainakin facebookin kohdalla kuitenkin. Olisiko jollain jokin ratkaisu ongelmaan, siis jokin muu kuin että kirjaudun aina myös kännykällä ulos palvelusta?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jeesatkaas joku. Olen joskus laittanut asetukset niin, että mulle ei voi laittaa edes viestiä, jos ei ole kaveri. Nyt en löydä mistään sitä, että saisin asetukset niin, että "tuntematon" ihminen saisi laitettua mulle viestiä. Mistä siis tuon saisi säädettyä?
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jeesatkaas joku. Olen joskus laittanut asetukset niin, että mulle ei voi laittaa edes viestiä, jos ei ole kaveri. Nyt en löydä mistään sitä, että saisin asetukset niin, että "tuntematon" ihminen saisi laitettua mulle viestiä. Mistä siis tuon saisi säädettyä?
Mene omaan profiilisi. Siellä paina ylhäältä ''Muokkaa profiilia'' nappulaa. Tätä painettuasi vasemmalla on valikko jossa voit säätää profiilikuvaa, koulutusta yms. Sieltä alhaalta menet yksityisyysasetuksien säätämiseen, ja tätä painettuasi menet Yhteydenoton asetuksiin ja muokkaat sieltä ''Kuka voi lähettää sinulle Facebook-viestejä?'' kohtaan Kaikki.

Tässä tämä mahdollisimman sekavasti selitettynä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Meikäläisellä on jatkuva kirjautuminen omaan profiiliin päällä N9:ssä ja mukelot tuossa koneen ääreltä kuittas, että faija sä oot näköjään täällä => saako oman naaman jollain pysyvästi piiloon vaikka olisikin kirjautuneena?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
FB meni sitten tänään jälleen muuttumaan paskempaan suuntaan.. Mitenhän ihmeessä näen viimeisimmästä alkaen päivitykset?
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
FB meni sitten tänään jälleen muuttumaan paskempaan suuntaan.. Mitenhän ihmeessä näen viimeisimmästä alkaen päivitykset?

Uutissyötteessä on oikealla ylhäällä "Järjestä"-näppäin. Sieltä ruksi "Viimeisimmät tarinat ensin"-kohtaan.

Itse tahtoisin nuo korostetut-mitkälie-päivitykset kokonaan pois ja nähdä kaikilta kaikki päivitykset aikajärjestyksessä, mutta tämä taitaa olla lähes mahdoton projekti.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Uusi ulkonäkö on ilmeisesti yksi askel kohti Timelinea, jota ei ole jostain syystä vieläkään avattu julkiseen käyttöön. Mieluusti tämän vanhan jo saisi heittää menemään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Alkaa näyttää siltä, että FB saa kohta jäädä. Jokos se google+ avattiin rahvaalle?
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Uutissyötteessä on oikealla ylhäällä "Järjestä"-näppäin. Sieltä ruksi "Viimeisimmät tarinat ensin"-kohtaan.

Itse tahtoisin nuo korostetut-mitkälie-päivitykset kokonaan pois ja nähdä kaikilta kaikki päivitykset aikajärjestyksessä, mutta tämä taitaa olla lähes mahdoton projekti.

Mulla muuttui eilen tuo näkymä... mutta tuo järjestä nappi puuttui tuolta kokonaan. Tänään ovat sitten ystävällisesti sen minullekkin laittaneet.
Hienoa että muutokset tulee asteittain. Laittais sitten kerralla valmiin eikä tiputtelis niitä featureja silloin tällöin.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Mulla lukee, että "you haven't blocked anyone" eli ei näy ketään joka ois estetty. Tein tuon blockin siis tyypin profiilin kautta, enkä tuon listan avulla. Eikai syy voi siinä olla?

Lainaan itseeni. Eli nuo henkilöt tulee blokkilistaan viiveellä. Nyt siis näkyy henkilöt, jotka on blokannut ja blokit mahdollista poistaa.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Alkaa näyttää siltä, että FB saa kohta jäädä. Jokos se google+ avattiin rahvaalle?
Kauan sitten. Tosin sisältöä on edelleen tarjolla vähänlaisesti, vaikka "firmasivujen" perustamismahdollisuus sitä mukavasti lisäsikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös