Facebook

  • 995 263
  • 3 109

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Eli olis kiva tietää millon oon ekan tilapäivitykseni laittanut ja mikä on ollu pisin päivitys jne... Jollain ohjelmalla ne kuulema näkee. Millä/miten?

Monia sovelluksia tuohon tarkoitukseen, ainakin: Status Statistics ja My Year In Status..
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jaahas, uusi "ominaisuus" taas näköjään tulossa. Eli jos olette sinne Info sivulle jotain joskus raapustaneet, niin sanokaan nyt sille hyvästi. Ite sain sinne jotain kaiken maailman linkkejä fanisivuostoille ja kaikki kirjoittamani tekstit katos.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
En tiedä mitä ominaisuutta taas säädetään, mutta ihan päin vittua toimii taas tuo sivusto. Yhtä Pagea yritän väsäillä, enkä sitten millään saa bokseja haluamiksini. Yhtä yrittänyt nyt poistaa varmaan pari kymmentä kertaa, mutta siellä se aina vaan pönöttää refreshin jälkeen. Ja events-tab ei suostu näkymään myöskään, vaan katoaa aina samalla.

Yritti äsken mulle suositella myös Applen Quicktimen lataamista jostain syystä, en tiedä mitä mä sillä olisin tuolla sivulla tehnyt.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos oon joskus piilottanut jonkun henkilön statuspäivitykset tosta etusivulta, niin millä saan palautettua ne siihen?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jos oon joskus piilottanut jonkun henkilön statuspäivitykset tosta etusivulta, niin millä saan palautettua ne siihen?

Sivun alalaidasta Edit options. Pitäisi aueta heti suoraan siitä lista mistä voit palauttaa takaisin näkyviin piilotetut feedit.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Mikä mahtaa olla vikana kun eilen pääsin vielä kaverin profiiliin laittamaan viestiä, mutta nyt ei aukea millään? kaveri tuskin on itse mitään säätänyt.
 

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi
Saako tuota sivuston väritystä oikeasti jotenkin muutettua, vai onko nuo kaikki ryhmät jotain ihan huuhaata?
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Saako tuota sivuston väritystä oikeasti jotenkin muutettua, vai onko nuo kaikki ryhmät jotain ihan huuhaata?
Luulen, että se menee samaan kastiin ryhmien "Katso kuka kyylää profiiliasi" ja "Dislike button is finally here" kanssa...
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Saako tuota sivuston väritystä oikeasti jotenkin muutettua, vai onko nuo kaikki ryhmät jotain ihan huuhaata?

Ainakin emännän facebook on ulkonäöltään normaalista eriävä. Joten eiköhän joku noista ainakin toimi.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Koko paska taas ihan jumissa, nooh tämä alkaa olemaan jo enemmän sääntö kuin poikkeus.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Jaahas, uusi "ominaisuus" taas näköjään tulossa. Eli jos olette sinne Info sivulle jotain joskus raapustaneet, niin sanokaan nyt sille hyvästi. Ite sain sinne jotain kaiken maailman linkkejä fanisivuostoille ja kaikki kirjoittamani tekstit katos.

Mulla katosi kaikki teksti ja linkkejäkin ilmestyi n. 1% siitä määrästä mitä piti. Hyvin oli hoidettu taas tuokin homma. Itte pitäis taas tehdä niin siitä tuliskin jotain.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Koko paska taas ihan jumissa, nooh tämä alkaa olemaan jo enemmän sääntö kuin poikkeus.

Facebook on kuin Valtion Rautatiet, milloinkaan ei tiedä koska se pettää ja jättää käyttäjänsä oman onnen nojaan...
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Itse pidän facebookia tällä hetkellä toimivana. Näen etusivulla 4 tilapäivitystä, josita 2 on eilisiä ja 2 sitä vanhempia. Infosivu on ihan sekaisin ja päivittäessä tulee "sivua ei voi näyttää". Ai niin, keskustelukaan ei toimi.

E: näköjään etusivukaan ei päivity automaattisesti. No miksi päivittyisikään, onhan uusimmat statuspäivitykset tosiaan eilisaamulta. hohhoh. Jos tästä jotain maksaisin niin reklamoisin.
 
Viimeksi muokattu:

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Ei oo ollut koskaan noin sekaisin...mitähän on tapahtunut kun koko paska on sekaisin kuin seinäkello...osa käyttäjistäkin hävinnyt mystisesti.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Sotkevat sitä tahallaan, jotta voivat jonkin ajan kuluttua luvata tiettyyn "nimelliseen" kuukausimaksuun suostuville täysin toimivan palvelun.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Poistin profiilini reilu kuukausi sitten. En juurikaan käyttänyt sitä, joten siinä mielessä käytön lopettaminen oli helppoa. Muutama kaveri on kysynyt, että miten minuun voi pitää yhteyttä nyt. Vastasin, etten ole puhelinliittymääni sulkenut, vaan häivyin negatiivissävytteiseltä juorupalstalta. Nyt näyttää siltä, etten tule palaamaan facebookiin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Yllättävän suuren vitutuksen saa ihmisissä aikaan kun ilmainen palvelu menee matalaksi. Vinkumista joka viesti. Yyh, elämä matalana.

Noh, elämä on onneksi muualla kuin netissä
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Eihän se ole täysin ilmainen...käsittääksini tuo virtuaalinen krääsä maksaa jotain jos olen oikein käsittänyt...varsinkin ulkomaalaiset tykkäävät maksaa FB.lle.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sotkevat sitä tahallaan, jotta voivat jonkin ajan kuluttua luvata tiettyyn "nimelliseen" kuukausimaksuun suostuville täysin toimivan palvelun.

Tämä kävisi vallan mainiosti.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Poistin profiilini reilu kuukausi sitten. En juurikaan käyttänyt sitä, joten siinä mielessä käytön lopettaminen oli helppoa. Muutama kaveri on kysynyt, että miten minuun voi pitää yhteyttä nyt. Vastasin, etten ole puhelinliittymääni sulkenut, vaan häivyin negatiivissävytteiseltä juorupalstalta. Nyt näyttää siltä, etten tule palaamaan facebookiin.

Meikäläinen teki saman tempauksen jo yli puoli vuotta sitten, mitään vaikeaahan siinä ei ollut. Alkoi toden teolla vituttamaan kaikki se kertakaikkinen joutavanpäiväisyys mitä siellä harrastetaan. Ja kyllä, puhelimella ja sähköpostilla saa asiansa kerrottua yhtä hyvin tai oikeastaan paremminkin kun asiaa on.
 

Focker

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Medveščak Zagreb, Alaska Aces
Meikäläinen teki saman tempauksen jo yli puoli vuotta sitten, mitään vaikeaahan siinä ei ollut. Alkoi toden teolla vituttamaan kaikki se kertakaikkinen joutavanpäiväisyys mitä siellä harrastetaan. Ja kyllä, puhelimella ja sähköpostilla saa asiansa kerrottua yhtä hyvin tai oikeastaan paremminkin kun asiaa on.


Mutta monet säästää varmasti aika lailla(isojakin summia) puh.laskussa kun ei tarvii turhaan soitella kun nuo turhat asiat voit kertoa tuolla naamakirjassa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Mutta monet säästää varmasti aika lailla(isojakin summia) puh.laskussa kun ei tarvii turhaan soitella kun nuo turhat asiat voit kertoa tuolla naamakirjassa.

Selvähän se. Minulta taas säästyy perkeleesti hermoja kun ei tarvii lukea toisten turhuuksia naamakirjassa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hohhoijaa, sarjassamme "tosi hienot uudistukset" jatkuu. Eli tuo Tiedot välilehti on ryssitty ihan täysin. Ennen niin kompakti ja kaikki suosikkibändit, elokuvat jne. oli nähtävissä selkeästi ja nyt on joku ihmeen epäselvä lista josta ei ensinnäkään löydä mistään ryhmiä mihin on liittynyt ja on muutenkin nuo sivut liitetty aika mielivaltaisesti sinne omien itsetehtyjen listojen sekaan. Kokonaisuus ihan täyttä sontaa, joten kiitos vaan tiimi, menty taas askel huonompaan. =)

On se ihme, että pitää ruveta korjailla juttuja jotka ei ole ollut edes rikki...

Ja niin, ei kai tämä ole niin vakavaa sinänsä, mutta rupeaa ärsyttämään, että toimivat systeemit kustaan täysin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös