Konnamuori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Se mikä johtaa.
Saakos tuota seinää tyhjennettyä jotenkin kätevästi? Ei jaksaisi jokaista tekstitä yms poistaa yksitellen.
Facebook ehdottaa minulle kaveriksi entistä kämppistä, ihmettelen vaan että mistä ihmeestä se on sen keksinyt. Yhteisiä Facebook-kavereita ei ole eikä kyseinen henkilö ole esimerkiksi minun osoitekirjassa tai messenger-kavereissa.
Edit. Olin sittenkin sähköposteja vaihtanut kyseisen henkilön kanssa, Facebook kaivelee näköjään sitten koneen emailohjelman datoja vaikka en erikseen ole sitä pyytänyt tai lupaa antanut.
Facebookia on näköjään aivan pakko räveltää ihan aina. Ja puhelimen kautta aina silloin kun en ole koneen äärellä. Punaisissa valoissa, liikenneruuhkassa, erätauoilla jne. Ja minkä vitun vuoksi? Siksikö että näkisin kun yläasteaikainen koulukaverini kertoo kutovansa villatakkia?Mulle on tullu näitä samoja juttuja viime aikoina kans. Ihan kummallista. Ihme saatanan sivusto, pääsisköhän irti jos vaan lähtis?
Keskustelu tuntuu taas toimivan melkein yhtä hyvin kuin VR:n junien aikatauluissa pysyminen. Päivität sivua niin kaikki keskustelussa käyty teksti katoaa kuin pieru saharaan. Näin ainakin Mozilla Firefox:lla. Explooreria en oo koettanu, enkä vaihtamalla kieleksi englantia. Onkos muilla ollu paljon samaa ongelmaa
Miten saan ilmoituksen, kun joku kommentoi kuviani/ kommentoi kuvaa jota olen itse kommentoinut? Tämä ominaisuus katosi joskus päivityksen aikaan, nyt haluaisin sen takaisin. Ei vain löydy tällaista namiskaa mistään.
No mitä sinun asetuksesi kertoo asiasta?No tuohan onkin se informaatio jota juuri tarvitsin. Mutta kysyin että miten ne ilmoitukset saa näkymään, jos ne eivät minulla näy.
Miten saan ilmoituksen, kun joku kommentoi kuviani/ kommentoi kuvaa jota olen itse kommentoinut? Tämä ominaisuus katosi joskus päivityksen aikaan, nyt haluaisin sen takaisin. Ei vain löydy tällaista namiskaa mistään.
Kun klikkaat sitä naamkirjan yläpalkissa olevaa maapalloa (notifications) juttua niin siinä pitäs tulla semmoinen pikkuinen lista. Listan alhaalla on semmoinen "see all notifications" kohta. Kun klikkaat sitä niin päädyt sellaiselle sivulle jossa näkyy sun viimeaikojen kaikki ilmoitukset ja oikessa laidassa on semmoinen sininen "show notifications" laatiikko. Onko sulla sellainen V kaikissa niissä laatikoissa?Miten saan ilmoituksen, kun joku kommentoi kuviani/ kommentoi kuvaa jota olen itse kommentoinut? Tämä ominaisuus katosi joskus päivityksen aikaan, nyt haluaisin sen takaisin. Ei vain löydy tällaista namiskaa mistään.
Voisiko joku selittää, mitä tämä "97% of people have never seen Disney's Most Shocking Hidden Message" -ryhmä pitää sisällään? En haluaisi liittyä + häiriköidä 20:ntä ystävääni tämän shokeeraavan piiloitetun viestin takia.
Fbookista yleistä vinkua: mikä perkele se on kun viestin kirjoittaessa toisen tilapäivitykseen sitä ei näy, kirjottaa uuden viestin vähän ajan päästä, molemmat näkyy, yht'äkkiä koko tilapäivitys katoaa, sitten taas palaa näkyviin jne. jne. jne... Ihmeellistä kuraa tuokin on, uudistuksen jälkeen tälläiset ongelmat lisääntyneet huomattavasti.
Esiintyykö tuolla paljon profiilien katoamista?
Sain kaveripyynnön, johon olen täysin jättänyt vastaamatta, on roikkunut siellä jo toista viikkoa. Nyt kun vilkaisin uudestaan, niin kyseinen kaveripyyntö ns. kummittelee yhä siellä, mutta pyytäjää ei tavallaan näy. Vilkaisin onko kyseisen henkilön profiilia edes olemassa, eikä sitäkään ollut enää missään. Henkilö lopettanut täysin profiilinsa, vai mistä ihmeestä kyse? Ei sinänsä mitään varsinaista syytä asian ihmettelyyn muuta kuin tuo yhtäkkinen katoaminen. Ihmettelisin suuresti, jos olisi poistanut profiilinsa.