Omia tilapäivityksiä tulee viikossa varmaan kaikki viisi.
Just, tukit vielä koko facebookin tolla vauhdilla.
Tällaiselle verkostopalvelulle on kuitenkin oma tilansa, kun oma vapaa-aika on varsin rajoittunutta niin on ihan mukava jollain tasolla pysyä tuttujen ja hyvänpäiväntuttujen menossa mukana. Pidän koko palvelua profiililtaan ylipäänsä melko lapsellisena, mutta toisaalta taas tulee itse käytettyä suhteellisen aktiivisesti. Tosimiehethän eivät facebookissa ole.
Alkuun tuli päiviteltyä erinäisiä statuksia aktiivisemminkin, enemmän ja vähemmän järkevää hengentuotosta on näköjään joukossa samoin kuin erilaiset "tää on just mun juttu"-groupit joihin liittyminenkin on saanut kokolailla jäädä, eikä tule sovelluksiakaan asenneltua. Perustoiminnallisuus on ihan kiva juttu ja toisaalta jos tämä liian aikuismainen olisi niin suosio tipahtaisi aika nopeasti.
Hauskaahan se on myös seurailla kuinka bimbot toteuttavat uskollisesti omiaa kliseemästä itseään noiden statusten kanssa. Joku metsästää jatkuvasti kehuja ulkonäöstään, toiset taas eivät kykene löytämään omasta itsestään sisältöä ollenkaan vaan raportoivat lähinnä läheistensä edesottamuksia. Tämän toki täydentää profiilikuva jossa ei ole käyttäjä itse, vaan vaikkapa se ihana elämän täyttänyt sinappikone. Ei millään pahalla, jokainen tekee kuten haluaa, tietynlaisen toistuvan kuvion havaitseminen on vain yleensä hauskaa.
Sekin on hauska ilmiö kun kaveripyyntöjä saattaa tipahdella ihmisiltä joiden kanssa on oltu n. tsiljardi vuotta sitten nimenomaan napit vastakkain, ei suinkaan mitään kavereita mutta nyt sitten on joidenkin tulkinnan mukaan kiva vaihtaa kuulumisia ja muistella vanhoja. "Ne oli aikoja ne..." - kyllä, etupäässä semmoisia mitä voisi jo mielellään unohtaa. :P
· Kommentoi · Tykkää
2 henkilöä tykkää tästä.