Facebook

  • 994 607
  • 3 109

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos yritän avata esim Youtubesta linkitettyjä videoita Facebookiin, niin ei aukea. Pitäisi olla joku Adobe Flash Player toiminnassa. Mutta sen Adoben lataaminenkaan ei tunnu onnistuvan. Neuvokaa avutonta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No eikös kaikki kaverit ja kavereiden kaveri näe mitä etusivulla lukee? Ja jos mä kirjotain henkilön X profiilin kommentin, niin minkä takia muiden pitää nähdä mitä mä sinne kirjoitan?

Kaikki näkee omien kavereidensa seiniltä kirjoitukset, mutta siihen etusivulle niitä kirjoituksia ei tule näkyviin mikäli se kaveri joka on kirjoittanut kaverisi seinälle ei ole myös sinun kaverisi...

Kavereiden seinältä kirjoituksesi on kaikkien kaverisi kavereiden nähtävissä. Tietenkin voi aina pistää Face-postia menemään mikäli on niin arkaluonteinen asia, ettei sitä halua kaverin kavereiden lukevan.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Jos poistan jonkun dorkan kirjoittamien yhdyssanavirheiden ja muiden idiottomuuksien näkymisen feedeistä, niin saanko jotenkin estettyä sen postaamien kommenttien näkymisen toisen statukseen?

EDIT. Jos tämä ois Facebook, niin tykkäisin kovasti Kourujärven Ponnistuksen ao. kirjoituksesta.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eli etusivulta kaikki kaverini näkevät kavereideni profiiliin kirjoitetut tekstit, mutta kavereideni kaverit eivät.

:D

Yritän sanoa vielä selvemmin mitä äsken varmaan sitten epäselvästi sanoin.

Mikäli näet jonkun kaverisi kirjoituksen jonkun toisen seinälle niin sen toisenkin käyttäjän pitää olla sinunkin kaverisi tai sinä itse. Sinä et näe tai sinun kaverisi ei näe suoraan siinä Facen etusivulla niitä seinäkirjoituksia mikäli kummatkin osapuolet eli sekä kirjoittaja että se jonka seinä se on jonne kirjoitetaan eivät ole kavereitasi.

Näin minä olen ainakin tämän ymmärtänyt. =)

Saattaa tuntua sekavalta...

Varmuuden vuoksi kannattaa kaikki salaisemmat asiat kirjoittaa postitse...
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Kokeilepa Yksityisyysasetukset -> Uutiset ja Seinä niin saat määriteltyä mitä näkyy etusivun uutisissa.

Siis olenko minä ymmärtänyt nyt ihan väärin, mutta eikö tuolla määritetä mitä omista kirjoittamisista ja kommentoimisista näkyy muiden etusivuilla, mutta ei oman. Kuten aikaisemmassa viestissäni kirjoitin, haluaisin blockata eräiden tyyppien näkymisen kokonaan omalla etusivullani. Statuksen blockaaminen onnistuu kyllä, mutta yhteisten kavereiden statusten kommentit eivät. Vai?

Tuollahan saa määrittää mitä kukin kaveri näkee omista tiedoistani ja tekemisistäni, mutta minä haluankin määrittää mitä minä en halua nähdä näkeväni toisten touhuista - ainakaan etusivulla. Sekavaa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Niin tai sitten painat sitä piilota kuvaketta siinä etusivulla päivitysten vieressä, niin ei tarvi enää kattella tiettyjen ihmisten tilapäivityksiä tai muuta.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Ilmeisesti Facebookin keskustelu ollut jumissa koko päivän? Tuli muuten mieleen hassu kysymys, kuinka nopeasti kuolleen ihmisen profiili poistuu tuolta ja kuinka tieto sinne ylläpitoon menee? En ole itsaria suunnittelemassa, mutta kaikkea sitä mieleen tulee, kun on liikaa aikaa..
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tuli muuten mieleen hassu kysymys, kuinka nopeasti kuolleen ihmisen profiili poistuu tuolta ja kuinka tieto sinne ylläpitoon menee? En ole itsaria suunnittelemassa, mutta kaikkea sitä mieleen tulee, kun on liikaa aikaa..

Ainakin yhden viime marraskuussa kuolleen entisen pelikaverin profiili tuolla "kummittelee" edelleen. Tiedä sitten miten tuon varmentavat, jos joku vain ilmoittaa asiasta ylläpidolle.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Firefoxissani on jotenkin tökkinyt vaihtoehto nähdä, ketä kavereistani on maisemissa. Lukumäärän näkee, mutta millään ei pysty avaamaan valikkoa, ketä on paikalla. No, ehkä nyt nipin napin pärjään näinkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Millä pirun logiikalla naamakirja näyttää etusivun "uutiset"? Meinaan, että suurin osa "uutisista" on semmoisilta puolitutuilta, jotka ovat halunneet lisätä minut kavereikseen, mutta taas niiden ihmisten "uutiset" jää täysin näkymättä, mitkä taas haluaisin nähdä. Esim. naiseni, parhaan kaverini ja sukulaisten "uutiset" ei näy minun etusivulla ollenkaan, ja ei, minua ei ole blokattu niiden toimesta.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Niin tai sitten painat sitä piilota kuvaketta siinä etusivulla päivitysten vieressä, niin ei tarvi enää kattella tiettyjen ihmisten tilapäivityksiä tai muuta.

Tässä se ongelma onkin. Tämä blockaaminen ei koske kommenttien näkymistä tai ilmoituksista uusista valokuvista. Ois vaan kiva, jos ois mahollisuus pitää joku kaverilistalla, jos vaikka joskus tulee tarvetta, mutta ei silti tarvis nähdä mitä ne Facebookissa touhuaa.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli muuten mieleen hassu kysymys, kuinka nopeasti kuolleen ihmisen profiili poistuu tuolta ja kuinka tieto sinne ylläpitoon menee?
Jouduin valitettavasti osallistumaan tämänkaltaiseen prosessiin keväämmällä.
Irc-Galleria poisti puhelinsoitolla ja lähetti vielä kuvat sähköpostilla muistoksi.
Facebookiin oltiin yhteydessä mailitse ja hävisi parissa päivässä.
Edit: FB:ssä taisi olla niin, että laittoivat "tauolle" josta voi halutessaan aktivoida tunnuksen takaisin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kummasti tuntuu taas kokonaisuudessa jumittaan tuo Facebookki. Ei pelkästään keskustelu osio.
No käyttäjiähän on ihan sikana koko zydeemillä joten ei ole ihme jos se välillä jumii.
Eniten itseä pännii tuo että en näe kaverilistastani ( siis mun profiilisivulta klikattua ) edelleenkään muiden "statusta"
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Jumittaa välillä niin perkeleesti, etenkin tuo keskusteluosio ei ole toiminut koko päivänä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vaihtakaa ihmiset kieleks englanti! Ei toimi suomenkielellä 24/7. Londonilla kuulemma tsätti toimii aina.

Edit: Niilo, ^

Oon sanonu että siinä vaiheessa kun vaihdan kielekseni englannin niin kaikkoaa ne loputkin kaverit näköpiiristä...

Ei, mutta nimenomaan näin toimii. Eli asetuksista kieleksi englanti niin onlinet toimii niin kuin kuuluukin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Oikean alakulman keskustelupalkkia klikkaamalla pitäisi kaverit näkyä, mutta ei tule kenenkään nimeä vaikka (4) töröttää suluissa.. Onko tämä normaalia jumetusta vai mitä?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Oikean alakulman keskustelupalkkia klikkaamalla pitäisi kaverit näkyä, mutta ei tule kenenkään nimeä vaikka (4) töröttää suluissa.. Onko tämä normaalia jumetusta vai mitä?
Mulla oli sama homma eilen ja toissapäivänäkin, kunnes luin Jatkoaikaa ja vaihdoin Facessa kielen enkuksi. Nyt toimii moitteetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös