Voinko estää jotenkin ettei kaverini (pomo) näe koska olen sisällä naamakirjassa? Muut kaverit kyllä saa nähdä.
Löytyy. Laitat pomon limited-listalle ja pidät tuon listan chatissa jatkuvasti offlinessa.Pystyt sillä tavalla, että poistat "kaverisi" kavereistasi. Muuta keinoa ei taisa löytyä.
Voinko estää jotenkin ettei kaverini (pomo) näe koska olen sisällä naamakirjassa? Muut kaverit kyllä saa nähdä.
Toinen keino on, että jätät Facebookin sitten iltapäivälle ja teet päivät töitä :) Vähän toisaalta ihmetyttää, että pomosi notkuu Facebookissa kesken työpäivän. Kyttäämässä kai?
Evil otti Mitä Sm-Liiga Seuraa Fanitat Seuraavassa Elämässä? kyselyn ja tulokset ovat HIFK Helsinki
Hyvin harvoin teen mitään testejä Facebookissa, mutta nyt tuli sorruttua.
Yks tuttu oli tehnyt, siitä bongasin. En mie niitä osaisi edes etsiä.Mistäs tuo testi löytyi? Pikaisella haulla ei ainakaan osunut silmään.
Mistäs tuo testi löytyi? Pikaisella haulla ei ainakaan osunut silmään.
Itse löysin tuon testit -osiosta n. minuutin etsintöjen jälkeen. Testin tulos oli Jokerit Helsinki, huhhuh...Mistäs tuo testi löytyi? Pikaisella haulla ei ainakaan osunut silmään.
Kyllä se sieltä testien joukosta löytyi juuri tuolla nimellä, joka Evilin viestissä näkyi. Itsehän sain tulokseksi Jokerit. Taidan siis pysyä tässä elämässä vielä tovin. Jäi julkaisematta tulos.
Huh, sain vihdoin ja viimein tehtyä sen, mikä on pitänyt tehdä jo pitkään: jaoin 322 ihmistä omiin ryhmiinsä. Nyt voin kaikessa rauhassa latailla tuonne vaikka mitä rällästyskuvia ilman, että ne päätyvät tiettyjen ihmisten nähtäviksi. Hiki meinasi tulla, mutta jopa helpotti.
Mistä tämän sai tehtyä, jaoin myös kaverit omiin ryhmiinsä mutta en löytänyt mistä voisi päättää kullekin ryhmälle mitä tietoja minusta näkevät?
Muutaman sekunnin homma vaihtaa kieltä.Mulla on FB espanajaksi, enkä laiskuuttani jaksa alkaa selvitellä sanatarkkoja suomennoksia
Muutaman sekunnin homma vaihtaa kieltä.
Eli miten poistun ryhmän jäsenyydestä?
Katsos, joo. Ei ole tullut paljon ryhmäiltyä, joten enpä moista huomannut etsiä. Danke schön.Ryhmän etusivulta löytyy Eroa ryhmästä kohta. Klik siitä.
Kyllä sä sen "tilisi" saat suljettua. Sieltä vaan etsit asetuksista tai jostain yksityisyydensuoja-osastosta. Siellä se on.Kun sitten kavereita ei voi estää näkemästä kaikkia kavereita ja "kavereita", niin alkaa kaduttaa koko rekisteröityminen. Saanko jostain jotenkin poistettua itseni naamakirjasta?
Mutta täytyy sanoa, etten oikein ymmärrä tuon hössötyksen perimmäistä tarkoitusta, ellei se ole UTELIAISUUS ja VAKOILUNHALU?
Minua ainakin hiukan ärsyttää se, että minua on pyytänyt kaveriksi henkilö, jonka kanssa en ole ikinä edes jutellut. En tiedä, miten muilla on, mutta ainakin tässä minun lähipiirissä tuo tuntuu olevan tapana. Siksi on vaikeaa ja hiukan tökeröä vain ohittaa kutsu, koska kyllähän sen aloitteen tehnyt huomaa.
Minua ainakin hiukan ärsyttää se, että minua on pyytänyt kaveriksi henkilö, jonka kanssa en ole ikinä edes jutellut. En tiedä, miten muilla on, mutta ainakin tässä minun lähipiirissä tuo tuntuu olevan tapana. Siksi on vaikeaa ja hiukan tökeröä vain ohittaa kutsu, koska kyllähän sen aloitteen tehnyt huomaa.