Henkilön profiiliin kommentoitaessa näkyy kommentti myös etusivulla. Mites ton saa pois, vai saako?
Mun ymmärtääkseni ei saa. Miksi se pitäisi saada pois?
No eikös kaikki kaverit ja kavereiden kaveri näe mitä etusivulla lukee? Ja jos mä kirjotain henkilön X profiilin kommentin, niin minkä takia muiden pitää nähdä mitä mä sinne kirjoitan?
Eli etusivulta kaikki kaverini näkevät kavereideni profiiliin kirjoitetut tekstit, mutta kavereideni kaverit eivät.
:D
Varmuuden vuoksi kannattaa kaikki salaisemmat asiat kirjoittaa postitse...
Kokeilepa Yksityisyysasetukset -> Uutiset ja Seinä niin saat määriteltyä mitä näkyy etusivun uutisissa.Henkilön profiiliin kommentoitaessa näkyy kommentti myös etusivulla. Mites ton saa pois, vai saako?
Kokeilepa Yksityisyysasetukset -> Uutiset ja Seinä niin saat määriteltyä mitä näkyy etusivun uutisissa.
Kokeilepa Yksityisyysasetukset -> Uutiset ja Seinä niin saat määriteltyä mitä näkyy etusivun uutisissa.
Tuli muuten mieleen hassu kysymys, kuinka nopeasti kuolleen ihmisen profiili poistuu tuolta ja kuinka tieto sinne ylläpitoon menee? En ole itsaria suunnittelemassa, mutta kaikkea sitä mieleen tulee, kun on liikaa aikaa..
Niin tai sitten painat sitä piilota kuvaketta siinä etusivulla päivitysten vieressä, niin ei tarvi enää kattella tiettyjen ihmisten tilapäivityksiä tai muuta.
Jouduin valitettavasti osallistumaan tämänkaltaiseen prosessiin keväämmällä.Tuli muuten mieleen hassu kysymys, kuinka nopeasti kuolleen ihmisen profiili poistuu tuolta ja kuinka tieto sinne ylläpitoon menee?
Vaihtakaa ihmiset kieleks englanti! Ei toimi suomenkielellä 24/7. Londonilla kuulemma tsätti toimii aina.
Edit: Niilo, ^
Mulla oli sama homma eilen ja toissapäivänäkin, kunnes luin Jatkoaikaa ja vaihdoin Facessa kielen enkuksi. Nyt toimii moitteetta.Oikean alakulman keskustelupalkkia klikkaamalla pitäisi kaverit näkyä, mutta ei tule kenenkään nimeä vaikka (4) töröttää suluissa.. Onko tämä normaalia jumetusta vai mitä?