Tiedän myös että tuon feedin saa ehdotuksista vapaaksi, kun valitsee jonkun kohdan jostain valikosta. Mutta enemmän kuin sitä että tää ehdottelu sinänsä olisi huono asia, niin mää puhun sisällöstä. Esimerkkinä vaikka että yksi harvoista ryhmistäni on Suomen jääkiekkohistorian FB-ryhmä, ja mahdollisesti sen kautta tuo osasi yhteen aikaan tarjota kansainvälisiä vähän samanlaisia ryhmiä, jota osasin arvostaa. Niitä en kieltänyt. Mutta jostain syystä niiden tarjoaminen sitten loppui.
Sen sijaan kaikkea sitä mikä mua ei kiinnosta yhtään, tulee koko ajan, vaikka olen estänyt, kieltänyt, poistanut, ilmoittanut ettei kiinnosta niitä vääriä tarjokkaita kymmeniä kertoja ja yrittänyt opettaa sitä tarjoamaan jotain relevanttia. Mutta nää algoritmit on todella tyhmiä, suorastaan idioottimaisia, eivätkä opi yhtään mitään, eivätkä myöskään usko niitä kieltoja ja ohjauksia vaan tarjoavat niistä huolimatta samaa paskaa. En siis pelkää tekoälyn maailmanvalloitusta.
Reilut kaksi tuntia edellisestä listauksesta, ja silloin jälleen kerran estin tai kielsin tai muuten ilmaisin kiinnostamattomuuteni niitä kohtiin. Nyt uudestaan Facebookin "alkusivulle" ja tarjokkaina on: Subway-sämpylät, Tissot-kellot, joku Kanada-aiheinen hassumeemisivusto, Vespa-skootterit, United (ilmeisesti jotain matkustamiseen liittyvää), yleinen musiikkisivusto, joku avaruussivusto jossa puhutaan planeetoista, matkustus ja vapaa-aika -sivu, ne vitun SAUKOT, joku uskonnollinen Raamattu-sivusto (!!!), Toyota (viimeksi oli USA, nyt Malesia), Your Story (en tiedä mikä on, kuvassa koira, tekstissä kuitenkin puhutaan BMW:stä), MINI (pari tuntia sitten yritin laitoin eston sille kolme eri kertaa), Malesian Toyota uudestaan, Redmi India (en tiedä mikä on tai ylipäätään miksi mulle pukkaa Intiaa, Malesiaa ja tälläistä kun tuo maailman alue ei liity muhun tai kiinnostuksiini yhtään), joku teknologiajutska nimeltä itel, joku autonmoottori-sivu, Huawei, GMC joka liittyy taas autoihin, joku huumori/mietelausesivusto, Xiaomi, lisää rannekelloja mutta nyt ei Tissot, Chevy-autoja, Vatikaanin uutisia, Volkswagen (mulla on Golf!), Xiaomi uudestaan, Pandora eli ilmeisesti koruja, huumori/mietelauset uudestaan, toinen skootterisivusto, Merrell-matkailua, Microsoft, Pandora, McLaren, joku puhelinselfie-sivusto, SAUKKOJA, sama Kanada-sivu kuin aiemmin, Houstonin Fox-uutisia, MSI Gaming, Volkswagen, selfiet, selfiet taas, Opel, ja taas selfiet, Volkswagen...
Siis ihan täyttä randomia ja hakuammuntaa koko ihmiselämän skaalalta, joista mikään ei mua kiinnosta ja joista kaikki oon yrittänyt perua kymmeniä kertoja. Ja tällaisen saatanan tekoälyn pitäisi munkin paskavaipat siivota jossain tulevaisuudessa.