Jep, tätä maksullisen palvelun tuloa on ylidramatisoitu. EU asetti Metalle vaatimukset, jonka mukaan Metan tulee tarjota käyttäjille myös mahdollisuus käyttää palvelua antamatta omia tietojaan mainonnan kohdentamiseen. EU:lle oli ok, että tämä mahdollisuus tarjotaan maksullisena versiona. Maksullinen ja mainokseton Meta on käytössä vain EU:n alueella, eikä ole tulossa muualle.Maksullinen mainokseton vaihtoehto on EU vaatimus, ei Metan oma idea. Just Saying
En tiedä tarkoitatko kasvottomilla keskustelujoilla nimettömiä keskustelunavaajia, mutta en osaa itse olla näistä harmissaan pätkän vertaa. Ihmettelen kuitenkin sitä, miten niin monessa ryhmässä porukka pillastuu, jos joku tekee ns. anonyymin avauksen. Joo, ymmärrän jos jossain yrittäjien alan ryhmässä pyytää neuvoa anonyyminä, että harva haluaa olla avoin omista asioistaan anolle kaverille. Mutta välillä porukka näyttää hermostuvan ihan asiallisistakin avauksista vain koska anonyymi keskustelunavaaja. FB:ssä on kuitenkin helvetisti feikkinimellä olevia "Matti Virtasia", joiden tekemät avaukset on porukalle tietenkin täysin ok.Itse löysin 10v sitten ryhmät-alueen, josta tulikin supertärkeä. Sain keskustella nimelläni ja kasvoillani saman kohtalon kokeneiden kanssa. Tuo osio on edelleen se, miksi Facessa olen. Ongelmaa kuitenkin löytää jo ryhmät-toiminnossakin. Ylläpidot laiskistuu, keskustelun taso vajoaa, koska kasvottomat keskustelijat lisääntyy. Ryhmät joutuu tekemään vol2-versioita, kun edellinen meni aivan liian vaikeaksi. Surullista. Puskaradiot on enemmän Persuradioita jne.
Viimeksi muokattu: