F1-ketju

  • 658 176
  • 5 119

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Samoilla linjoilla myös täällä suunnalla. Katsoin reilut 10 kierrosta ja sitten menin takaisin nukkumaan. Kyllä formuloista on sitten tullut tylsiä. Aikaisemmin oli sentään taistelua ja ajettiin tosissaan kilpaa. Nykyään tuntuu siltä, että ajetaan vain ympyrää ja sitten katsotaan kenen kalusto kestää - sanomatta selvää tietysti, että Mäkki laukeaa matkan varrelle.

Viime kaudella en tosissaan jaksanut katsoa kisoja. Telkkari oli auki ja aina kun selostaja hehkutti jotain niin katse kääntyi TV:tä kohden. Tämän kauden alun formulajuttuja lukiessa ehdin jo innostua. Niin paljon oli povattu, että ainakin Williams pystyy tosissaan haastamaan Ferrarin. Hohhoijaa... taas mentiin samalla tavalla kuin aikaisemminkin. Toki yhden kisan jälkeen on aikaista sanoa, että koko loppukausi mennään samalla tavalla, mutta kuitenkin.. Kyllä pahasti siltä taas vaikuttaa.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onneksi en herännyt. Niin kuin tässä on muutkin maininnut, että kaikki on ennallaan.. Riitti kun katsoi aika-ajojen tulokset.

Schumi: "Vasta Malesia näyttää suunnan" Höpö höpö..Suunnat näytettiin jo viime viikonloppuna.

Jos näitä yölähetyksiä tulee lisää, niin Kimi saa olla viiden parhaan joukossa ja jos molemmat ferrarit on myös viiden sisällä niin nukkuminen jatkuu. (Pahoittelen huonoa asennettani F1 kohtaan)
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kertokaapa nyt monestiko Kimi Raikkonen on voittanut
osakilpailun? Eli montako osakilpailuvoittoa meidän
jäämiehellämme on?
Jäi vähän hämärtämään Hesarissa ollut kirjoitus,
onko niitä tosiaan vain yksi (edes viimekaudelta)?...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti stiflat
Kertokaapa nyt monestiko Kimi Raikkonen on voittanut
osakilpailun? Eli montako osakilpailuvoittoa meidän
jäämiehellämme on?
Jäi vähän hämärtämään Hesarissa ollut kirjoitus,
onko niitä tosiaan vain yksi (edes viimekaudelta)?...


Yksi, viime kaudelta. Eihän Räkä ole ajanut kuin kolme vuotta F1:sissä, joista ensimmäisen voittoon kykenemättömällä Sauberilla.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Tylsää on todellakin.

Sanon ensimmäiseksi, että en ikinä ole pahoillani jos Schumi voittaa GP:n. Hän on tehnyt tämän lajin ja autojen kehityksen suhteen todennäköisesti enemmän kuin kukaan toinen kuski ikinä. Vaikka en pidä Ferrarien suosimisesta tässä lajissa yhtään enempää kuin kukaan muukaan, niin se on tämä tiimi, joka tuo voittaessaan lajille puhdasta Fyrkkaa enemmän kuin muut tiimit yhteensä (McLarenia ja Williamsia lukuunottamatta. Puhdas arvio, joten muut korjatkoon).

Tosin hieman olen erimieltä, että Shumia tai Ferraria suositaan määrättömästi. Jos näin olisi, niin kapina olisi noussut jo aikoja sitten. Lakia joutuu jopa Herra E. noudattamaan.

Mikä sitten on tehnyt osaltaan lajista tylsän? Mielestäni mm. säännöt. Entiset olivat paremmat, sillä kun ensimmäiseksi ja toiseksi sijoittuneiden pistero on vain kaksi pistettä, niin eihän sitä kannata riskeerata niin paljoa kuin jos ero olisi 4 pistettä. Puhumattakaan muista säännöistä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
McLada- talli rulettaa taas. Ensin varikkokäynnillä letku jää kiinni Räikkösen autoon ja heti perään kone laukeaa.
Vuodesta vuoteen samaa ryssimistä, joka noilla resursseilla tuntuu jo naurettavalta.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Hellurei ja hellät tunteet

Siihen katkesi Kimin lento. Tuntui Jäämies käyvän kuumana kuin hellankoukku. Eikä ihme: kaksi kisaa, kaksi keskeytystä teknisiin murheisiin. Ei hyvältä näytä McLarenin leirissä, joskin tällä kertaa vauhti oli sentään siedettävällä tasolla.

Jos ja kun Schumi klaaraa tämänkin kisan, MM-taisto alkaa Räikkösen kohdalta olla veitsenterällä jo maaliskuussa. Suoritus sekin.



Ranger
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän tässä voi pikku hiljaa heittää Kimin mestaruus haaveille hyvästit. Tämä kausi menee varmasti huonomin kuin viime kausi. No onneksi talli ei selittele turhia ongelmistaan.
 
Viimeksi muokattu:

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Schumin mestaruus varmistui jo eka kisan jälkeen... Ei tee hyvää F1:lle tämä Schumin ja ferrarin ylivoima... Ei pysty kukaan todella pistämään hanttiin. Kimi taistelee jatkossakin korkeintaan 2-4 sijoista noin niinku korkeintaa. 1-2 voittoa saattaa pienellä onnella tulla. Kyllä se vähän risoo katsoa nuita kisoja, kun aina vaan sama auto keulilla.. Eieieie tylsä, tylsempi, F1

HÄKKINEN TAKAS!
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On tuo mersu kyllä niin hyvän koneen tehnyt taas että ei paremmasta väliä. Luulisi että Haughia ja kumppaneita hävettää ja paljon.

Eipä onneksi tullut katsottua kisaa kuin 1 kierros klo 9.30 ja sitten toiseksi viimeinen kierros. Oli ilmeisesti taas aika hajuton, väritön ja mauton kisa, Schumi -show alusta loppuun asti.

Positiivista oli se että Button pääsi sialle kolme. Räikkönen voi tosiaan mestaruudelle sanoa jo heihei. Ihan jo senkin takia että McLarenin luotettavuus on tuolla tasolla mitä se on. Tähän tuskin tulee parannusta vaan seuraavassakin kisassa kone paukahtaa, eli eipä tarvitse katsoa.

Onneksi en ottanut MTV3:lta tuota F1-pakettia, olisi rahat menneet täysin hukkaan.
 

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
JOO-O

Täytyisiköhän lopettaa urheilun seuraaminen vallan? Kaikki mitä kannattaa menee päin persettä, Ässät ja McLaren. Että kiukuttaa... taas..
 
Aika ristiriitaiset tunnelmat allekirjoittaneella. Kyllähän se aina kyrpii, kun suomalainen keskeyttää tai menestyy huonosti, mutta kyllä mielummin katson Räikkösen keskeytyksen ja oman ykkössuosikin toista kertaa lehdistötilaisuudessa ja ensimmäistä kertaa palkintopallilla. Itse kilpailu oli taas aika tylsä, vaikka alun perusteella olisi voinut odottaa enemmänkin. Toivottavasti kisat eivät tylsisty entisestään, siltä tässä kyllä nyt näyttää ikävä kyllä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
McLaren on kuulemma tuomassa uuden auton kisoihin joskus kesäkuun aikana. Eli TÄMÄNKIN auton kohdalla ollaan epäonnistuttu. Se tietäisi sitä, että McLaren on tehnyt kaksi paskaa autoa peräkkäin.

I don't believe it! - Victor Meldrew
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Kausi ohi. Tilanne Schumille kahden kisan jälkeen maksimaaliset 20-0. Olisi ollut kiva saada edes ne vaivaiset 5 pistettä, mutta eihän Mäcin moottori riitä edes siihen. Tämä on kyllä sääli koko lajin kannalta. Jäikö tasainen viime vuosi sittenkin vain yksittäiseksi tapaukseksi Ferrarin ylivoiman väliin?
 

Aksu

Jäsen
Helvetin hauska sirkus tuo formula. Schumacher voittaa, Kimi keskeyttää ja Coulthard ajaa täysillä sijoittuen sijoille 5-8. Hyvin menee mäclaarenilla. Tylsää tylsää. Tosin kisan alkupuoli oli kiva kun kaksintaisteluja oli ja ne JOHTIVAT OHITUKSEEN. Perinteinen F1-kaksintaistelu pitää sisällää parikymmentä kierrosta peräkkäin ajelua ilman ainuttakaan aloitetta ohittaa.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Aksu
Tylsää tylsää.

En sitten ilmeisesti menettänyt mitään, kun jätin köröttelyn seuraamatta ja menin katsomaan pojan lätkämatsia. Ferrarin ylivoima on nyt niin suuri, ettei Bernie-sedän tarvitse päivystää kabinetissaan varmistamassa Schumin taustalla. McLarenin kausi on alkanut siksi surkeasti, että sieltäkään on vaikeaa hakea syytä kiinnostukselle. Ajelkoot ilman, että meikäläisen telkkari on auki vastakin.
 

Tep

Jäsen
Jos Schumi voittaa vielä seuraavankin kilpailun, en jaksa katsoa Formulaa enää yhtään. Ja kun McLarenkin mitä varmimmin sanoo Poks poks, ei ole mitään katsottavaa. Eipä tainnut tulla Kimistä nuorinta mestaria, enkä kyllä sitä odottanutkaan, sillä arvelin McLarenin olevan vielä huonompi kuin viime vuonna. Ja taisin arvata oikein, valitettavasti. :(

Ja kyllä vähän ihmetyttää tuo ratavirkailijoiden tarve mennä kuskien käteen kiinni riippumaan.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Tep

Ja kyllä vähän ihmetyttää tuo ratavirkailijoiden tarve mennä kuskien käteen kiinni riippumaan.

Mistä sitä tietää vaikka kuljettajat haluaisivat juuri ensimmäisenä keskeytyksen jälkeen mennä hyppimään radalle ja uhittelemaan 200-300 km/h kulkeville autoille? Tai ehkä Kimi sai Malesian hepusta uuden kaverin?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Enpä ole tainnut todellakaan menettää mitään ihmeellistä, kun en ole jaksanut vaivautua heräämään ja katsomaan tätä F1-sirkusta kumpanakaan kertana. Schumacher tulee ja Schumacher voittaa... daa daa daa autobahn!

Tätä se on ja tullee olemaan niin kauan kuin kyseinen herra autollaan kiertää noita ratoja. Sitä ennen ei voida puhua mistään vaihtelusta tai yllättävyydestä. Ei niin että minulla olisi nykyisellään mitään ihmeempää Michael Schumacheria vastaankaan (Coulthard menee inhokkilistoillani kärkisijoille, samoin nuorempi Schumi), sen lisäksi että Ferrari on hyvä kilpa-auto, tämä mies on ajajana aivan suurenmoinen ja on pakko arvostaa. On ansainnut varmasti mestaruutensa. Olkoot persoonanakin sitten kuinka nokkava tahansa ja sitäkään hän ei edes nykyään enää niinkään ole, vaan on ilmeisesti kokemuksen ja tietysti lähes kaiken mahdollisen voittamisen jälkeen oppinut tavoille. Ajakoot niin kauan kuin huvittaa, muiden ongelma vaan jos eivät hänelle pärjää.

Eiköhän tuo koukkunokkainen sakemanni ole siis taas se mestari. Sellainen kutina on vähän tuolla selkäpiissä. Tosin mistäs sitä tietää kun tässä paasataan varmoja asioita ja tapahtuu ihmeitä ja joku meneekin ohi ja voittaa mestaruuden... No toivoa saa aina.
 
Suosikkijoukkue
Sharks
Ompahan ollut alku!

Kaksi kisaa ajettu. Hip heijaa yksi voittaja (jännitys tiivistyy) Michael Schumacher. Australian GP oli niin tylsä, ettei sitä pystynyt paljon haukottelematta katsomaan, mutta kun mentiin Malesiaan ni HOHOIJJAAA. Sitten nukahdin...

2 edellistä kisaa on ollut niin #¤%tanan tylsiä.

Mun formuloitten seurausinto alkaa hiipua kattoo nyt jaksaako ens kerralla vaivautua ees töllön ääreen.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Re: Ompahan ollut alku!

Viestin lähetti Louis McFallen
Kaksi kisaa ajettu. Hip heijaa yksi voittaja (jännitys tiivistyy) Michael Schumacher. Australian GP oli niin tylsä, ettei sitä pystynyt paljon haukottelematta katsomaan, mutta kun mentiin Malesiaan ni HOHOIJJAAA. Sitten nukahdin...

2 edellistä kisaa on ollut niin #¤%tanan tylsiä.

Mun formuloitten seurausinto alkaa hiipua kattoo nyt jaksaako ens kerralla vaivautua ees töllön ääreen.

On niitä silloin mukava katsoa, kun nauttii Schumin voitoista ja vielä enemmän Räikkösen kesketyksistä ;-)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Pistetääs veikkaus pystyyn: milloin Räikkösen auto kestää maaliin asti? Oma veikkaukseni on Espanjan Grand Prixissa, jossa mersu nilkuttaa kunniakkaasti viidennelle tilalle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Parempi kilpailu kuin edellinen

Nyt oli jo hieman kilpa-ajon tuntuakin mutta edelleen Schumacherin Mikko otti voiton suhteellisen helposti ja tämän radan ei edes pitänyt sopia Ferrarille ja sen Bridgestones renkaille. No toisin kävi ja pahaa pelkään että Australian GP:n jälkeen antamani veikkaus vastaan ikävästi todellisuutta, tosin Kimin sijoitus voi olla jopa huononpi kuin uumoilin kun tuo McLaren ei ainoana huipputallina näytä kestävän koko kisan rasituksia.

Jos ei muutosta tapahdu nopeasti niin tämä kausi jää kyllä melko vähälle seuraamiselle kun tuota Ferrarin ja Schumacher voittomarssia jaksa kukaan katsoa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Designer
Pistetääs veikkaus pystyyn: milloin Räikkösen auto kestää maaliin asti? Oma veikkaukseni on Espanjan Grand Prixissa, jossa mersu nilkuttaa kunniakkaasti viidennelle tilalle.

Macci tuo Espanjaan uuden MP-19B:n, joka eroaa aerodynamiikaltaan selkeästi tästä nykyisestä autosta. Silloin voisi ehkä odottaa luotettavuudenkin olevan joltisenkin kohdallaan, joten veikkaan myös Hispanjaa.
 

Aksu

Jäsen
McLaren-tallille tärkeä Mercedes-Benzin moottoriosaston (siis F1, ei koko firma) johtaja Werner Laurenz on Bild-lehden mukaan saanut monoa. McLaren tai mersu ei ole vielä tiedottanut asiasta virallisesti. Saas nähdä. Jos tämä pitää paikkansa ja johtuu heikosta alusta niin hyötyä siitä ei kuitenkaan tule olemaan loppukaudella kuin nimeksi. Suurimmat virheet on tehty jo, jos niitä on yleensäkään tehty. Vaikea sanoa mikä on moottorin osuus ja mikä auton osuus menetyksessä (menestymättömyydessä).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös