Speedye kirjoitti:
Siis DC:lle tuli virhearvio ei Schumille. DC tajusi myöntää asian kun hänelle itselleen kävi muutama vuosi sitten samallalailla. Eli DC on myöntänyt tehneensä virheen kun hidasti armottomassa vesisateessa vauhtiaan toisen ajaessa perässä.
Kyllä minä olen edelleenkin sitä mieltä, että jos ei näe radalla kuin metrin eteensä, niin siellä ei pitäisi ajaa kisaa 300km/h vauhdilla.
Schumi ei muuten edes ollut siinä perseessä kiinni kun skotti vauhtia hidasti. Elikkä sikäli vertailu Häkkinen, Schumi tapaukseen ontuu, kun joku on senkin ottanut esille.
Toisaalta taas voi kysyä tekikö Räikkönen virheen kun ohittu Villeneuven Euroopan gp:ssä. Villeneuvehan sen virheen siinä teki, kun ei päästänyt Räikköstä ohi suoralla.
Tosin tämä tapaushan on tietenkin ihan erilainen kuin tuo Spa:n kolari, joten Räikkönenhän teki tottakai virheen.
Mietin muuten vieläkin missä kisassa Häkkinen on Davidin kilkannut ulos. Minulle tulee mieleen A1-ringin kisa, jossa David veti Häkkisen perseeseen toisessa mutkassa, mutta ei kyllä semmoista tilannetta jossa Häkkinen olisi Davidia kilkannut. Tosin se ei taas meinaa sitä, etteikö näin olisi tapahtunut.