Euroviisut 2024 ja UMK 2024

  • 225 740
  • 3 014

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Viron biisi on kyllä todella kova. Kovempi kuin Suomen omasta mielestä. Esityksessä hiottavaa vielä, mutta eiköhän sitä hiota.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Viron biisi on kyllä todella kova. Kovempi kuin Suomen omasta mielestä. Esityksessä hiottavaa vielä, mutta eiköhän sitä hiota.
Tulee kyllä rehellisesti viemään Suomen teleääniä finaalissa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
Viron edustaja on tuollainen Eläkeläiset-light, saa nähdä uppoaako vitsi kansaan.

Saattaa upota ja saattaa olla nottei uppoakaan, liveveto ratkaisee aika pitkälle.
 

Zhaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Toi Melodifestivalenin Cazzi Opeia näytti ihan joltain Putouksen sketsihahmolta.

Ihmettelen noita ikäluokkia äänestäneistä mitkä ilmoitetaan, siellä laittaa puhelin sauhuten ääniä omalle suosikilleen 3-9 vuotiaat.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viron edustaja on tuollainen Eläkeläiset-light, saa nähdä uppoaako vitsi kansaan.

Saattaa upota ja saattaa olla nottei uppoakaan, liveveto ratkaisee aika pitkälle.
Puolittain offaria, mutta itse olen edelleen puolittain katkera vuoden 2010 farssille Marco Bjuströmeineen, kun Eläkeläisten sijaan Kuunkuiskaajat lähetettiin viisuihin. Ehkei menestystä olisi tullut, mutta meemimateriaalia senkin edestä.
 

Tuamas

Jäsen
Puolittain offaria, mutta itse olen edelleen puolittain katkera vuoden 2010 farssille Marco Bjuströmeineen, kun Eläkeläisten sijaan Kuunkuiskaajat lähetettiin viisuihin. Ehkei menestystä olisi tullut, mutta meemimateriaalia senkin edestä.

Samoin, tuo olisi ollut mahtava suomalaisen huumorin testipallo Euroviisuille.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Puolittain offaria, mutta itse olen edelleen puolittain katkera vuoden 2010 farssille Marco Bjuströmeineen, kun Eläkeläisten sijaan Kuunkuiskaajat lähetettiin viisuihin. Ehkei menestystä olisi tullut, mutta meemimateriaalia senkin edestä.
Samoin, tuo olisi ollut mahtava suomalaisen huumorin testipallo Euroviisuille.
Eiköhän olisi jäänyt Kuunkuiskaajien (olisivat menneet yleisöäänillä finaaliin) tapaan finaalin ulkopuolelle, koska raadit.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiköhän olisi jäänyt Kuunkuiskaajien (olisivat menneet yleisöäänillä finaaliin) tapaan finaalin ulkopuolelle, koska raadit.
Eivät olisi. Eläkeläisten touhu oli niin käsittämättömän outoa ja hyvällä tavalla typerää, että olisi varmasti päässyt yleisöäänillä finaaliin ja siellä olisi sitten voinut olla joku top10-sijoitus plakkarissa, voiton olisi raadit kyllä estäneet. Ja nyt yhä kaikenmaailman potpureissa muisteltaisiin kuinka se yksi saatanan rillipää nussi/hakkasi vasaralla/potki/mitälie syntetisaattoria soolonsa aikana.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Eivät olisi. Eläkeläisten touhu oli niin käsittämättömän outoa ja hyvällä tavalla typerää, että olisi varmasti päässyt yleisöäänillä finaaliin ja siellä olisi sitten voinut olla joku top10-sijoitus plakkarissa, voiton olisi raadit kyllä estäneet. Ja nyt yhä kaikenmaailman potpureissa muisteltaisiin kuinka se yksi saatanan rillipää nussi/hakkasi vasaralla/potki/mitälie syntetisaattoria soolonsa aikana.
No raadit olisivat rankanneet viimeiseksi ja tuolloin oli erilainen pistesysteemi käytössä, että maiden juryjen ja yleisön antamia rankkauksia maille vertailtiin keskenään ja yhdistettiin. Eli ei olisi mennyt finaaliin, koska juryt olisivat äänestäneet Eläkeläiset viimeisten joukkoon semifinaalissa. Saatte elää fantasiassanne, kuten PKN fantasioissanne:).
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
San Marinon Euroviisukarsinnoissa mukana eurodance-legendat Ice MC ja Corona.

 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mihinkäs mennessä se w95manilla piti päätös tehdä viisuja suhteen?
No alkuperäinen oli, että viime viikon perjantaina tai sunnuntaina oli deadline. Eli tulisikohan muutaman päivän sisällä nyt tietoa, kuka lopulta edustaa Suomea Euroviisuissa.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Mutta olen nyt katsonut myös tuon UMK-voittoesityksen Youtubesta, ja täytyy sanoa, että en kyllä edelleenkään ymmärrä mitä hienoa tuossa on. Keskinkertainen biisi, jonka kylkeen on liitetty nopeatempoinen ja kaoottinen lavashow ottamaan huomiota, jotta kukaan ei kai kiinnittäisi huomiota varsinaiseen musiikkiin. Minusta tuo esityskin oli lähinnä sekava kohellus, ja koska olen myös huumorintajuton ihminen, en revennyt nauramaan siinäkään kohtaa kun mies sai shortsinsa. Onneksi kuitenkin suurin osa eurooppalaisista omistaa huumorintajun, ja tulee repeilemään liitoksistaan tuon näyn edessä. Olen kai itse masentunut, kun mies kalsareissa ja Windows95-paidassa ei naurata. Tiedän että pitäisi naurattaa, mutta kun ei vain lähde.
Huumoriksikin huonoa. Vähän niin kuin suurin osa viime vuosien Putous-sketseistä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
No alkuperäinen oli, että viime viikon perjantaina tai sunnuntaina oli deadline. Eli tulisikohan muutaman päivän sisällä nyt tietoa, kuka lopulta edustaa Suomea Euroviisuissa.

Puen kyllä aikamoisen foliohatun päähän ja katson viisut jonkun lammaslauman kanssa, jos MG tuonne päätyy.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Puen kyllä aikamoisen foliohatun päähän ja katson viisut jonkun lammaslauman kanssa, jos MG tuonne päätyy.

Muistaakseni mg ja nublu ei ole käytettävissä enää euroviisuviikolla. Tuli vissiin jo muita juttuja.
Toki tämä voi olla eliitin hämäystä ja foliohattu on otettava itsekkin esiin, jos sinne lähtevät.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kyl mä luulen et viimeistään torstaina selviää kun kaksikko on perjantaina Ylen Puoli seiskassa. Oli ne sitten puhumassa edustamisesta tai ei.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Tällä viikolla on sitten tuo Kroatian "UMK" Dora. To ja Pe semifinaalit ja lauantaina finaali. Youtubesta varmaan löytyy streamit näihin ja aion kyllä itse katsoa, jos vain suinkin kerkeän. Tasoa tuntuu tänä vuonna löytyvän. ainakin täällä meidän suosikiksi noussut Baby Lasagna on toisessa semissä. Let3 on ensimmäisessä
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aikamoisen nimen on Israel valinnut tuolla viisukappaleelleen. October rain on niin kantaa ottava, että ihan pakosti herää kysymys onko se tarkoituksella noin yliampuva ettei sitä voida kisoihin päästää? Viisujen ei tarvitse ottaa julkisesti kantaa ja Israelin ei tarvitse jättäytyä pois sekä samalla myöntää tekemisissään jotain väärää, kun voidaan sanoa biisin vaan olevan liian poliittinen eikä se siksi voi osallistua. Tämä kaikki toki sillä oletuksella, että nuo jutut pitävät edes paikkansa ja tuo todella on laulun nimi.

Jos tuo ei ole se syy, niin onpahan todellinen munapää joka on sen takana.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös