Tulee kyllä rehellisesti viemään Suomen teleääniä finaalissa.Viron biisi on kyllä todella kova. Kovempi kuin Suomen omasta mielestä. Esityksessä hiottavaa vielä, mutta eiköhän sitä hiota.
Puolittain offaria, mutta itse olen edelleen puolittain katkera vuoden 2010 farssille Marco Bjuströmeineen, kun Eläkeläisten sijaan Kuunkuiskaajat lähetettiin viisuihin. Ehkei menestystä olisi tullut, mutta meemimateriaalia senkin edestä.Viron edustaja on tuollainen Eläkeläiset-light, saa nähdä uppoaako vitsi kansaan.
Saattaa upota ja saattaa olla nottei uppoakaan, liveveto ratkaisee aika pitkälle.
Puolittain offaria, mutta itse olen edelleen puolittain katkera vuoden 2010 farssille Marco Bjuströmeineen, kun Eläkeläisten sijaan Kuunkuiskaajat lähetettiin viisuihin. Ehkei menestystä olisi tullut, mutta meemimateriaalia senkin edestä.
Puolittain offaria, mutta itse olen edelleen puolittain katkera vuoden 2010 farssille Marco Bjuströmeineen, kun Eläkeläisten sijaan Kuunkuiskaajat lähetettiin viisuihin. Ehkei menestystä olisi tullut, mutta meemimateriaalia senkin edestä.
Eiköhän olisi jäänyt Kuunkuiskaajien (olisivat menneet yleisöäänillä finaaliin) tapaan finaalin ulkopuolelle, koska raadit.Samoin, tuo olisi ollut mahtava suomalaisen huumorin testipallo Euroviisuille.
Liettuan finaalin voitti ennakkosuosikki Silverster Belt kappaleella "Luktelk":
Eivät olisi. Eläkeläisten touhu oli niin käsittämättömän outoa ja hyvällä tavalla typerää, että olisi varmasti päässyt yleisöäänillä finaaliin ja siellä olisi sitten voinut olla joku top10-sijoitus plakkarissa, voiton olisi raadit kyllä estäneet. Ja nyt yhä kaikenmaailman potpureissa muisteltaisiin kuinka se yksi saatanan rillipää nussi/hakkasi vasaralla/potki/mitälie syntetisaattoria soolonsa aikana.Eiköhän olisi jäänyt Kuunkuiskaajien (olisivat menneet yleisöäänillä finaaliin) tapaan finaalin ulkopuolelle, koska raadit.
No raadit olisivat rankanneet viimeiseksi ja tuolloin oli erilainen pistesysteemi käytössä, että maiden juryjen ja yleisön antamia rankkauksia maille vertailtiin keskenään ja yhdistettiin. Eli ei olisi mennyt finaaliin, koska juryt olisivat äänestäneet Eläkeläiset viimeisten joukkoon semifinaalissa. Saatte elää fantasiassanne, kuten PKN fantasioissanne:).Eivät olisi. Eläkeläisten touhu oli niin käsittämättömän outoa ja hyvällä tavalla typerää, että olisi varmasti päässyt yleisöäänillä finaaliin ja siellä olisi sitten voinut olla joku top10-sijoitus plakkarissa, voiton olisi raadit kyllä estäneet. Ja nyt yhä kaikenmaailman potpureissa muisteltaisiin kuinka se yksi saatanan rillipää nussi/hakkasi vasaralla/potki/mitälie syntetisaattoria soolonsa aikana.
Ja sieltä julkaistiin juuri Puolan biisi, mutta eipä ollut mitenkään ihmeellinen.
Olisi hauska nähdä samoissa viisuissa Ice MC ja vahvasti kyseisen herran kenties suurimman hitin suuntaan kumartava Itävallan Kaleen :)San Marinon Euroviisukarsinnoissa mukana eurodance-legendat Ice MC ja Corona.
San Marino 2024: 'Una Voce Per San Marino' names released
Broadcaster San Marino RTV has unveiled the list of 9 artists already confirmed to be taking part in the final of 'Una Voce Per San Marino'.eurovision.tv
No alkuperäinen oli, että viime viikon perjantaina tai sunnuntaina oli deadline. Eli tulisikohan muutaman päivän sisällä nyt tietoa, kuka lopulta edustaa Suomea Euroviisuissa.Mihinkäs mennessä se w95manilla piti päätös tehdä viisuja suhteen?
Huumoriksikin huonoa. Vähän niin kuin suurin osa viime vuosien Putous-sketseistä.Mutta olen nyt katsonut myös tuon UMK-voittoesityksen Youtubesta, ja täytyy sanoa, että en kyllä edelleenkään ymmärrä mitä hienoa tuossa on. Keskinkertainen biisi, jonka kylkeen on liitetty nopeatempoinen ja kaoottinen lavashow ottamaan huomiota, jotta kukaan ei kai kiinnittäisi huomiota varsinaiseen musiikkiin. Minusta tuo esityskin oli lähinnä sekava kohellus, ja koska olen myös huumorintajuton ihminen, en revennyt nauramaan siinäkään kohtaa kun mies sai shortsinsa. Onneksi kuitenkin suurin osa eurooppalaisista omistaa huumorintajun, ja tulee repeilemään liitoksistaan tuon näyn edessä. Olen kai itse masentunut, kun mies kalsareissa ja Windows95-paidassa ei naurata. Tiedän että pitäisi naurattaa, mutta kun ei vain lähde.
No alkuperäinen oli, että viime viikon perjantaina tai sunnuntaina oli deadline. Eli tulisikohan muutaman päivän sisällä nyt tietoa, kuka lopulta edustaa Suomea Euroviisuissa.
Puen kyllä aikamoisen foliohatun päähän ja katson viisut jonkun lammaslauman kanssa, jos MG tuonne päätyy.