Perus Ruotsia taas. Loreen on jo nähty ja kappale on ihan sitä itseään mitä tuolta tuotetaan. Ja se ei ole edes yllätys jos pärjää taas viisuissa. Ruotsi saa laittaa periaatteessa ihan mitä vaan ja sitä äännestetään joka tapauksessa.Omissa papereissa Loreen oli Melodifestivalenin kolmanneksi tai neljänneksi kovin, mutta toisaalta ei kai tuhat kärpästä voi olla väärässä. Kai se sitten on hyvä kappale. Jos itse olisin diktaattorina, niin six feet under olisi ollut valintani.
Ukraina tulee samaan edelleen paljon sympatiaääniä, mutta heidän viimevuotinen biisi olisi voinut voittaa vaikka ilman sotaa.. tänä vuonna lähettivät melkoista tusinapoppia (toki laadukasta sellaista) mutta en näe, että voittaisivat tänä vuonna. Ovat kuitenkin top 5.Minä veikkaan, että voittaja on tänä vuonna uudelleen Ukraina. Riippumatta oikein mitä muut kisaan lähettävät.
Ja minä veikkaan, että voittaja tulee olemaan tänä vuonna joku muu, kuin Ukraina.Minä veikkaan, että voittaja on tänä vuonna uudelleen Ukraina. Riippumatta oikein mitä muut kisaan lähettävät.
Onhan tuo Tattoo aivan älyttömän tylsä biisi… En ymmärrä tuota ulkomaalaisten ”tää voittaa varmasti” huutelua.
Vähän kyllä mietityttää, mistä tuo melodia on pöllitty? Kuulostaa ihan joltain vanhalta Ferry Costenilta tai Arminilta.
Varmaan se jossain tulee vastaan vielä.
Euroviisukappaleissa mennään niin usein tutuilla ja turvallisilla musiikillisilla ratkaisuilla, että näitä lainoja tai sellaisia muistuttavia kohtia korva löytää väkisinkin. Itse kiinnitin samaan huomiota, että jotain tuttua tuossa oli, mutta saattaa johtua siitäkin, että kappale on lopulta tehty aika paljon käytettyjen elementtien pohjalta.
Eikä siinä mitään. Tuohan Suomenkin kappale mieleen vanhan Tjäreborgin mainoksen olematta kuitenkaan suora plagiaatti.
Joo siis onhan tuo ilmiselvää, että tälläiset viisubiisit ovat 99%:sesti kuultu jossain aikasemminkin. En vaan nyt saa suoraan päähäni, että mistä tämä on saanut inspiraationsa, mutta melko varmasti pitää käydä vähän vanhempaa uplifting trancea läpi.
Ukraina tulee samaan edelleen paljon sympatiaääniä, mutta heidän viimevuotinen biisi olisi voinut voittaa vaikka ilman sotaa.. tänä vuonna lähettivät melkoista tusinapoppia (toki laadukasta sellaista) mutta en näe, että voittaisivat tänä vuonna. Ovat kuitenkin top 5.
Kohuvideo Ruotsin viisusuosikki Loreenista leviää – käyttäytyi erikoisesti Melodifestivalenin jatkobileissä
Loreen voitti Melodifestivalenin ylivoimaisesti ja suursuosikki kevään Euroviisuissa.www.iltalehti.fi
Ylimielinen? Ei kantti kestä laulaa ilman hillitöntä tuotantoa takana vai mikä homma?
Kohuvideo Ruotsin viisusuosikki Loreenista leviää – käyttäytyi erikoisesti Melodifestivalenin jatkobileissä
Loreen voitti Melodifestivalenin ylivoimaisesti ja suursuosikki kevään Euroviisuissa.www.iltalehti.fi
Ylimielinen? Ei kantti kestä laulaa ilman hillitöntä tuotantoa takana vai mikä homma?