Euroviisut 2023 ja UMK 2023

  • 367 149
  • 3 678

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ukraina valitsi toissapäivänä edustajansa Liverpooliin. Valituksi tuli elektronista musiikkia soittava yhtye Tvorchi kappaleella "Heart of Steel".





Euroviisupisteissä 5: Kappale ei ole huono, muttei hyväkään. Tasaista laulamista ilman wau-factoria.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Spoilereita ei erikseen tarvita, kun IL jo julistaa avoimesti, että mukana siis ilmeisesti ainakin Robin ja Portion Boys

Jatkanpa törkeästi itse itseäni siteeraten..

Portion Boys on sellainen mitä olen miettinyt, jospa se onnistuisi paremmin kuin UMK:ssa lopulta flopannut Teflon Brothers & Pandora yhdistelmä. Toki perinteisesti ns. huumorimusiikilla ei viisuissa kait kauhean kummoisia sijoituksia olla saavutettu, mutta tuollaisen tuotoksen kun onnistuvat tekaisemaan kuin alla olevat, niin kyllä kait se nyt Euroopassa läpi menee suomeksikin laulettuna..






 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Juuri eilen mietin, että Portion Boys olisi mahdollinen UMK-ehdokas. Osaavatko nää kundit laulaa livenä ollenkaan? Videoissa haisee aika vahva autotune, mutta UMK:issa ja viisuissa tuon resepti revitään auki. Toki viisuissakin saa nykyään käyttää taustanauhoja, mutta päävokaalit pitää pystyä laulamaan livenä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mennään kyllä taas metsään niin pahasti että. Portionit ym on kaukana sellaisesta millä pärjätään viisuissa.
No, kyyninen oon tän asian tiimoilta. Toivottavasti on edes yksi kuunneltava biisi
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
No en menisi 100% luottamaan Iltalehteen. Viime vuonna veikkasivat Ressu Redfordia, Paul Eliasta, Robinia, Jesse Kaikuranta, Lxandraa, St. Auroraa ja Shiraz Lanea UMK 2022 finalisteiksi, joista yksikään ei sitten loppupeleissä ollutkaan mukana UMK 2022 finaalissa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Juuri eilen mietin, että Portion Boys olisi mahdollinen UMK-ehdokas. Osaavatko nää kundit laulaa livenä ollenkaan? Videoissa haisee aika vahva autotune, mutta UMK:issa ja viisuissa tuon resepti revitään auki. Toki viisuissakin saa nykyään käyttää taustanauhoja, mutta päävokaalit pitää pystyä laulamaan livenä.
Bändin autotunetus on tosiaan melkoista, mutta se nyt kuuluu tietysti genressä asiaan. Olen itse asiassa jopa nähnyt livenä, siinä osaavat laulaa siinä missä nyt vaikka jotkut Blind Channelin kaverit.. pitkätukkainen rokkari on jonkinlainen "päävokalisti", hupparikaveri on enemmän sellainen räpättäjä, ja kolmannen rooli jää vähän epäselväksi



 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kai se Robin täytyy olla, kun aloitti uransa 13-vuotiaana ja tosiaan olivat Samu Haberin kanssa mukana samssa Vain elämä -kaudella, kuten @UnenNukkuja maintisi.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikös vieläpä Iltalehden tietojen mukaan Robin ole yksi osallistujista, joten Robin lienee oikea vastaus. Epäilen tosin, että Joalin olisi mukana, vaikka jotkut häntä arvailivat ensimmäisen vihjeen perusteella.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Eikös vieläpä Iltalehden tietojen mukaan Robin ole yksi osallistujista, joten Robin lienee oikea vastaus. Epäilen tosin, että Joalin olisi mukana, vaikka jotkut häntä arvailivat ensimmäisen vihjeen perusteella.
Joalin olisi jotenkin liian ilmiselvä tuohon ensimmäiseen vihjeeseen, joten en myöskään itse tähän usko. Osaako se lisäksi edes laulaa? Vähän sama Benjamin Peltoseen, joskin tuossa ensimmäisessä vihjeessä annetaan vahvasti ymmärtää kyseessä olevan naisartisti.

Mikäli Joalin olisi mukana, herää kysymys siitä, miten ihmeessä Litku Klemetti päätettiin jättää ulos.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joalin olisi jotenkin liian ilmiselvä tuohon ensimmäiseen vihjeeseen, joten en myöskään itse tähän usko. Osaako se lisäksi edes laulaa? Vähän sama Benjamin Peltoseen, joskin tuossa ensimmäisessä vihjeessä annetaan vahvasti ymmärtää kyseessä olevan naisartisti.

Mikäli Joalin olisi mukana, herää kysymys siitä, miten ihmeessä Litku Klemetti päätettiin jättää ulos.
En rehellisesti tiedä osaako hän laulaa, tietääköhän kukaan muukaan? Hänhän on kansainvälisesti omassa kohderyhmässään tunnettu (mm. seuratuin suomalainen Instagramissa), mutta tuo suosio perustunee oikeastaan vain tanssitaitoihin ja Now Unitedin suosioon. Liikaa en ole tutustunut tuohon bändiin, mutta minulla on sellainen käsitys että Joalin soittaa tuolla ns. kakkosviulua ellei jopa kolmosviulua. Täten oikeaa kovaa laulajauraa ei Joalinilla oikeasti ole, sillä tuskin hän olisi ollut mukana kaksi kautta tekemässä Selviytyjät Suomi kaltaista realityä. Hankala olisi uskoa Ville Valon osallistuvan moiseen ohjelmaan.

Toki nyt kun miettii, että ensimmäisessä vihjeessä on "Nuorin osallistuja", niin voi kai se ehkä ollakin Joalin. Mikäli Robin on toisen vihjeen tyyppi, niin laulajan on oltava 99-syntynyt tai nuorempi. Kuinka moni vuonna 1999 syntynyt tai nuorempi on kilpaillut jossain reality-ohjelmassa omaten samalla tanssitaidot ja samalla olisi jollain tapaa kykenevä osallistumaan UMK:hon? Mikäli Robin, synt. 1998, on mukana niin tällöin ensimmäisen vihjeen henkilö ei voi olla Benjamin, koska hän on syntynyt 1997.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Eikös vieläpä Iltalehden tietojen mukaan Robin ole yksi osallistujista, joten Robin lienee oikea vastaus. Epäilen tosin, että Joalin olisi mukana, vaikka jotkut häntä arvailivat ensimmäisen vihjeen perusteella.

Tosi-tv käsittää myös Idolsin ja Pop Starsin tai mitä nyt näitä onkaan. Jos on nuorin osallistuja niin sekin voi hyvin olla joku 26v eli vaihtoehtoja löytyy. Mun ainoa toive on että Tuure Boelius ei oo näissä karkeloissa mukana.
 

Risujemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Bändin autotunetus on tosiaan melkoista, mutta se nyt kuuluu tietysti genressä asiaan. Olen itse asiassa jopa nähnyt livenä, siinä osaavat laulaa siinä missä nyt vaikka jotkut Blind Channelin kaverit.. pitkätukkainen rokkari on jonkinlainen "päävokalisti", hupparikaveri on enemmän sellainen räpättäjä, ja kolmannen rooli jää vähän epäselväksi



Joo tuo pitkätukkainen laulaja on tullut myöhemmin mukaan, ensimmäinen biisi taitaa olla "Vauhti kiihtyy" missä on mukana. Ennenhän laulajana olikin juuri tuo mustahupparinen räppääjä, jolloin lauluissa käytettiin enemmän autotunea. Tuo nykyinen solisti osaa kyllä laulaa, joten mielenkiintoisen esityksen varmasti saa luotua UMK:n. Tuolla naisella ei ole muuta roolia bändissä kuin tanssia.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Syksyllä jo pyöri paljonkin huhuja Meiju Suvaksen osallistumisesta, joten veikkaisin hänen olevan kyseessä.
Mutta onko Meiju Suvas ikinä osallistunut UMK:hon, kuten vihjeessä mainitaan osallistujan palaavan UMK-lavalle? Itse veikkaan Einiä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mutta onko Meiju Suvas ikinä osallistunut UMK:hon, kuten vihjeessä mainitaan osallistujan palaavan UMK-lavalle? Itse veikkaan Einiä.
On ollut väliaikaesiintyjänä, joka sattuisi aika hyvin yhteen vihjeen sanamuodon kanssa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joo tuo pitkätukkainen laulaja on tullut myöhemmin mukaan, ensimmäinen biisi taitaa olla "Vauhti kiihtyy" missä on mukana. Ennenhän laulajana olikin juuri tuo mustahupparinen räppääjä, jolloin lauluissa käytettiin enemmän autotunea. Tuo nykyinen solisti osaa kyllä laulaa, joten mielenkiintoisen esityksen varmasti saa luotua UMK:n. Tuolla naisella ei ole muuta roolia bändissä kuin tanssia.

A.P. Vuori-niminen henkilö tuli Kyläbaari aikana. Kenraali Vahva on aina ollut räppääjä. Entinen päälaulaja Jay Rocka, joka käsittääkseni on Vahvan veli, lähti orkesterista keskittyäkseen soolouraan, josta toki ei ole pahemmin mitään kuulunut. JaloTiina on ElMeisselin vaimo sekä tanssija ja ElMeissel on DJ, tunnelmantuoja jne.
 

Taikakaulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En rehellisesti tiedä osaako hän laulaa, tietääköhän kukaan muukaan? Hänhän on kansainvälisesti omassa kohderyhmässään tunnettu (mm. seuratuin suomalainen Instagramissa), mutta tuo suosio perustunee oikeastaan vain tanssitaitoihin ja Now Unitedin suosioon. Liikaa en ole tutustunut tuohon bändiin, mutta minulla on sellainen käsitys että Joalin soittaa tuolla ns. kakkosviulua ellei jopa kolmosviulua. Täten oikeaa kovaa laulajauraa ei Joalinilla oikeasti ole, sillä tuskin hän olisi ollut mukana kaksi kautta tekemässä Selviytyjät Suomi kaltaista realityä. Hankala olisi uskoa Ville Valon osallistuvan moiseen ohjelmaan.
Joalin on tosiaan tullut tunnetuksi Now United -yhtyeestä, jossa hänen pääasiallinen juttunsa on ollut tanssi. Puolisen vuotta sitten hän aloitteli vihdoin omaa soolouraansa laulupuolella ja ainakin omaan korvaan kuulostaa varsin hyvältä. Ei välttämättä mikään erityisen valovoimainen laulaja, mutta biisit on tehty hänen äänelleen sopiviksi. Alla Joalinin debyyttisingle. Hän puhuu espanjaa sujuvasti, joten tätäkin kykyä saatettaisiin kuulla mahdollisessa UMK-kappaleessa.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös