Vähän tää nyt näyttää jopa siltä, että tämä Käärijän kokema oikeusmurha sataa suoraan miekkosen ja taustaporukkansa laariin. Tämmöset juhamieto-hommat ja vääryydellä voitosta riistetyt jää paljon paremmin ihmisten mieleen ku se kuka sen laulukisan nyt tänä vuonna sitten voittikaan. En tiiä miten pitkään tämä pöhinä ja vimma nyt jatkuu, eiköhän se tässä viikon sisällä jo laannu, mutta juuri nyt Käärijällä on koko maailmalla suuren yleisön sympatiat ja tuki takanaan. Jere sanoi että mä meen nyt pötköttelemään, ja jos siltä tuntuu että sitä on nyt pakko tähän väliin vähän harrastaa niin eipä siinä sitten mitään, mutta veikkaan että siellä ois nyt aika iisejä esiintymisiä jonnekin mihin tahansa isoihin ympyröihin plokattavissa.
Koko Euroopan ja vähän muun maailmankin vääryydellä voitosta syrjäytetty sympaattinen ja rakastettava Jere, höpsö hassuttelijakin se vielä on, sieltä nyt vaan viestiä Taylor Swifteille ja Opraheille ja kaikille perkeleen ulkomaan eläville että mä tuun teidän keikoille ja ohjelmiin esiintymään. Ei tarvii ku joku puol miljoonaa maksaa mä oon hei halpa jamppa kuiteskin, sympaattinen höpsö, mainitsinko jo että sadat miljoonat ihmiset on sitä mieltä että koin suurta vääryyttä ja se kuka mua nyt julkisesti tukee varmasti saa pisteitä ihan kaikkialta mahdollisista ilmansuunnista, niin olitkos sä multimiljardööri, no hei sithän sä voit varmaan vaikka miljoonankin mulle yhdestä vierailusta pistää eiks vaan? Jees jees miljoon euros pliis, thäts oukei.