Jep, tämä on oikein laskettu.
Joo näin on. 4640 pinnaa yhteensä.
Jep, tämä on oikein laskettu.
No huh huh. En sinällään haluaisi kenenkään musiikkimakua arvostella, mutta kohtuu mielenkiintoisen listan olet saanut aikaan.Oma top5
1. Hollanti
2. Portugali
3. Liettua
4. Armenia
5. Islanti
No ei.Rehellisesti: voiko kukaan muu voittaa kuin Ukraina?
No ei voiRehellisesti: voiko kukaan muu voittaa kuin Ukraina?
En usko. Jos olisi joku selkeä kärkibiisi, niin ehkä, mutta eipä sellaista oikein ole.Rehellisesti: voiko kukaan muu voittaa kuin Ukraina?
Rehellisesti: voiko kukaan muu voittaa kuin Ukraina?
Tuskin, vaikka haluaisinkin uskoa musiikin voittavan, mutta kerrankos sitä eurooppa solidaarisuuttaan osoittaa.Rehellisesti: voiko kukaan muu voittaa kuin Ukraina?
Rehellisesti: voiko kukaan muu voittaa kuin Ukraina?
Toivon että voisi, mutta enpä usko. Itse en pidä Ukrainan biisiä parhaimpana, joten en siksi toivo Ukrainan voittoa näissä viisuissa vaikka se suosikkijoukkueena muuten onkin.Rehellisesti: voiko kukaan muu voittaa kuin Ukraina?
Ai kuten esim. Lordi 2007 Suomessa? On noita ollut vuosien mittaan montakin kertaa.Ei kai edellisen vuoden voittajabiisiä ole yleensäkään esitetty finaalissa? En kyllä varmaksi muista, kai se joskus on esitetty.
Veikkaat ruotsia voittamaan kisan jos ukrainaa ei lasketa, niin et voi kovin pahasti mennä pieleen.Rehellisesti: voiko kukaan muu voittaa kuin Ukraina?
Joo, mutta ei läheskään aina. Sen takia en itse sitä koskaan erityisesti odota.Ai kuten esim. Lordi 2007 Suomessa? On noita ollut vuosien mittaan montakin kertaa.
Oikeastaan ainoa mielenkiinnon kohde on, että saako yleisöäänissä Ukraina jokaiselta maalta 12 pistettä. Tuomari äänillähän tuota läpinäkyvyyttä pystytään tasoittelemaan.Rehellisesti: voiko kukaan muu voittaa kuin Ukraina?
Juu. Ja minä taas nillitän aiheesta vain silloin kun edellisen vuoden voittobiisi on ollut hyvä JA jää esittämättä finaalissa.Joo, mutta ei läheskään aina. Sen takia en itse sitä koskaan erityisesti odota.
Eihän se ole vielä voittanut.Lupaan isona mennä Corneliuksen keikalle jos joku muu kuin Ukraina voittaa.
Ukraina onneksemme oli kuitenkin ihan hyvä. Tuskin olisi voittanut kuitenkaan ilman sotaa.