Måneskin on kyllä esimerkki miten saadaan ylituotetusta ja ylisuunnitelmallisesta rokista sosiaalisen median avulla suosittua. Ei mitään tarttumapintaa tai säröä.
Miksi niiden olisi pitänyt Zitti E Buoni esittää? Laulajalla meni nilkka jossain, en kyllä nähnyt mitä tapahtui.Missäs se Zitti e buoni on? Ja mitä tuossa tapahtui? Kuka loukkaantui?
Mun mielestä olisi asiallista ja kunnollista että edellisen vuoden voittajabiisi esitettäisiin finaalissa. Tuo Måneskinin esitys jätti meikäläisen niin kylmäksi että pitää varmaan katsoa Espanjan viisuttelu uudestaan että lämpenee.Miksi niiden olisi pitänyt Zitti E Buoni esittää? Laulajalla meni nilkka jossain, en kyllä nähnyt mitä tapahtui.
Ei kai edellisen vuoden voittajabiisiä ole yleensäkään esitetty finaalissa? En kyllä varmaksi muista, kai se joskus on esitetty.Mun mielestä olisi asiallista ja kunnollista että edellisen vuoden voittajabiisi esitettäisiin finaalissa. Tuo Måneskinin esitys jätti meikäläisen niin kylmäksi että pitää varmaan katsoa Espanjan viisuttelu uudestaan että lämpenee.
Tarkoitin siis, että molemmilta 2200. Ei tarvi jännätä voittajaa, jos laskee lopussa yleisöäänet yhteen.
Ei ole tosiaan esitetty. Yleensä edellisvuoden voittaja on esittänyt jonkin uuden, vastajulkaistun biisin kuten Måneskin nyt.Ei kai edellisen vuoden voittajabiisiä ole yleensäkään esitetty finaalissa? En kyllä varmaksi muista, kai se joskus on esitetty.
Vähän tuntuu, että Ukrainan edustajilla on tunteet aika voimakkaasti pinnassa. Toivottavasti homma pysyy hanskassa, jos se voitto sieltä tulee.
Joka kerta on muistaakseni tähän saakka esitetty kun minä olen katsonut, esim. Suomen viisuissa jo heti alkushowssa Hard Rock Hallelujah.Ei kai edellisen vuoden voittajabiisiä ole yleensäkään esitetty finaalissa? En kyllä varmaksi muista, kai se joskus on esitetty.
Jep, tämä on oikein laskettu.Aa, ok. Itse laskin, että pisteitä olisi jaossa yhteensä 4640, eli yksittäin 2320 pistettä.
Viime vuonna tuli Arcade ja 2019 kuultiin Toy. Niin pitkälle muisti menee.Ei ole tosiaan esitetty. Yleensä edellisvuoden voittaja on esittänyt jonkin uuden, vastajulkaistun biisin kuten Måneskin nyt.
Jossain luki, että Damianolla oli jo aiemmin murtunut jalka.