Euroviisut 2022 – liveseuranta

  • 82 880
  • 2 097

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Rehellisesti: voiko kukaan muu voittaa kuin Ukraina?
Toivon että voisi, mutta enpä usko. Itse en pidä Ukrainan biisiä parhaimpana, joten en siksi toivo Ukrainan voittoa näissä viisuissa vaikka se suosikkijoukkueena muuten onkin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei kai edellisen vuoden voittajabiisiä ole yleensäkään esitetty finaalissa? En kyllä varmaksi muista, kai se joskus on esitetty.
Ai kuten esim. Lordi 2007 Suomessa? On noita ollut vuosien mittaan montakin kertaa.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Rehellisesti: voiko kukaan muu voittaa kuin Ukraina?
Oikeastaan ainoa mielenkiinnon kohde on, että saako yleisöäänissä Ukraina jokaiselta maalta 12 pistettä. Tuomari äänillähän tuota läpinäkyvyyttä pystytään tasoittelemaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Joo, mutta ei läheskään aina. Sen takia en itse sitä koskaan erityisesti odota.
Juu. Ja minä taas nillitän aiheesta vain silloin kun edellisen vuoden voittobiisi on ollut hyvä JA jää esittämättä finaalissa.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Lupaan isona mennä Corneliuksen keikalle jos joku muu kuin Ukraina voittaa.

Ukraina onneksemme oli kuitenkin ihan hyvä. Tuskin olisi voittanut kuitenkaan ilman sotaa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Lupaan isona mennä Corneliuksen keikalle jos joku muu kuin Ukraina voittaa.

Ukraina onneksemme oli kuitenkin ihan hyvä. Tuskin olisi voittanut kuitenkaan ilman sotaa.
Eihän se ole vielä voittanut.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Saksa, Viro, Espanjan tytön peba. Muuta ei oikein jäänyt mieleen. Aika heikko setti tänä vuonna munsta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös