Euroviisut 2022 – liveseuranta

  • 83 377
  • 2 097

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Vähän herkistelyä vielä loppuun.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Missäs se Zitti e buoni on? Ja mitä tuossa tapahtui? Kuka loukkaantui?
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Moldova oli hyvä. Toivottavasti pärjäävät. Vaikka kyllähän se on selvää, että Ukraina tän vie. Ukraina olisi voinut mennä lavalle ja tehdä pari minuuttia kainalopieruja ja ne voittaisi silti.


Mutta joo, hauskanpito näissä kinkereissä on tärkeintä. Ei se kuka voittaa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Måneskin on kyllä esimerkki miten saadaan ylituotetusta ja ylisuunnitelmallisesta rokista sosiaalisen median avulla suosittua. Ei mitään tarttumapintaa tai säröä.

Silti virkistävää, että uuden sukupolven rockyhtye nauttii aidosti suurta suosiota globaalisti. Stadionluokan rock-acteja toki riittää edelleen, mutta 1990- 2000-luvulla syntyneet rocktähdet ovat käytännössä loistaneet poissaolollaan, hip hopin ja eri elektronisten genrejen dominoidessa listoja.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän tuntuu, että Ukrainan edustajilla on tunteet aika voimakkaasti pinnassa. Toivottavasti homma pysyy hanskassa, jos se voitto sieltä tulee.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Miksi niiden olisi pitänyt Zitti E Buoni esittää? Laulajalla meni nilkka jossain, en kyllä nähnyt mitä tapahtui.
Mun mielestä olisi asiallista ja kunnollista että edellisen vuoden voittajabiisi esitettäisiin finaalissa. Tuo Måneskinin esitys jätti meikäläisen niin kylmäksi että pitää varmaan katsoa Espanjan viisuttelu uudestaan että lämpenee.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Jos Laurin ääni ei olisi täyttä paskaa livenä niin olisin jopa saattanut äänen heittää Rasmuksen suuntaan.

Tiedän kyllä miten äänestetään ja että kotimaista ei saa äänestää
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun mielestä olisi asiallista ja kunnollista että edellisen vuoden voittajabiisi esitettäisiin finaalissa. Tuo Måneskinin esitys jätti meikäläisen niin kylmäksi että pitää varmaan katsoa Espanjan viisuttelu uudestaan että lämpenee.
Ei kai edellisen vuoden voittajabiisiä ole yleensäkään esitetty finaalissa? En kyllä varmaksi muista, kai se joskus on esitetty.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tarkoitin siis, että molemmilta 2200. Ei tarvi jännätä voittajaa, jos laskee lopussa yleisöäänet yhteen.

Aa, ok. Itse laskin, että pisteitä olisi jaossa yhteensä 4640, eli yksittäin 2320 pistettä.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ei kai edellisen vuoden voittajabiisiä ole yleensäkään esitetty finaalissa? En kyllä varmaksi muista, kai se joskus on esitetty.
Ei ole tosiaan esitetty. Yleensä edellisvuoden voittaja on esittänyt jonkin uuden, vastajulkaistun biisin kuten Måneskin nyt.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Vähän tuntuu, että Ukrainan edustajilla on tunteet aika voimakkaasti pinnassa. Toivottavasti homma pysyy hanskassa, jos se voitto sieltä tulee.

Oliko vielä niin, että yksi bändin jäsenistä ei lähtenyt viisuihin vaan jäi mieluummin puolustamaan kotimaataan sikamaista naapurivaltiota vastaan?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ei kai edellisen vuoden voittajabiisiä ole yleensäkään esitetty finaalissa? En kyllä varmaksi muista, kai se joskus on esitetty.
Joka kerta on muistaakseni tähän saakka esitetty kun minä olen katsonut, esim. Suomen viisuissa jo heti alkushowssa Hard Rock Hallelujah.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös