Toisesta semistä jatkoon menevät tänään (esiintymisjärjestyksessä):
Semin jälkeen pitääkin painua suoraan pehkuihin, sillä huomenna on lähtö Kööpenhaminaan! Liput minulla on vain jury-kenraaliin, mutta sormet syyhyää jo.
- Malta - Koska vanhukset äänestää. Kelpo jollotusta joka tapauksessa.
- Israel - Maailmassa ei ole koskaan liikaa vihaisia naisia.
- Norja - Joka kerta olen ihan pähkinöinä tämän biisin kanssa. Ansaitsisi voiton!
- Puola - OK meno, kun laulavat Puolaksi, englannista taas ei meinaa ottaa edes selvää. Seksikkyys myy myös.
- Itävalta - Heittämällä kisojen kaunein nainen. Omaperäinen. Upea ääni, hieno James Bond -tyyppinen laulu.
- Suomi - Jatkossa, koska on ainoa rock-biisi tänään. Laulaja Topin ääni on hunajaa.
- Irlanti - Ihan mukiinmenevä. Toivottavasti laulaja on saanut rahaa parempaan tekotukkaan kuin esikatseluvideolla nähtiin. Toivotaan myös, ettemme näe rivitanssia.
- Sveitsi - Tarttuva melodia ja viheltely takaavat jatkopaikan.
- Kreikka - Kaikkien downtempo-viritelmien jälkeen saattaa räjäyttää pankin. Ilmeisesti laulaja on myös äänestetty kisojen komeimmaksi mieheksi.
- Romania - Saa viimeisen paikan, vaikka itse vihaan kipaletta. Eurohumpan aika on jo ohi, mutta Romania on aina finaalissa.
Semin jälkeen pitääkin painua suoraan pehkuihin, sillä huomenna on lähtö Kööpenhaminaan! Liput minulla on vain jury-kenraaliin, mutta sormet syyhyää jo.