Euroviisut 2014

• 136 024
  • 1 018

jkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata ja Pool
Tämän kakkosena olevan häiskän kanssa vastustellaankin sitten ihan loppuun asti. Lonkero loppui ja tuli nälkä, lähden jääkaapille.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ukrainalta hyvä veto avauksessa ja olipa myös nätti tyttö. Tää Valko-Venäjä ei kyllä kuuluisi edes finaaliin, biisi on täyttä kuraa. Saisi tukehtua juustokakkuunsa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Todella hauska tämä Valko-Venäjän edustaja. Melkoista veivaamista.

Puolan tyttöjä odotellessa.

Suosikkijoukkue
Tappara
Onko tässä tv-lähetyksessä suomenkielistä selostusta vai onko mun telkkarissa jotenkin valiittu se pois?

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Onko tässä tv-lähetyksessä suomenkielistä selostusta vai onko mun telkkarissa jotenkin valiittu se pois?
On siellä suomenkielinen selostus. Miespuoleisen selostajan jutut tosin ovat niin paskoja että melkeinhän tätä katselisi ilman selostustakin, mutta toisaalta olen tuollaisen kuivan ja mukahauskan huumorin ystävä.

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Ukrainan tyttö: mä suutelen, mä väsytän. Ihan mitä vaan haluat.

YLE UMK ja SVTn Melodifestifalen säännöissä oli erikseen mainittu ettei laulaja saa esiintyä taustanauhalla.. Ukrainan mimmi kyllä laulo omalla taustallansa aika väkevästi "britney" tyyliin..

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Esiintyykö Kibe Kuhta Islannin biisissä? Kaveri punaisessa puvussa? ;)

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Toivottavasti Norja mies laulaa paremmin kuin semeissä. Tykkään nimittäin tästä biisistä noin muuten.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanti oli edelleen ihan jees, esitys on hyvä. Korjaako Norja komealla balladillaan koko potin?

jkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata ja Pool
Ohhoh, sekuntiakaan en ole näihin geimeihin tutustunut ennakkoon ja norskikaveri kyllä yllättää äänellään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy