2)Eläkeläiset
Näinpä.Siis, mikä tässä viehättää, pitäisikö tämän olla hauska? Ei siinä, kakkaa kakan joukossa.
Huonoimmat euroviisukarsinnat ikinä?
Eli äänestetäänkö tällä toisellakin kierroksella näillä samoilla numeroilla vai mitä helvettiä?
Ylellä hienosti hallussa nämä äänestykset. Tämä taitaa olla anti-bigbrother.
edit:Näköjään juu samoilla mennään.
Kyllä minun mielestäni tuolle kolmen finalistin joukossa olisi pitänyt olla Heli Kajo tämän Lassanderin sijasta - mutta makuasioistahan ei voi kiistellä...
Kyllä minun mielestäni tuolle kolmen finalistin joukossa olisi pitänyt olla Heli Kajo tämän Lassanderin sijasta
Kyllä minun mielestäni tuolle kolmen finalistin joukossa olisi pitänyt olla Heli Kajo tämän Lassanderin sijasta - mutta makuasioistahan ei voi kiistellä...
Lassanderin biisi on järkyttävän tylsä ja ei omaa mitään menestysmahdollisuuksia kansainvälisesti.
Kyllä, varsin mitäänsanomaton biisi tämä Cider Hill, joten luultavasti se valitaan edustajaksi, ettei suomalaisten vaan tarvitse hävetä. Laulajassa ei sinänsä mitään vikaa. Toisaalta olen hieman huono sanomaan biisistä mitään, kun nukahdin sen puolivälissä.Niin no, olishan se Kajo voinut olla finaalikolmikossa mutta omasta mielestäni tämä Lassanderin biisi on vähiten nolo, koska on hyvin euroviisumainen biisi. Se siis Osloon ja Suomi pelastaa kasvonsa kun kukaan ei enää tulevaisuudessa muista mikä Suomen edustusbiisi oli?
Kajon laulaminen on vähän sellaista anteeksipyytävää piipitystä.
Se nyt riippuu niin paljon siitä biisistäkin miten lauletaan. Tuo Kajon biisi oli sellainen että ei siihen minkäänlainen muu laulu oikein olisi sopinutkaan, jos siihen olisi laittanut jonkun muhkeaäänisen laulajan laulamaan niin se kuulostaisi lähinnä naurettavalta. Kajon hento ja "pikkutyttömäinen" ääni sopi tuohon biisiin kuin nenä päähän ja tuossa esityksessä kaikki oli yhtä: Biisi, ääni ja laulajan ulkoinen olemus ja esiintyminen.