Euroviisufinaali 2015 – liveseuranta

  • 49 202
  • 849

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Armenian biisi on tekotaiteellista paskaa ja lavashow kuin ala-asteen musikaalista

Kauas ollaan menty siitä Armenian kymmenen vuoden takaisesta Qele Qele biisistä joka oli oikeesti hyvä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Lupaan tehdä lähes mitä vaan jos britit on tolla skeidalla top 25:ssa.

Lähetä mulle tonni.

Armenia on paskista paskin ikinä. Heti Kojon jälkeen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä Viro on tähän mennessä paras ja yksi omista suosikeista tänä vuonna, vaikkei laulajatyttö ollut edes blondi. ;)

...tää Armenia on ihan kuraa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Briteillähän oli muuten kaksi vuotta sitten Bonnie Tyler tuolla esiintymässä. Ei se sijoitus silloinkaan kummoinen ollut, taisi päätyä sijalle 19.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sinänsä mua ei ihmetytä että tuo UK:n sijoitus on aina ihan paska, mutta se on kyllä pieni ihme että sinne aina laitetaan tuollaista paskaa.
Olisi jännä nähdä Ison-Britannian kohtalo, jos sillä ei olisi automaattista finaalipaikkaa. Saattaisi käydä "suomet" eli semifinaali olisi heidän finaalinsa, finaalipaikka olisi onnistuminen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Haluatko ampua juontajan?"
"Joo kyllä haluan."
" No, saat ampua juontajan. Kirjaimellisesti."
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Lisää turhaa skeidaa. Höh. :(

Miten tuo brittien biisi ei muka kolahtanut kellään muulla? Ja sitten Viron ultrabra säväytti?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Pääprioriteettini on, että Ruotsi ei voita. Tulosurheiluahan tämä on, mutta se kaikkine erikoisefekteineen vaikuttaa jotenkin niin laskelmoidulta.

Viisut on ehkä ainoa asia maailmassa missä mun ei ole yhtään vaikeaa olla länsinaapurin puolella. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta vuodesta toiseen tyylikästä toteutusta ja juuri sellaista mitä mä haluan viisuissa nähdä. Mun papereissa ei ole olemassa "sitä samaa viisuskeidaa" tai "viisulaskelmointia". Mulle viisut on tätä mitä tää on aina ollut ja tulee aina olemaankin.

Jos upeasti toteutettu lavashow hyvällä nykyaikaisella biisillä varustettuna on laskelmoitua niin mitä sitten on kehitysvammaisten lähettäminen kisaan?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Oho, heterorakkautta Euroviisuissa. Skandaali.

Paska biisi ja toi Liettuan muija on ärsyttävän tekopirteä lehmityttö.

Lapsellinen huonolla tavalla.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos upeasti toteutettu lavashow hyvällä nykyaikaisella biisillä varustettuna on laskelmoitua niin mitä sitten on kehitysvammaisten lähettäminen kisaan?

STATEMENT! (eikä yhtään äänien kalastelua)
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Toistaiseksi Slovenian ja Viron biisit ovat olleet ainoat, joista olen pitänyt. Nyt kolme viimeisintä taas ovat olleet tähän mennessä paskimmat.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tän Liettuan biisin sinut hyvä osa on vaalea laulajatyttö, biisi on taas ihan kuraa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla häiritsee, kun Liettuan biisin taustalla on kokoaika pyörivä Makedonian lippu!

Btw, onko Pepsi sponssannut näitä kisoja, kun kaikki liput näytetään Pepsi-logon muodossa?

EDIT: En vaan osaa
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Elääkö se vielä?
Eli ainakin kaksi vuotta sitten.

Kolme vuotta sitten siellä oli Engelbert Humperdinck, joka ei hänkään ihan junnu ole noihin kisoihin. Sijoitus oli toiseksi viimeinen ja pinnoja tuli 12.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kolmas huono kappale putkeen...
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Liettua oli älyttömän paska kuten lähes kaikki tähän asti esitetyt biisit.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Serbia lähestulkoon loisti semeissä. Saas nähdä miten tuhti leidi nyt vetäisee.
 

Ralph

Jäsen
Siskoni muotoili hyvän pohdinnan tästä Serbiasta. Miten joku pääsee pelkällä ylipainoisen imagolla finaaliin, mutta kehitysvammaiset eivät. Ylipainoisuus on oma ongelma, mutta kehitysvammaisena syntymiseen ei voi ihminen itse vaikuttaa. Ei tuo Serbia nimittäin laulutaidoilla tuolla voi olla, itse laulan paremmin vaikka en edes avaisi suutani.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Serbian biisissä ainakin hyvin segmentoidut sanat.

Kuulostaa vähän Army of Loversilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös