Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ai että, kultapojua seuraavaksi uunista ulos.
Ei ole toki Jaana Pelkosen ja Paasos-Heikin/Peltsin voittanutta.
Mutta nyt on briteillä kelpo biisi, ainakin omaan makuuni. Tiedä sitten, miten toimii liveversiona, olen nähnyt vain musiikkivideon YouTubessa.Ranska ja Britit ovat lähes vuodesta toiseen Euroviisujen häpeätahroja. Isoja maita ja musiikilliset taustat ovat huikeat, mutta silti ei sieltä tämän tasokkaampaa biisiä tai kiekujaa löydy.
Noh noh, voittihan se Loortikin. Tosin eipä kyllä tarvitse paljoa arvuutella että tuleeko AC/DC:llä koskaan olemaan mitään tekemistä näiden kisojen kanssa.Tuskin. Sen verran mitä olen näitä Euroviisuja seurannut, niin eurooppalaisia sytyttää enemmän tylsät balladit kuin hyvä musiikki.
Tämä on kyllä kanssa mielenkiintoinen juttu. Etenkin tuo brittien paska suoritustaso vuodesta toiseen hämmentää, eikä tosiaan tuo Ranskakaan kyllä paljoa paremmin vedä. Miksi ei kiinnosta panostaa?Ranska ja Britit ovat lähes vuodesta toiseen Euroviisujen häpeätahroja. Isoja maita ja musiikilliset taustat ovat huikeat, mutta silti ei sieltä tämän tasokkaampaa biisiä tai kiekujaa löydy.
Ranska sijoilla 20-26.
Se on totta. Ja olisihan esimerkiksi briteilläkin heittää joka vuosi uusi suurnimi näihin, mutta menevät aina tuntemattomalla linjalla. Samoin Suomi voisi pärjätä pelkällä nimellä, jos Sunrise Avenue olisi edustajana. En ole itse fani, mutta yllättävän suuri nimi kyseessä eurooppalaisilla markkinoilla. Sitä ei edes Suomessa tajuta kunnolla, kuinka suuri se bändi on esimerkiksi Saksassa.Tosin eipä kyllä tarvitse paljoa arvuutella että tuleeko AC/DC:llä koskaan olemaan mitään tekemistä näiden kisojen kanssa.
Sanna Pirkkalainen ja Jorma Hietamäki olivat viime vuoden selostajat. Töllinen ollut muistaakseni Juuso Mäkilähteen kanssa jonakin vuonna selostajana.Ketä oli viime vuonna? Muistaakseni Töllis on nimittäin ollut tuolla aiemminkin.
On kyllä. Samu Haber taitaa olla ihan jäätävän kova stara Saksassa, ja onhan se ollut siellä Voice of Germanyssakin vissiin pariin kertaan tuomarina. Kova jätkä.Samoin Suomi voisi pärjätä pelkällä nimellä, jos Sunrise Avenue olisi edustajana. En ole itse fani, mutta yllättävän suuri nimi kyseessä eurooppalaisilla markkinoilla. Sitä ei edes Suomessa tajuta kunnolla, kuinka suuri se bändi on esimerkiksi Saksassa.
Oikeesti. Kaikkien aikojen toiseks paras heti Waterloon jälkeen.Kylmät väreet Virolle. Vittu tää biisi on huikea.
Sama. Gösta Sundqvist olisi tehnyt samanlaisen singlen b-puoleksi. No, jos tällä menestyy, löytyy Suomesta kasapäin vastaavaan kykeneviä tuottaja-säveltäjiä...Ei käsitä, miten Viroa pidetään jotenkin erikoisena. Ei säväytä.
Ei käsitä, miten Viroa pidetään jotenkin erikoisena. Ei säväytä.