regularflex
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ei tuo Serbia nimittäin laulutaidoilla tuolla voi olla, itse laulan paremmin vaikka en edes avaisi suutani.
Ensi vuonna saattaisi olla edustusta tiedossa siis Jatkoajasta?
Ei tuo Serbia nimittäin laulutaidoilla tuolla voi olla, itse laulan paremmin vaikka en edes avaisi suutani.
Sä vaan lulet odotteles hetki, niin tiedät.No nyt mullekin aukesi tää Viron ennakkohehkutus. On kyllä komeat keuhkot duon naisartistilla.
Biisihän on niin hmv osastoa kuin olla ja voi. Ei mitään asiaa kympin sakkiin. Keuhkot top 3 osastoa.
Olikos se Serbiasta silloin kun Helsingissä voitettiin sillä ihmeellisellä jollotuksella, esiintyjä oli kaikenlisäksi vähän sellainen pyylevä lesbo?Siskoni muotoili hyvän pohdinnan tästä Serbiasta. Miten joku pääsee pelkällä ylipainoisen imagolla finaaliin, mutta kehitysvammaiset eivät. Ylipainoisuus on oma ongelma, mutta kehitysvammaisena syntymiseen ei voi ihminen itse vaikuttaa. Ei tuo Serbia nimittäin laulutaidoilla tuolla voi olla, itse laulan paremmin vaikka en edes avaisi suutani.
Eiks nää kaikki Balkanin maat voisi esiintyä yhden Jugoslavian lipun alla? Saataisiin karsittua näitä turhakkeita pois pyörimästä tuolta
Hyvä idea. Otan tuolini ja menen istumaan kolmeksi minuutiksi lavalle hiljaa. Samalla taustalla pussailee homot ja lesbot, naiset ajavat partaansa ja hirviöt kurkkivat pikkutyttöjen sänkyjen alta.Ensi vuonna saattaisi olla edustusta tiedossa siis Jatkoajasta?
Olikos se Serbiasta silloin kun Helsingissä voitettiin sillä ihmeellisellä jollotuksella, esiintyjä oli kaikenlisäksi vähän sellainen pyylevä lesbo?
Pakko myöntää, että estääkseni mahdollisen itseni nolaamisen oli pakko tarkistaa, että se oli Makedonian lippu. Menevät mokomat sekaisin usein.Ötökälle pisteet. Ajattelin samaa jo välierässä, mutta en tietenkään kommentoinut mitään, koska odotin jonkun toisenkin kiinnittävän siihen huomiota.
Samoin Neuvostoliiton entiset alusmaat, olisi monta kovaa kisailijaa pois pelistä.Eiks nää kaikki Balkanin maat voisi esiintyä yhden Jugoslavian lipun alla? Saataisiin karsittua näitä turhakkeita pois pyörimästä tuolta
Joo, olen vieläkin katkera kun Hanna Pakarinen ei pärjännyt kotikisoissa.Oli, Molitva (Rukous) oli kappaleen nimi.
Hyvä idea. Otan tuolini ja menen istumaan kolmeksi minuutiksi lavalle hiljaa. Samalla taustalla pussailee homot ja lesbot, naiset ajavat partaansa ja hirviöt kurkkivat pikkutyttöjen sänkyjen alta.
Tuolla nimittäin pärjäisi, ei näitä kisoja ole vuosiin laulamalla voitettu.
Tuon äskösen mukahassuttelun jälkeen kävi jo kyllä mute-nappi lähellä sormia.Miten tuo Crystal Snow voisi antaa jotain informaatiota eikä kertoa tuota paskaa läppäänsä?
Läpä-läpä-läpä-läpä--läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpä-läpäNyt-Unkarin-Petter-Let You Go
Ei mulla kyllä tule mieleen että pitkään aikaan olisi yhtään varsinaisesti huonoa biisiä voittanut. Toki makuja on monenlaisia. Ns. "friikkivoittajia" ei lähihistoriasta tule mieleen kuin Wurst ja Lordi. Ja näilläkään se kappale ei ollut mitenkään huono.Tuolla nimittäin pärjäisi, ei näitä kisoja ole vuosiin laulamalla voitettu.
Itse laitoin jo semifinaaleissa television asetuksista kieleksi englannin, jolloin tuota selostusta ei kuule. Suosittelen samaa.Tuon äskösen mukahassuttelun jälkeen kävi jo kyllä mute-nappi lähellä sormia.