Miksi Seiska ei huomioinut tätä? :)Lähettikö se Pasi Nielikäiselle jossain lähetyksessä. Kai. Niin täällä ainakin oli joku kirjoittanut.
Miksi Seiska ei huomioinut tätä? :)Lähettikö se Pasi Nielikäiselle jossain lähetyksessä. Kai. Niin täällä ainakin oli joku kirjoittanut.
Kertokaas nyt sedälle millä määritelmällä Azerbaijan, Georgia ja Armenia eivät ole osa Eurooppaa?
Ketä oli viime vuonna? Muistaakseni Töllis on nimittäin ollut tuolla aiemminkin.Viime vuonna oli miellyttävät selostajat. Miksi YLE vaihtoi heidät Cristal Hirvitykseen ja Aino Tölliseen?
"Ketä Kim Jong-Il äänestäisi" -Kristalli Tyyppi
Voi vittu.
Muuten tuulikone veisi peruukin.Miks sil on noi kuulokkeet? Joku kiva rekvisiitta?
No saattoi sanoa kyllä niinkin, ja oikeastaan pitäisin tuota jopa todennäköisempänä.Itse kuulin, että sanoi Ken Jong-Il :D
Tuon voi melkein laulaa Juicen Daisareiden sävelellä.Yhdellä on hirviöasut, toinen pukeutuu naiseksi ja kolmannella on... kuulokkeet?
Miksi mua lainasit, enhän mä ottanut ko. maiden sijaintiin kantaa?
Ettei olis ollut just Töllinen ja juontajaparinaan Juuso Mäkkäri Mäkilähde. Mutta kyllä toi Cristalkin nyt menettelee.Ketä oli viime vuonna? Muistaakseni Töllis on nimittäin ollut tuolla aiemminkin.
Olisi ihan hauskaa jos aussit voittaisi ja kisat pidettäisiin siellä. AC/DC kotikisoihin ja vetämään kaikkien aikojen ennätyspisteet?Jos aussit tän vie, niin järjestetäänkö ensi vuonna OZvision-song contest?
Vähän oli Adelemainen... tosin paskempi :)Kenellä toisella laulajalla on noin nariseva ääni? Aivan saatanan tutun kuuloinen.
Tuskin. Sen verran mitä olen näitä Euroviisuja seurannut, niin eurooppalaisia sytyttää enemmän tylsät balladit kuin hyvä musiikki.AC/DC kotikisoihin ja vetämään kaikkien aikojen ennätyspisteet?