Tästä syystä moni suomalainen varsinkin nykyisten tietojen valossa on varsin ärtyneenä, kun Kreikalle syydetään rahaa, kun samaan aikaan täällä yritetään hiki otsalla saada omaa taloutta kondikseen. Siinä vaiheessa voidaan liittovaltiota ruveta pykäämään, jos kaikki lähes kaikki muut maat vähentävät reippaasti korruptiotaan, olisivat yhtä luotettavia ja ahkeroisivat, kuten vaikka suomalaiset ja saksalaiset. Suomessa voidaan tulla vastaan kasvattamalla avoimuutta sosiaalisissa tilanteissa ja muuttamalla humalahakuisempaa juomista enemmänkin nautiskelutunnelmaiseen tissutteluun.
Täällä väitetään, että espanjalaiset ovat laiskoja, epäluotettavia ja suomalaiset tekevät töitä hikihatussa
Näin espanjalaisia sukujuuria omaavana, voisin sanoa, että tämä teksti on suurinta paskapuhetta, mitä minä olen ikinä kuullut.
Missä on maailman paras jalkapallojoukkue - Espanja
Missä on Euroopan paras koripallojoukkue - Espanja
Kuka on paras F1 kuljettaja - Fernando Alonso Espanja
Kuka on paras pyöräilijä Alberto Contador Espanja
Kuka on paras tenniksen pelaaja Rafael Nadal Espanja
Missäs lajissa suomalaiset ovat maailman parhaimpia?
Mites on kun Mikael Granlund meni ensimmäisenä vuonna NHL:lään? Kutsu kävi AHL:lään? Miksi? Siksi koska täällä pullamössö Suomessa hän ei ollut tottunut harjoittelemaan niin kovaa kuin NHL vaatii.
Protestanttien ongelma näyttäisi olevan tekopyhyys. Kuvitellaan olevan hyvempiä ihmisiä kuin muut. HJK voitti europelin en muista ketä vastaan 3-1, jossa viimeinen maali tehtiin pilkulta, kun klubin pelaaja tunnusti filmanneensa. Silti suomalaiset mainostavat olevansa parempia ihmisiä, kun "me ei filmata".
Kyllä minä sen verran suomalaista harjoittelu ja työkulttuuria tunnen, että ei täällä harjoitella tai tehdä töitä lähellekään tuntimääräisesti eniten maailmassa. Kyllä minä sen verran kulttuureja tunnen, että esim. suomalainen tasa-arvoistava hyvinvointifilosofia on täysin eri, kuin joissain anglosaksisissa maissa vallitseva kova kilpailukulttuuri.