alex#10 kirjoitti:Väljähkö polvi on vieläkin, mutta tuen kanssa pärjää ihan ok. Viime kauden aikana polvi petti alta noin 5 kertaa, mutta niistä selvittiin säikähdyksellä ja parin päivän huililla. Pieni pelko siellä alitajunnassa kuitenkin vielä on ja ehkä pelityyli on hieman hiotunut siten, että tervettä jalkaa tule käytettyä enemmän tilanteisiin mennessä. Ei välttämättä hyvä juttu...
Fysio sanoi jo tuossa keväällä, että puhdistusleikkaus on varmaankin edessä parin vuoden sisällä. Rutinaa ja pientä klappia on havaittavissa, mutta pelataan nyt vielä kun pystyy...
Mulla on kanssa yli vuoden terve sessio takana, mutta olo on välillä kuin sotien veteraanilla, kun aamulla nousee sängystä. Peleissä ei ole sattunut mitään, on astuttu lavan päälle ja otettu äkkinäiset lipat ja muuten vaan kaaduttu, mutta palikat on kestäneet. Itse olen jättänyt pelon jo pois, toisaalta tiedostan riskit ja pallon kanssa juostessa tehnyt nopeat käännökset on koitettu jättää vähemmälle. Takaraivossa kuitenkin aina tieto siitä, että seuraava napsahdus (4.kerta) on varmasti se viimeinen silaus urheilun lopettamiselle. Ikää tuli juuri tollaset 26 joten vielä ei ihan malttaisi vapaaehtoisesti lopettaa.
Mutta se ritinä ja rutina polvessa. Johan on mukavaa ääntä kyykistyessä, tai ihan vaan vapaasti ilmassa koukistellessa. Tuota kun demonstroi jollekin toiselle ihmiselle, on hauska seurata ilmeitä ääniefektejä kuunnellessa.
Mielessä on myös käynyt, että josko joku pieni putsaus olisi paikallaan. Mahtaako se mennä samaan vahinkoon, jos polveen joudutaan nyt jälkikäteen tekemään vanhan vamman jäljiltä jotain pientä? Eli jos vakuutus antaa vielä myöden max. korvaussummasta, niin mitenkähän on?
Itselläni molemmat polvet nirskuvat ja narskuvat, vaikka se traagisempi on kertaalleen sössitty ja myöhemmin koitettu parsia kuntoon, toinen kertaheitolla laitettu Suomen top3 urheilu-ortopedin toimesta.