Espoo United kaudella 2016–2017

  • 502 286
  • 1 784

Blegi32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tervehdys palstalaisille! Itse kuulin pari viikkoa sitten, että a-junnuista Totron ja Ylä-Monosen kanssa oltaisiin käyty keskusteluja. Samassa keskustelussa mainittiin myös, että Hannu Saintula olisi ensi kaudella joukkueenjohtaja, mutta tämä ei näköjään pidä paikkaansa, mikäli risteilyllä on kerrottu Näckelin olevan jojona tulevalla kaudella. Niin ja Uusitalosta oli myös puhetta, keskusteluja kuulema käyty, mutta tuskin pelaa Espoossa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Suht. kovia nimiä Espoo on sainaamassa, kun Hirson lisäksi huhuissa on vahvasti SBA ja Lamberg muun muassa.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Samassa keskustelussa mainittiin myös, että Hannu Saintula olisi ensi kaudella joukkueenjohtaja, mutta tämä ei näköjään pidä paikkaansa, mikäli risteilyllä on kerrottu Näckelin olevan jojona tulevalla kaudella.

Itse asiassa risteilyllä ei taidettu puhua Näckelin roolista, vain siitä että on mukana. Kyllä Jussilla on varaa palkata erikseen mv-valmentaja ja joukkueenjohtaja ;)
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ja mainittakoon tässä, että pidän espoolaisen seuran velvoitteena kotiuttaa niitä sankarillisia kauden 2015-2016 pelaajia, jotka hitsautuivat upeasti yhteen kannattajien ja koko yleisön kanssa. Monen nuoren kohdalla Mestis olisi vaan ollut jo täysin väärä taso. Mutta näitä himaan heti kun on saumat!
 

Maikkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Liverpool
Kyllä Espoossa näyttää olevan sellainen Mestis porukka ettei ikinä ennen ole mestiksessä nähty.
Nyt jo näin kesän kynnyksellä väitän, ettei Espoo häviä kolmea peliä enempää koko kauden aikana. Kolme työtapaturmaa annetaan anteeksi.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllä Espoossa näyttää olevan sellainen Mestis porukka ettei ikinä ennen ole mestiksessä nähty.
Nyt jo näin kesän kynnyksellä väitän, ettei Espoo häviä kolmea peliä enempää koko kauden aikana. Kolme työtapaturmaa annetaan anteeksi.

Ihan varmasti häviää, enkä nyt vielä keulisi joukkueellakaan liikoja. Eihän meillä ole edes maalivahteja vielä. Tossa on tosi monta kysymysmerkkiä, ihan lähtien siitä miten keltanokkavalmentaja (jonka kykyjä olen itse epäillyt alusta asti) ylipäänsä saa joukkueen pelaamaan.
 

Maikkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Liverpool
Ihan varmasti häviää, enkä nyt vielä keulisi joukkueellakaan liikoja. Eihän meillä ole edes maalivahteja vielä. Tossa on tosi monta kysymysmerkkiä, ihan lähtien siitä miten keltanokkavalmentaja (jonka kykyjä olen itse epäillyt alusta asti) ylipäänsä saa joukkueen pelaamaan.
Ette te tarvitse välttämättä valmentajaa ensinkään.
Hirso voi hoitaa pelaajavalmentajana homman.
Ja pitää muistaa että kaikki Espooseen huhuillut on jääkiekon ammattilaisia. ( vaikka ei terävintä kärkeä ) Niitä ei koko mestiksessä ole käytännössä yhtään muualla.
Muutaman ex-liigajyrän seuraksi Espoon junioritehtaan helmet, niin hyvä tulee.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
11.8. Toverit ja United (lienee seuran nimi ensi kaudella) kohtaavat Kupittaalla molempien ensimmäisessä harjoituspelissä. Suurella mielenkiinnolla menen katsomaan peliä ja joukkueiden uusia kokoonpanoja.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ette te tarvitse välttämättä valmentajaa ensinkään.
Hirso voi hoitaa pelaajavalmentajana homman.
Ja pitää muistaa että kaikki Espooseen huhuillut on jääkiekon ammattilaisia. ( vaikka ei terävintä kärkeä ) Niitä ei koko mestiksessä ole käytännössä yhtään muualla.
Muutaman ex-liigajyrän seuraksi Espoon junioritehtaan helmet, niin hyvä tulee.

Ne helmet ryövättiin/tunaroitiin viime kauden päätteeksi muihin seuroihin, joten saadaan ainakin muutama vuosi odottaa ennenkuin sieltä tulee jälleen riittävän hyviä pelaajia.
 

ohiveto1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ne helmet ryövättiin/tunaroitiin viime kauden päätteeksi muihin seuroihin, joten saadaan ainakin muutama vuosi odottaa ennenkuin sieltä tulee jälleen riittävän hyviä pelaajia.
Täysin totta,toki riippuu siitä että riittävän hyviä pelaajia mihin?
Edelleen uskon, että esim Rasilainen, Hopponen ja Nisula ovat täysin riittäviä Mestikseen.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rasilaisen sopimukselle (onko virallisesti julkistettu, en muista) todella iso peukku. Kähkönen oli todella kova veska ja hänen kehittymistään junnutasolla tuli seurattua pitkään. Rasilainen sen sijaan tuli ainakin minulle viime kaudella vähän puskista, mutta fanitan tyyppiä jo nyt aika täysillä.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Kyllä Espoossa näyttää olevan sellainen Mestis porukka ettei ikinä ennen ole mestiksessä nähty.
Nyt jo näin kesän kynnyksellä väitän, ettei Espoo häviä kolmea peliä enempää koko kauden aikana. Kolme työtapaturmaa annetaan anteeksi.
Joukkueessa on vasta muutama hassu pelaaja, joista oikeastaan Hirson soppari on ainoa varma ja nyt jo ennustetaan maksimissaan kolmea tappiota? Aika paljon pitää vielä tapahtua, että taistellaan edes playoff-paikasta.. Itse en ainakaan lähde takki auki kauteen, oli rosterissa ketä tahansa. Kyllä menestys varsinkin sitten pudotuspeleissä vaatii jotain ihan muuta kuin ison palkkakuitin tai kiekkokansalle tutun nimen selässä.
 

ohiveto1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Rasilaisen sopimukselle (onko virallisesti julkistettu, en muista) todella iso peukku. Kähkönen oli todella kova veska ja hänen kehittymistään junnutasolla tuli seurattua pitkään. Rasilainen sen sijaan tuli ainakin minulle viime kaudella vähän puskista, mutta fanitan tyyppiä jo nyt aika täysillä.
Sama. Rasille aina iso peukku. Pitänee sitten opetella haukkumaan jos pelaa surkeasti, mutta luotto on kova.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mietin tässä, että Jimmy Kurjella kun ei ainakaan toistaiseksi ole uutta osoitetta tiedossa niin voisiko olla tulossa teille?

Olisin kyllä mielelläni pitänyt Kouvolassakin, mutta onhan tässä kesää jäljellä..
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Mietin tässä, että Jimmy Kurjella kun ei ainakaan toistaiseksi ole uutta osoitetta tiedossa niin voisiko olla tulossa teille?
Kaikki on varmaan mahdollista. Kyllä Jimmy mahtuisi minun Mestis-rosteriin minä päivänä tahansa, mahtuisi myös Liiga-rosteriin. Isoin kysymys lienee, löytyykö hänelle ottajia ja hyviä tarjouksia jostain korkeammalta tasolta. Se kävi kuitenkin viime kaudella selväksi, että on kiinnostunut espoolaisen jääkiekon tilasta ja tulevaisuudesta.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Lambergin Masalle kaikkea hyvää Espooseen. Aivan loistava tyyppi, järjetön polku- ja pommikone sekä ihan kelvollinen äijä laittamaan kiekkoa reppuun. Tulette rakastumaan. Toivottavasti vaan pysyy ehjänä. Aina tervetullut takaisin punaiseen.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Joukkueessa on vasta muutama hassu pelaaja, joista oikeastaan Hirson soppari on ainoa varma
IS:n uutisen mukaan Hirso on vasta lupautunut pelamaan Bluesissa. Eli tosta sais sen käsityksen että suulisesti on vasta asioista sovittu ja nimiä ei soppareissa vielä konkreetisesti ole. Jos Pakaslahti on saanut Hirson nimen oikeasti siihen paperiin niin kyllä se kannattas virallisesti infota kun se nyt varmasti auttaisi sponsorineuvotteluissa. Oikeasti ei niiden FB-tilapäivtysten taikka twiitien tekeminen nyt niin vaikeeta ole että homma siihen kaatuis. Joten sihen asti kunnes joku Blues Unitedin FB-sivu infoo soppareista niin Hirsonkin soppari on mulle vasta vahva huhu.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Oikeasti ei niiden FB-tilapäivtysten taikka twiitien tekeminen nyt niin vaikeeta ole että homma siihen kaatuis. Joten sihen asti kunnes joku Blues Unitedin FB-sivu infoo soppareista niin Hirsonkin soppari on mulle vasta vahva huhu.
Jos tuolle linjalle lähdetään, niin eihän Hirenkään soppari ole virallinen, eikä yhtään kenenkään muunkaan. Kyllä mä kuitenkin pitäisin erittäin todennäköisenä sitä, että nuo hallilla nähdyt henkilöt ovat ensi kaudella seuran palveluksessa. Ainahan kaikki on mahdollista, voihan Hirso saada vaikka tarjouksen KHL:stä ja päättääkin lähteä vielä sinne *hymiö*

Virallisia tietoja tässä kyllä odottaisi saavan mahdollisimman pian.. Minusta perustelu tiedottamisen vähyyteen ei voi olla se, ettei ole aikaa. Pitää palkata sen verran työntekijöitä, että perusasiat saadaan kuntoon. On toki totta, että koko seura laitettiin vasta hetki sitten kasaan, mutta ainakin itse olisin lähtenyt liikkeelle toimistoväen kokoamisesta. Tiedottajan homma ei kuitenkaan ole mitään rakettitiedettä, että sen tontin suhteen pitäisi tehdä joku pitkä rekrytointiprosessi. Markkinointi on sitten asia erikseen, siihen pitää saada osaava henkilö, samoin sponsorien haalintaan jne. Nyt puhutaan kuitenkin henkilöstä, jonka tehtävä on naputella nettisivuille, someen ja lehdistölle tiedote tyyliin: "Timo Hirvosesta Espoo Unitedin päävalmentaja. Timo Hirvonen on solminut kahden vuoden sopimuksen Espoo United Oyn kanssa ja hänen tehtävänään on toimia seuran päävalmentajana." Ei ole kovin vaikeaa. Tuota pestiähän voisi ottaa hoitamaan vaikka joku kesäpoika/-tyttö ja palkata oikea henkilö vasta syksyllä...

En myöskään usko, että tässä koottaisiin paletti kasaan ja sitten tullaan "isosti ulos". Nythän näitä tiedonjyviä putoaa median syliin pienissä määrin koko ajan, ja se syö minkään ison pressitilaisuuden järkevyyttä jatkuvasti. Kun tietoa on nykyään erittäin vaikea pitää pitkään salassa, olisi järkevää tuoda se itse esiin mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Kysykää vaikka Jääkiekko Espoo Oy:n väeltä, että mitä tapahtuu kun tekee päinvastoin...
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jos tuolle linjalle lähdetään, niin eihän Hirenkään soppari ole virallinen, eikä yhtään kenenkään muunkaan.
Kyllä mäkin pidän sitä erittäin todennäköisenä sitä, että nuo hallilla nähdyt henkilöt ovat ensi kaudella seuran palveluksessa. Mutta jos ei ole virralista tietoa asiasta niin sitten sitä ei ole, ja kaikki on vaan mutuilua.

Ja linkkaamasi juttu on viikon vanha.
Koska uudempaa juttua Hirson sopparista ei ollu saatavilla.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Jos tuolle linjalle lähdetään, niin eihän Hirenkään soppari ole virallinen, eikä yhtään kenenkään muunkaan.

Siis, sehän on juuri näin. Tällä hetkellä seura on ainoastaan olemassa paperilla. Sillä ei ole nimeä, ei valmentajia, ei pelaajia, ei mitään.

Ei sillä että epäilisin noita esitettyjä tietoja, kyllä Huttunen ja Lempinen ovat asioista perillä. Mutta lehtijutut on silti vaan juttuja.

Mutta kai sen joukkueen voi sitten tsekata Mestis.fistä pari viikkoa ennen kauden alkua. Se on muutenkin sopivan harmaan oloinen nettisivu.

Ymmärrän kyllä että työmaa on melkoinen eikä tiedottaminen ole prioriteettilistan kärjessä, mutta jos ajatuksena on että joku eksyisi katsomoon ja että tälle kaikelle tulisi muitakin maksajia kuin Salonoja itse niin siihenkin kannattaisi ehkä uhrata vähän aikaa.
 

Physical Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
En oikein ymmärrä taas tätä valitusta. Media iltapäivälehtiä myöten kirjoittaa jatkuvasti tulevan Mestis-joukkueen toimisto- ja pelaajahankinnoista. Onko vastaavaa nähty koskaan?

Erilaisia viestintähommiakin elämäni aikana tehneenä väittäisin, että tämä heruttaminen - on se sitten tarkoituksellista tai ei - toimii tällä hetkellä erinomaisesti ja ylläpitää sata kertaa enemmän julkista kiinnostusta kuin perinteisempi tiedottaminen. Toki sen perinteisenkin tiedottamisen aika pitää tulla, toivottavasti ennen juhannusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös