Oikeasti ei niiden FB-tilapäivtysten taikka twiitien tekeminen nyt niin vaikeeta ole että homma siihen kaatuis. Joten sihen asti kunnes joku Blues Unitedin FB-sivu infoo soppareista niin Hirsonkin soppari on mulle vasta vahva huhu.
Jos tuolle linjalle lähdetään, niin eihän Hirenkään soppari ole virallinen, eikä yhtään kenenkään muunkaan. Kyllä mä kuitenkin pitäisin erittäin todennäköisenä sitä, että nuo hallilla nähdyt henkilöt ovat ensi kaudella seuran palveluksessa. Ainahan kaikki on mahdollista, voihan Hirso saada vaikka tarjouksen KHL:stä ja päättääkin lähteä vielä sinne *hymiö*
Virallisia tietoja tässä kyllä odottaisi saavan mahdollisimman pian.. Minusta perustelu tiedottamisen vähyyteen ei voi olla se, ettei ole aikaa. Pitää palkata sen verran työntekijöitä, että perusasiat saadaan kuntoon. On toki totta, että koko seura laitettiin vasta hetki sitten kasaan, mutta ainakin itse olisin lähtenyt liikkeelle toimistoväen kokoamisesta. Tiedottajan homma ei kuitenkaan ole mitään rakettitiedettä, että sen tontin suhteen pitäisi tehdä joku pitkä rekrytointiprosessi. Markkinointi on sitten asia erikseen, siihen pitää saada osaava henkilö, samoin sponsorien haalintaan jne. Nyt puhutaan kuitenkin henkilöstä, jonka tehtävä on naputella nettisivuille, someen ja lehdistölle tiedote tyyliin: "Timo Hirvosesta Espoo Unitedin päävalmentaja. Timo Hirvonen on solminut kahden vuoden sopimuksen Espoo United Oyn kanssa ja hänen tehtävänään on toimia seuran päävalmentajana." Ei ole kovin vaikeaa. Tuota pestiähän voisi ottaa hoitamaan vaikka joku kesäpoika/-tyttö ja palkata oikea henkilö vasta syksyllä...
En myöskään usko, että tässä koottaisiin paletti kasaan ja sitten tullaan "isosti ulos". Nythän näitä tiedonjyviä putoaa median syliin pienissä määrin koko ajan, ja se syö minkään ison pressitilaisuuden järkevyyttä jatkuvasti. Kun tietoa on nykyään erittäin vaikea pitää pitkään salassa, olisi järkevää tuoda se itse esiin mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Kysykää vaikka Jääkiekko Espoo Oy:n väeltä, että mitä tapahtuu kun tekee päinvastoin...