Tiedottaminen on kyllä ollut varsin heikkoa. Tiedotettavaa kuitenkin riittäisi uudella seuralla vähintään joka viikolle jotakin. Itse olin monen muun palstaveljen kanssa erityisen skeptinen etenkin joukkueen kasaamisen suhteen mutta myös muun urheilupuolen osalta (esim. Mestis joukkue - A jun yhteistyö).
Petri Pakaslahti on jo kaikkien tiedossa mutta siellä on onneksi muitakin uusia henkilöitä auttamassa sekä joukkueen osalta että kokonaisuuden kehittämisessä. Näyttäisi siltä, ettei Huttunen tai Huttusen tietolähteet tienneet asiasta koska muuten heidän nimet olisi 100 % varmuudella tuotu esiin. Sen verran mielenkiintoisia tai tunnettuja nimiä. Toistaiseksi ovat ilmeisesti organisaation tukena ns. advisor rooleissa ja aika näyttää täydentävätkö organisaatiota vakituisesti. Organisaatiota ei toki voi kasvattaa liian isoksi. Ja ei, Valavuorta en tarkoita. Lähdettä ja nimiä tietenkin pitäisi viestin tueksi kirjoittaa. Nimiä en voi kertoa koska se kuuluu mielestäni EU:lle mutta olen itse tavannut henkilöt työasioiden merkeissä heinäkuun aikana ja keskusteltu asiasta lyhyesti.
Viime kaudella tarjosin Bluesille yhteistyötä yritykseni kautta mutta siihen ei heillä ollut ilmeisesti tarvetta. Kevään ja kesän aikana muutama liigajoukkue on kysellyt meiltä sponsorointia ns. kummipelaaja - toimintaan ja hinnat ovat olleet min. 2000 euroa ja max 6500 euroa per pelaaja. Selvitimme, että Mestiksessä vastaava summa olisi vain 500 - 1000 euroa eli isoista summista ei puhuta. Tätäkin kannattaisi viedä eteenpäin kun tuollakin tavalla saisi firmoja mukaan varsin pienillä panoksilla. Jokainen yritys ja jokainen euro on jatkon kannalta erittäin tärkeä. Kyllä me voisimme esimerkiksi Hirsosta maksaa enemmänkin kuin 1000 euroa tai esim Emil Oksasesta joka on varsin mielenkiintoinen tulevaisuuden pelaaja.
Toivotaan, että ymmärtävät tiedottamisen tärkeyden ja se muuttuu viimeistään NYT. Lähes vaivatta meidät kaikki voitaisiin pitää ajantasalla niistä asioista joista voi tiedottaa.