Tai onhan ne "auki" mutta mitään sisältöä ei ole.Koskahan uuden seuran nettisivut avautuu koska itse ainakin odotan mielenkiinnolla sitä avausta
Tai onhan ne "auki" mutta mitään sisältöä ei ole.Koskahan uuden seuran nettisivut avautuu koska itse ainakin odotan mielenkiinnolla sitä avausta
Tai onhan ne "auki" mutta mitään sisältöä ei ole.
Ei oo tosiaan kallista. Mitähän meinaavat irtolippujen hinnaksi? Yläkatsomot on varattu junnuille? Vai kokonaan kiinnni.No nyt on sitten kausikorttihinnasto. Jääkiekko maksimissaan 220, satasella seisomaan, koripallo 100 ja jos haluaa nähdä molemmat lajit parhailta paikoilta, niin 280. Halvalla menee.
No nyt on sitten kausikorttihinnasto. Jääkiekko maksimissaan 220, satasella seisomaan, koripallo 100 ja jos haluaa nähdä molemmat lajit parhailta paikoilta, niin 280. Halvalla menee.
Itse olen saanut täältä keskustelupalstalta ymmärtää, ettei katsomossa todellakaan tule ahdasta koska Blues -> EU. Hienoa toki, että luottoa alkaa löytymään. Tosissaan tuskin junnukausareilla pelkästään fanikulmaan pääsee. Tuhat lasta sinne ei mahdu sitten millään vaikka tuskin koskaan kaikki kausarilaiset paikalle tulevat.Edit: turha kysymys, vastaus löytyykin näköjään EU:n sivuilta. 207 siis jatkossakin "seisomakatsomo", pääty istumapaikoilla. Tulee seisomakatsomoon ruuhkaa jos junnuille annettavalla korteilla pääsee vain ja ainoastaan ko. katsomonosaan.
DanC kirjoitti:Jos hommalle löytyy vetäjiä ja toiminta jatkuu UFC:nä tms., edessä on yksi mielestäni iso asia, mitä ei käsittääkseni suuremmin täällä puitu. Eli keskustelut kannattajakatsomon sijainnista ja fanikausikorteista.
Noita junnukausareita on ollut junnuilla käytössä jo 2000 luvun alussa, eikä siellä hirveetä ryysistä ole ollutBluesilla on Suomen laajin junnuorganisaati ja jos näille kaikille annetaan ilmainen kausari, niin aika vaikeaa on mahduttaa yhteen katsomonosaan.
Sama on minun kokemukseni. Ainoastaan nuorimmat ikäluokat tulevat katsomaan. Ja hekin vain jos koko joukkue tuodaan katsomoon ja sitten jotkut harvemmat isänsä ja/tai kaveriensa kanssa. Teini-ikäisiä hyvin harvoin kiinnostavat muut kuin omat pelit.Oman kokemukseni mukaan junnuissa on myös paljon sellaisia, joita kiinnostaa pelata itse, mutta katsominen tai fanittaminen ei sitten kiinnosta.
Voihan se olla, että Unitedilla/JS:llä on nyt täysi boogie päällä niin joukkueen kasauksen, kuin myös organisaation järjestelyissä. Virallisilla julkistuksilla tuskin on kiire, koska fanipohjakin näyttää menevän uusiksi. Turhaa se on julkistella yksittäisiä pelaajia pitkin kesää, kun muutakin hommaa luulisi olevan aivan saatavasti. Parempi antaa koko jutulle työrauha nyt ja miettiä asioita rauhassa. Toki faniyhdistys tulisi ottaa huomioon, mutta JS:n kanssa on päässyt "juttelemaan" muutama BFC:n aktiivi joka sekin oli ilmoitusmuotoinen tapahtuma. Sinäänsä ymmärrän molempia osapuolia. Toki faneja varmasti vituttaa EU:ssa kaikki, mutta kannattaisi miettiä myös JS:n tilanteen. Varmasti vaikeaa yrittää säätää kaikkea samaan aikaan ja siinä sivussa olla mieliksi faneille varsinkin, kun fanien mielipide on noinkin tiukka.Nuo siirrot hieman ihmetyttävät. Hirschovitsin nimeä ei ole siirtolistalla näkynyt vaikka sopimus on varmaan varma. Mitähän tuolla voitetaan, ettei ole vielä virallistettu? Jääkiekkolehti puolestaan mainitsi jossain aiemminkin liikkuneen tiedon Markus Piispasen siirrosta Espooseen, josta ei mitään virallista vahvistusta liene.
Virallistamisella tarkoitin pelaajasiirtoa. Niin kauan kuin niitä ei ole tehty, ei edustusoikeutta EU:ssa ole. Espoossa olen kyllä tottunut siihen, että pelkät puheet eivät merkitse mitään, niin kauan kuin pelaajasiirtoa ei ole vahvistettu.Voihan se olla, että Unitedilla/JS:llä on nyt täysi boogie päällä niin joukkueen kasauksen, kuin myös organisaation järjestelyissä. Virallisilla julkistuksilla tuskin on kiire,
oikeat ihmiset vetämään projektia ja oma veikkaukseni on, että 5-7 v. päästä on Espoon torilla juhlat !
.
Espoon tori? Ei. Sinne ei juuri kukaan halua mennä noin ylipäätänsä ja ne jotka siellä ovat eivät jääkiekosta paljoa perusta.
Tapiolassa on tori. Ihan sen Keskustornin juurella, eli melkein Linnunradan alapuolella. Nyt on muuten myös ilmassa, että Keskustorni muutettaisiin hotelliksi ja Linnunradan paikalle tulisi taas ravintola. Se on tietysti Tapiolan tori. Sellaista toria ei ole, mitä voisi kutsua Espoon toriksi. Johtuu varmaan siitä, ettei Espoolla ole varsinaista keskustaakaan. Sen sijaan Espoon Keskus -nimisessä kaupunginosassa (joka on lähinnä hallinnollinnen keskus kaupungintaloineen ja virastoineen) on rupujen kansoittama kauppakeskus nimeltä Espoontori. Veli Daespoo tarkoittanee sitä.Oma hatara mielikuva on, että jossain lähellä legendaarista Linnunrataa (Tapiolassa) on ollut aikoinaan tori.
Joku voisi kasata pelit yhdeksi listaksi, ulkomuistista ainakin Peliittoja ja TuToa (x2) vastaan taidetaan pelata ennen sarjan alkua?