Myös ne paikat siirretään päätyyn.
Täähän on ihan perseestä enkä tule itse asiaa kyllä sellaisenaan nielemään. Olen ostanut kortin nykyiselle paikalleni, en päätyyn.
Myös ne paikat siirretään päätyyn.
Täähän on ihan perseestä enkä tule itse asiaa kyllä sellaisenaan nielemään. Olen ostanut kortin nykyiselle paikalleni, en päätyyn.
Ymmärrän kyllä että seisomakatsomoa halutaan laajentaa enkä sitä vastusta (jos sellainen kuva syntyy) mutta olen entistä varmempi siitä että jotain jätetään kertomatta. Tähän asti tiedotus on ollut todella hyvää kaiken puolin mutta nyt kyllä haiskahtaa. En millään usko että niitä seisomaan halukkaita olisi niin paljon vielä että koko 207 pitää saada siihen käyttöön eli myös se käytävän toisella puolella oleva osa. Pelkästään sillä 207:n "vaihtoaitioiden" puolella on Baronan katsomonkartan mukaan nopeasti laskettuna 98 paikkaa. Vastaavasti tuossa 207:n ns. 102:n puolella lienee kutakuinkin sama määrä jossa porukkaa nyt istuu ennenkuin se varsinainen seisomakatsomo alkaa.Parissa matsissa on porukkaa seisomakatsomossa pyritty siirtämään ylöspäin koska alaosa katsomosta on ns. tukossa. Lisäksi osa seisoo käytävällä katsomon alaosassa. Mutta tosiaan tarkkaa lukua en tiedä. Näiden nyt esitettyjen lisäkausarien takia ainoa suunta laajentaa seisomakatsomoa on tuo 207 kulma.
Ymmärrän kyllä että seisomakatsomoa halutaan laajentaa enkä sitä vastusta (jos sellainen kuva syntyy) mutta olen entistä varmempi siitä että jotain jätetään kertomatta. Tähän asti tiedotus on ollut todella hyvää kaiken puolin mutta nyt kyllä haiskahtaa. En millään usko että niitä seisomaan halukkaita olisi niin paljon vielä että koko 207 pitää saada siihen käyttöön eli myös se käytävän toisella puolella oleva osa. Pelkästään sillä 207:n "vaihtoaitioiden" puolella on Baronan katsomonkartan mukaan nopeasti laskettuna 98 paikkaa. Vastaavasti tuossa 207:n ns. 102:n puolella lienee kutakuinkin sama määrä jossa porukkaa nyt istuu ennenkuin se varsinainen seisomakatsomo alkaa.
Eli tässä pitäisi uskoa että seisomakatsomon lisätarve on lähes 200 paikkaa?
Tiedoite/uutinen: http://bit.ly/kannattajakatsomouudistus
Ymmärrän kyllä että seisomakatsomoa halutaan laajentaa enkä sitä vastusta (jos sellainen kuva syntyy) mutta olen entistä varmempi siitä että jotain jätetään kertomatta. Tähän asti tiedotus on ollut todella hyvää kaiken puolin mutta nyt kyllä haiskahtaa. En millään usko että niitä seisomaan halukkaita olisi niin paljon vielä että koko 207 pitää saada siihen käyttöön eli myös se käytävän toisella puolella oleva osa. Pelkästään sillä 207:n "vaihtoaitioiden" puolella on Baronan katsomonkartan mukaan nopeasti laskettuna 98 paikkaa. Vastaavasti tuossa 207:n ns. 102:n puolella lienee kutakuinkin sama määrä jossa porukkaa nyt istuu ennenkuin se varsinainen seisomakatsomo alkaa.
Eli tässä pitäisi uskoa että seisomakatsomon lisätarve on lähes 200 paikkaa?
En minä tiedä, kunhan ihmettelen. Jos 207:n vaihtoaitioiden puolelle ei tule seisomakatsomoa jos/kun kaikki "seisojat" mahtuvat kulmaan niin mikä logiikka on sitten siirtää siinä istuvat mihinkään (vrt. Tuulan viesti #385)? Ainoa syy jonka äkkiseltään keksin on tuon sinunkin tuossa esittämä eli se että tällä tavalla saadaan lisää "kalliimpia" paikkoja myytäväksi. Jos näin on niin eipä nyt ihan kiitettävää arvosanaa voi tämän casen tiedottamisesta antaa.Meinaatko, että 207 vaihtoaition puoleinen osuus muuttuu ns. kallimpien lippujen alueeksi?
Itse fanikatsomo uudistus tulee käytäntöön vasta 23.11
Vaikka kiinnostusta on varmasti jonkun vertaa 20 euron loppukauden kausariin niin aikaa ei toisen kausikortin hommaamiseen ole paljon. Tämän viikon torstaihin klo: 10.00 mennessä on asian deadline. Saako siinä ajassa tarpeeksi kiinnostuneita värvättyä?
Rehellisyyden nimissä on tosin sanottava, että jokaisessa pelissä avausmatsia lukuunottamatta seisomakatsomon ylimmällä parilla rivillä on ollut vai muutama ihminen.
Se miksi katsomon ylärivit ovat tyhjiä johtuu kahdesta asiasta. Kaikki kausikortin ostaneet eivät ole paikalla ko. matsissa ja kuten olen maininnut porukka pakkautuu katsomon alaosaan ja portaille.
Jos jollain on kausari jakamatta niin mulla olis yks kiinnostunut fani ottamaan! YV:llä yhteys! :)
HJK myi viime kaudella loppukaudeksi kausikortteja muistaakseni 20 €:lla kannattajakatsomoon. Blues aloittaa mielestäni liian aikaisessa vaiheessa kautta.
Jos jollain on kausari jakamatta niin mulla olis yks kiinnostunut fani ottamaan! YV:llä yhteys! :)
En omista kausaria, enkä siis istu vakkaripaikalla joka matsissa, mutta otan tähän keskusteluun silti vähän kantaa: suurin yksittäinen parannus tämän kauden ottelutapahtumassa on ollut loistava faniporukka, joka on pitänyt hallissa tunnelman miellyttävänä ja huomattavasti parempana kuin esimerkiksi viime vuonna. Tämän porukan vuoksi myös minä tulen jatkossa entistä useammin hallille.
Kannatan siis kysyisen porukan olosuhteisiin tehtäviä parannuksia täysin varauksetta ja koen yllä mainitut toimenpiteet (halvat liput, isompi katsomo) ainoastaan positiivisiksi.
Iso kuva. Sitä tässä kannattaa nyt katsoa. Ei tässä nyt kuitenkaan koko kansaa koskevaa alennusmyyntiä olla tekemässä ja esimerkiksi minä tulen maksamaan täyttä hintaa ottelulipusta jatkossakin. Eikä muuten haittaa yhtään, jos hallilla meno on vastaavaa kuin alkukaudesta.
ediittiä: Tutkin vielä asiaa ja tällä hetkellä istuvat fanit ovat saaneet käytännössä 800€ arvoiset kausarit hintaan 250€. Nyt seura tarjoaa mahdollisuutta hankkia kausari kaverille 20€ (fanclubinjäsenyydellä) ja samalla mahdollistaa paremmat täpinät halliin lisäämällä seisojia ja parantamalla heidän olosuhteita.
Ja vaikka tuloksena olisi siirtyminen tämän myötä vain 650€ arvoisille paikoille niin nyt on kyllä prinsessoilla herne, jos ei nenässä, niin patjan alla, mikäli tästä itkut saadaan aikaiseksi. Taitaa se "saavutetuista" eduista pienikin luopuminen olla edelleen liian kova paikka monelle tässä maassa..
Sama täällä. Nuorelle fanille menisi. YV:llä yhteys.
Blues Fan Clubin sivuilla toimiston vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin liittyen katsomouudistukseen.
Noniin, tässä pitää siis olla henkilökohtaisesti varmaan Pusaan yhteydessä. Kaupan purku tulee lähinnä mieleen, en ainakaan itse aio tonne päätyyn mennä. Kiitti taas, hyvin hoidettu!