Eilisessä hienossa pelissä huomasin taas yhden pienen parannuksen, josta täälläkin on valitettu monet kerrat. Tulostaulun valot oli korjattu tai jopa vaihdettu! Pienet asiat ratkaisee, varsinkin kun nuo on ärsyttänyt jo vuosia ollessaan rikki.
Eilisessä hienossa pelissä huomasin taas yhden pienen parannuksen, josta täälläkin on valitettu monet kerrat. Tulostaulun valot oli korjattu tai jopa vaihdettu! Pienet asiat ratkaisee, varsinkin kun nuo on ärsyttänyt jo vuosia ollessaan rikki.
Oluen ostamisessa muuten ärsyttää, että 1) ensin jonotat puolet erätauosta, jonka jälkeen 2) maksat helvetisti 3) vajaasta tuopista (0.4 vs. 0.5l) ja 4) saat kauheinta kuraa mitä valmistetaan. Kaksi noista vielä menisi, mutta neljä saa aikaan vitutuksen.
Oluen ostamisessa muuten ärsyttää, että 1) ensin jonotat puolet erätauosta, jonka jälkeen 2) maksat helvetisti 3) vajaasta tuopista (0.4 vs. 0.5l) ja 4) saat kauheinta kuraa mitä valmistetaan. Kaksi noista vielä menisi, mutta neljä saa aikaan vitutuksen.
Täytyy päivittää tilannetta sen verran että nykyään areenalta saa myös Pinttejä (0.568l), eli se siitä kusetuksesta. Lisäksi oluenmyyntiin keskittyneissä pisteissä ei ole ollut kuin lyhyitä ja nopeita jonoja. Kalja on edelleen kallista eikä erityisen hyvää, mutta näiden asioiden kanssa voin elää.
Itsehän käyn nykyään ostamassa olueni sieltä alakerran baarista, joka on vastapäätä Veikkauspistettä/Fanipistettä. Valikoimaa on enemmän: löytyy ainakin Urquellia ja Guinnessia ja viikonloppuiltana voi ottaa viskinkin kyytipojaksi.
Niinpä tuolla kerrotaan. Jos siis kausari on lunastettu ennen 12.10.Siis mitä toi käytännössä tarkoittaa? Saako fanikausarilla yhden ekstrakausarin tohon päätyyn vai mitä ihmettä?
Niinpä tuolla kerrotaan. Jos siis kausari on lunastettu ennen 12.10.
Fanikatsomoa sekä laajennetaan että istumapikkojen osalta siirretään.Se mikä mua lähinä kiinnostaisi on nykyisten paikkojen kohtalo. Oma mesta on 207:ssa omasta mielestäni koko hallin parhailla mestoilla enkä tohtisi sitä vaihtaa. Toi tiedote on kovin epäselvä siltä osin, että ollaanko fanikatsomoa nyt vain laajentamassa vai siirtämässä päätyyn.
Se mikä mua lähinä kiinnostaisi on nykyisten paikkojen kohtalo. Oma mesta on 207:ssa omasta mielestäni koko hallin parhailla mestoilla enkä tohtisi sitä vaihtaa. Toi tiedote on kovin epäselvä siltä osin, että ollaanko fanikatsomoa nyt vain laajentamassa vai siirtämässä päätyyn.
Nykyiset paikat säilyy ennallaan. Fanikatsomoa vaan laajennetaan katsomoihin 101-102.
Myös ne paikat siirretään päätyyn.Vaan mitä tapahtuu 207:n istumapaikoille, jotka ovat sen porraskäytävän toisella puolella?
Myös ne paikat siirretään päätyyn.
Ei ihan säily ennallaan vaan se kulma 102 tulee kokonaan seisojille. Istujat siirretään siitä 101:een, eli päätyyn. Näin päästään siihen, ettei kenenkään näkyvyyttä haitata ja samalla fanipääty laajenee. Hieno uudistus!
- jos "seisomapaikkoja" halutaan lisää miksei tuota seisomakatsomoa laajenneta päätyä kohti?
Olin muutama peli sitten katsovinani että sinnepäin vielä mahtuisi ja/tai että siinä ylhäällä/laidalla vielä olisi vapaita paikkoja mutta näin ei ilmeisesti ole? Sitten olen väärässä.Mitä tarkoitat "päätyä kohti"? Nykyiset seisomapaikat ovat katsomon 102 kulmaosassa. Ja 101-102 päätykatsomoon ei seisomaan porukkaa haluta blokkaamaan ruokailijoiden näkyvyyttä. Joten ainoa suunta seisomakatsomon laajentamiselle on katsomon 207 kulmaosa.
Olin muutama peli sitten katsovinani että sinnepäin vielä mahtuisi ja/tai että siinä ylhäällä/laidalla vielä olisi vapaita paikkoja mutta näin ei ilmeisesti ole? Sitten olen väärässä.