Espoo Metro Areena

  • 725 154
  • 2 932

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Espoonmies kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Suurin sallittu kaukalon koko on 62x32m. Espooossa on vain 60x30, joka on muuten kansainvälisen liiton minimimitta. Tämä on myös osasyy kaukalon kasvattamiseen. Nyt Areenalla voi pelata myös kansainvälisiä pelejä ilman erikoislupaa.
Sääntöjen maksimimitta on 61*30m ja kansaivälisen liiton alaisissa kilpailuissa kaukalon koon on oltava 61-60m*30-29m.
Kaukalon minimimitat taas ovat 56*26m.
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
vision kirjoitti:
Ei se kehä II ainakaan meikäläisen mielestä kovin lähella areenaa ole, länsiväyllekin jonkinmoinen matka.Tosin molemmilta pääsee köröttelemällä pikkuteitä. Suurin ongelma hallin sijainnissa on tuleminen pääväyliltä sekä niille takaisin poistuminen. Pikkutien ympäristössä eivät vain oikein vedä tuollaista automäärää.

Jos Areenalta ajaa normaalipäivänä Kehä II:lle 2-3 min, niin onhan se jo melko lähellä. Suurimmasta ongelmasta olemme samaa mieltä, teiden kapasiteetti ei vaan kestä, ainoa "fiksu" suunta sisään/ulos LA-Areenalta on juuri Olarinluoman suuntaan ja Kehä II:lle, muissa suunnissa tulee liikaa valoristeyksiä tms. hidasteita vastaan. Kakkoskehää pääseekin sitten Turun motarille ja Länsiväylälle, ei aina kannata puskea kohti Tapiolaa jos ei ole sinne menossa.

... btw, kun kiertää LA-Areenan pääteitä pitkin (Pohjantie, Kalevalantie, Koivu-Mankkaan tie, Merituulentie) niin kierrosta kohti tulee 13 liikennevalot. Eläköön turvallisuus...
 
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Blues ja Charleston Chiefs!
Kaljami kirjoitti:
Jos Areenalta ajaa normaalipäivänä Kehä II:lle 2-3 min, niin onhan se jo melko lähellä. Suurimmasta ongelmasta olemme samaa mieltä, teiden kapasiteetti ei vaan kestä, ainoa "fiksu" suunta sisään/ulos LA-Areenalta on juuri Olarinluoman suuntaan ja Kehä II:lle, muissa suunnissa tulee liikaa valoristeyksiä tms. hidasteita vastaan. Kakkoskehää pääseekin sitten Turun motarille ja Länsiväylälle, ei aina kannata puskea kohti Tapiolaa jos ei ole sinne menossa.

... btw, kun kiertää LA-Areenan pääteitä pitkin (Pohjantie, Kalevalantie, Koivu-Mankkaan tie, Merituulentie) niin kierrosta kohti tulee 13 liikennevalot. Eläköön turvallisuus...

Krhm.... 14 liikennevalot :)
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaljami kirjoitti:
Jos Areenalta ajaa normaalipäivänä Kehä II:lle 2-3 min, niin onhan se jo melko lähellä.

Täysin totta mutta pelipäivinä kehä II onkin yllättäen kovin kovin kaukana.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Sasha kirjoitti:
"Bröm bröm bröööm" pärisytti Tommy huulillaan kun kaarsi polkuautollaan Niittykummun Mäkkärin Drive in -kaistalle Bluesin matsin jälkeen.

Ja tuo sijaintihan on ihan hyvä. Tapiolaan on kaikista oikeista paikoista ihan hyvät yhteydet, ja Tapiolasta taas on ihan muutaman minuutin löntystely Areenalle. Voisihan se sijainti parempikin olla, mutta jos vertaa johonkin Turkuun, niin pitää olla tyytyväinen.
Hyvä ja hyvä ei Autotalliin eikä edes tapiolaan spåralla pääse joten yhteydet ei voi olla hyvät :)
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
#3 kirjoitti:
Hyvä ja hyvä ei Autotalliin eikä edes tapiolaan spåralla pääse joten yhteydet ei voi olla hyvät :)

Spåra on köyhille ja espoolaisethan eivät ole köyhiä.
Kuten metro myös, helsinkiläiset haluaisivat sen Espooseen. Espoolaiset taas eivät halua. Näinhän se menee.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jani82 kirjoitti:
Sääntöjen maksimimitta on 61*30m ja kansaivälisen liiton alaisissa kilpailuissa kaukalon koon on oltava 61-60m*30-29m.
Kaukalon minimimitat taas ovat 56*26m.

Katos perkule. Muistin asian väärin. Muistelin, että silloin kun Espooseen areenaa rakennettiin, niin sinne nimenomaan tehtiin minimimittainen kaukalo ja mahdollisuus KV-liiton minimimittaiselle kaukalolle, johon nyt siirryttiin. Olisikohan sääntöjä sen jälkeen muutettu? Vanha koko 28*58m ei siis ollutkaan edes pieni kaukalo, vaan sääntöjen mukaan ihan keskikokoinen.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tommy kirjoitti:
Kuten metro myös, helsinkiläiset haluaisivat sen Espooseen. Espoolaiset taas eivät halua. Näinhän se menee.

Kova yleistys, että _kaikki_ espoolaiset eivät metroa haluaisi. Uskaltaisin väittää, että suurempi osa haluaisi metron myös Spoohon, kuin sitä vastustaisi. Sinänsä "hauskaa" yrittää edes provota, että joku haluaisi Spoohon spåralla.

Mutta sitten asiaan, toivottavasti Blues järkkää IFK- ja Jokerit-pelipäiville edes ylimääräisen vuoron stadista LAA:lle, sillä kovin täynnä ovat dösät olleet ja useasti niitä joutuu odottamaan liiankin pitkään sitten pelien jälkeen. 109 tuo ihan kivasti kyllä keskustasta, mutta vaihtoehtoisiakin reittejä voisi keksiä.

Mielenkiintoista nähdä miten uudet muutokset vaikuttavat LAA:n toimintaan. Yksi hieno homma olisi, jos hallin voisi kiertää kokonaan alakerrassa, sillä viime hetkellä peliin tuleva voi joutua sokkeloissa hetken kiertelemään. Baarithan LAA:lla ovat Suomen parhaat pelin katsomisen kannalta. Toki hintoja voisi hieman laskea, mutta ilmeisesti myynti vetää vaikka kallista onkin.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mihin Espoossa metroa nyt tarvitaan. Mielestäni kaikista hienoin vaihtoehto olisi rakentaa nykyaikainen Monorail, joka kulkee maan päällä, Länsiväylää pitkin suoraan Espoonlahdesta Ruoholahteen. Siitä voisi sitten tehdä "sivulinjan" Westendinasemalta Otaniemen, Tapiolan, LAA:n kautta aina Kauniaisten keskustaan asti. Monorail näyttää hyvältä (ainakin Kuala Lumpurin Monorail), se on huomattavasti edullisempi rakentaa kuin maanalainen sekä se lienee maan päälle olevana myös turvallisempi kuin maanalainen (siis varkaita, idiotismia ja muita häiriköitä lienee vähemmän). En kyllä tiedä, miten Monorailratkaisut kestävät pakkasta, lunta ja jäätä... Jätetään visionti tähän, kun ei tähän ketjuun kuulu.

Muutama vuosi sitten YTV teki lisävuoroja pelien ajoille LänsiAuto Areenalle 109:lla, mutta viime vuosina niitä ei ole enää näkynyt. Toisaalta olen kyllä aina itse normaalivuorollakin bussiin mahtunut. Pakkasessa bussin odottelu vaan oli liian tuttua, kun ne reittivuorot ohittivat yleensä hallin juuri "nenän edestä", kun pelistä lähti. Ja vuoroväli oli 20min muistaakseni.

Hallin lähelle (hieman pidemmän kävelymatkan päähän) pääsee kuitenkin ainakin linjoilla 105, 110, 195, 505, 510... vai olenko ihan väärässä? Että kyllä mielestäni vaihtoehtoisiakin bussilinjoja on ihan tarpeeksi.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Metro, monorail, ratikka... Aivan sama, kunhan rakentavat jotain raiteilla kulkevaa joka vie Helsingistä Espoon eteläosiin. Itse olen sen verran helsinkiläistynyt että bussimatkat lapsuuden kotimaisemiin ovat kerta kerralta yhä surempaa tuskaa. Etenkin ruuhka-aikana bussimatkustaminen on suoranaista kidutusta.

Se että IFK-fanit tulevat omalla bussilla Espoon otteluihin kertoo aika paljon joukkoliikenteen toimimattomuudesta. Miettikikääpä jos parisataa IFK-fania lähtisi yhtäaikaisesti kohti 109:in bussia, kaaoshan siitä tulisi. Ja jos ei ole ennen bussilla saapunut LA-areenalle niin ei se todellakaan ole mikään helppo tehtävä. Esimerkiksi monet 105:en kuskit eivät edes tiedä missä halli on - todella säälittävää.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
E kirjoitti:
Mihin Espoossa metroa nyt tarvitaan. Mielestäni kaikista hienoin vaihtoehto olisi rakentaa nykyaikainen Monorail, joka kulkee maan päällä, Länsiväylää pitkin suoraan Espoonlahdesta Ruoholahteen. Siitä voisi sitten tehdä "sivulinjan" Westendinasemalta Otaniemen, Tapiolan, LAA:n kautta aina Kauniaisten keskustaan asti.

Vähän menee aiheen vierestä, mutta Kauniaisten sijaan sanoisin, että päätepysäkin tulisi olla Leppävaarassa. Sillä helpotettaisiin kehä I:sen ruuhkia muutenkin kuin pelipäivinä. Leppävaaran alueella kuitenkin asuu n. joka neljäs espoolainen (56 000 / 220 000) ja leppävaaran aseman kautta kulkee arkisin lähes 100 000 matkustajaa. Luvut sain länsiväylästä, joku sitä kysyy kuitenkin. Sinällään olen mielummin tämän Monorailin kuin metron kannalla.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rebel kirjoitti:
Mutta sitten asiaan, toivottavasti Blues järkkää IFK- ja Jokerit-pelipäiville edes ylimääräisen vuoron stadista LAA:lle, sillä kovin täynnä ovat dösät olleet ja useasti niitä joutuu odottamaan liiankin pitkään sitten pelien jälkeen. 109 tuo ihan kivasti kyllä keskustasta, mutta vaihtoehtoisiakin reittejä voisi keksiä.


Tosiaan kuten E sanoi, Tapiolan keskustaan tulee keskustasta aika hyvin dösiä. Vaikka se saattaa tuntua suht pitkältä matkalta, niin siitä WG-talon läheiseltä pysäkiltä - josta ainakin linja 110 menee - kävelee sen metikön läpi polkua pitkin hallille n. 5-10 min.

105 menee myös lähes 109:n reittiä, mutta kääntyy juuri ennen Esport Centeriä vasemmalle. Eli kun jää pois yhtä pysäkkiä aiemmin kuin 109:llä matkustaessa, pääsee lähelle.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Cosmo kirjoitti:
Vieläkö muuten tulevalla kaudella se mukavalmis salibandykuplailmapallo vaikuttaa siihen toiseen sisäänajoon Areenalle? Siihen joka tuli sopivasti suoraan häkille ja oli viime kaudella ummessa.
Tähän palatakseni, niin tänään pidetyssä palaveerauksessa selvisi, että kyseinen väylä näillä näkymin avautuu lokakuussa. Lisäksi ensi kaudeksi ollaan mahdollisesti saamassa yksi uusi parkkialue areenan käyttöön lähistöltä. Tämä selviää tarkemmin parin viikon sisällä.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Ruutiveijari kirjoitti:
Tähän palatakseni, niin tänään pidetyssä palaveerauksessa selvisi, että kyseinen väylä näillä näkymin avautuu lokakuussa. Lisäksi ensi kaudeksi ollaan mahdollisesti saamassa yksi uusi parkkialue areenan käyttöön lähistöltä. Tämä selviää tarkemmin parin viikon sisällä.

Huikeeta. Tosin tänään näytti siltä, että se halli oli kokonaan sen tieuran päällä, mutta kai sieltä jostain pääsee luikahtamaan. Ihan jees, jos saadaan yksi poistumisväylä lisää. Tattista vaan faktoista.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
En viitsinyt tämän vuoksi aloittaa uutta topicia, joten laitetaan tänne. Eilen kuului mielenkiintoisia uutisia toimiston suunnalta.

Bluesin fanikausikorttien hintaa on laskettu. Kausikortin hinta on nyt Fan Clubin jäsenille 130 euroa. Alennusta on siis 57% edelliseen (300€) hintaan. Kortti on fanikatsomoon 101/102 päätyosa. Yhdelle ottelulle tulee hintaa siis alle 5 euroa. Fan Clubin jäsenmaksu pitää olla maksettuna, jäsenmaksu on 15 euroa tältä kaudelta.

Jos tuolla hinnalla ei saa päätykatsomoa täytettyä, on jo ihme. Ei kai tällä kampanjalla muuta tarkoitusta voi Bluesin puolelta olla kuin saada oikeasti suuri ja huutava joukko kasaan. Tuskin kukaan voi enää pitää kausikortin hintaa esteenä sen ostamiselle.
 

Larkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Ohhoh... onpas halpaa! Toisaalta ei siitä paljon iloa ole, kun se yleensä täyttyy niillä 13-16 -vuotiailla. Olihan siellä muutama vanhempikin viime vuonna, mutta aika häiritsevää, puolet on jotain 15-vuotiaita muijia. Mutta tänä vuonnahan on se seisomokatsomokin, joka voi onnistuessaan nostaa tunnelmaa uusiin svääreihin, kun tämä fanikatsomo alkaa kilvoittelemaan seisomokatsomonkanssa. Jos he siihen pystyvät "hymiö".
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Larkin kirjoitti:
Ohhoh... onpas halpaa! Toisaalta ei siitä paljon iloa ole, kun se yleensä täyttyy niillä 13-16 -vuotiailla. Olihan siellä muutama vanhempikin viime vuonna, mutta aika häiritsevää, puolet on jotain 15-vuotiaita muijia.

Mielenkiintoinen väite, koska itse väittäisin fanikatsomossa istuvien keski-iän olevan pitkälti yli 20. Mediaani-ikä on varmaan lähempänä 30 ikävuotta kuin 20. Ainakin itse olen istunut fanikatsomossa viimeiset kaksi kautta, alle 18v henkilöitä on ehkä 10-20 reilusta sadasta, hekin istuvat kaikki erittäin tiiviisti. Ja ovathan kaikki nämäkin taas vuotta vanhempia nyt kuin vuosi sitten. Näkisin itse tuon fanikatsomon heterogeenisyyden (on sekä 15v että 50v ihmisiä) voimavarana. Koska fanikatsomo on niinkin heterogeeninen, sinne mahtuu mukaan kaikki ikään ja sukupuoleen katsomatta ilman, että kokee olevansa ulkopuolinen. Mukaan kaikki vaan, ei pitäisi olla ainakaan rahasta nyt kiinni.
 

Larkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Jos kerran näin väität niin olen kai sitten väärässä. Viime kaudella en ehtinyt kuin pariin peliin ja olin näkeväni tälläistä, joten voi olla, että nää kokeneet olivat silloin poissa?

Tällä kaudella olisi tavoite +20 peliä nähdä. Voi jäädä haaveeksi.

By the way... mites nämä rummut. Niistä on tullut aika paljon valituksia, aiotteko yhä pitää ne mukana? Siis valituksia on tullut myös Blues-faneilta. Itse en nyt tiedä, kun en tosiaan ollut kuin parissa pelissä.
 

blues75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo United
The Nikkari kirjoitti:
Vähän menee aiheen vierestä, mutta Kauniaisten sijaan sanoisin, että päätepysäkin tulisi olla Leppävaarassa. Sillä helpotettaisiin kehä I:sen ruuhkia muutenkin kuin pelipäivinä. Leppävaaran alueella kuitenkin asuu n. joka neljäs espoolainen (56 000 / 220 000) ja leppävaaran aseman kautta kulkee arkisin lähes 100 000 matkustajaa. Luvut sain länsiväylästä, joku sitä kysyy kuitenkin. Sinällään olen mielummin tämän Monorailin kuin metron kannalla.
Samaa mieltä. Leppävaaran ja Tapiolan yhdistäminen jonkinlaisella raideliikenteellä ois oleellisen tärkeää koko kaupungin joukkoliikenteen uskottavuuden kannalta. Tapiola taas yhdistyisi metrolla Helsinkiin. Ja Leppävaarahan yhdistyy nyt jo hyvin junalla Helsinkiin. Raidetta voisi pyöriä edestakaisin ja ympäri HELSINKI-TAPIOLA-LEPPÄVAARA-HELSINKI. Jees...ja meikkis kolistelisi jonkinlaisella välineellä Leppävaarasta LA-Areenalle. Tää ois mun unelma.
 

Larkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Totta. Nykyään täältä kuin ei taida mennä yhtään bussia suoraan Tapiolaan. Ennen oli #17, joka oli erittäin suosittu linja, mutta se päätettiin lopettaa. Aika ihmeellinen päätös, kun kyseinen bussi oli melkein aina täynnä, kun itse sillä kuljin. On monillä jäänyt Tapiola-reissut vähemmäli juuri tämän linjan lopettamisen vuoksi. Siis eläkeläisten etenkin.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Heikkoa toimintaa Bluesin organisaatiolta!

En nyt oikein tiedä mihin ketjuun tämän laittaisi, enkä viitsinyt avata
uuttakaan, joten laitetaan tähän.

Pistin viikko sitten Bluesin toimistoon sähköpostia, jossa tiedustelin
mahdollisuutta ostaa fanipaita omalla painatuksella, eli selkään
tulisi nimi Pantse ja pelaajanumeroksi 67 jne.

Ei ole tullut vastausta vieläkään. Ihmettelen mokomaa, sillä
me fanithan ainakin osaksi rahoitamme tätä touhua.
Ei kai sinne toimistoon noita tiedusteluja kaiken maailman
asioista niin paljon voi tulla, ettei yhteen sähköpostiin ehditä
vastaamaan?
 

Number 11

Jäsen
Itselleni on käynyt samoin eli keväällä kuin lähestyin sähköpostilla Bluesia erästä asiaa koskien, en saanut sieltä minkäänlaista vastausta. Kausikorttiani tilatessani joskus huhtikuussa en myöskään saanut sähköpostilla vastausta. Sen sijaan sain puhelun myyntineuvottelijaltamme, joka kertoi kausikorttitilaukseni olevan vahvistettu, mutta sähköpostin lähettäminen minulle ei teknisistä syistä onnistunut (siksi hoidettiin asia puhelimella). Pidän hyvin mahdollisena, että minulle on yritetty lähettää vastausta myös aiemmin keväällä tehtyihin kysymyksiin, mutta tämäkin on jostain syystä epäonnistunut (ja lähettäjä on luullut viestin menneen perille).

En tiedä voisiko tässä olla kyse jostain sähköpostiin liittyvästä ongelmasta, mutta en voi millään uskoa toimiston olevan niin välinpitämätön fanien kysymyksien suhteen ettei niihin voi vastata.

Edit. En tiedä mistä nämä ongelmat voisivat johtua ja ovatko ne edes teknisesti mahdollisia. Käytän muuten hotmailin sähköpostia, mutta en tiedä onko silläkään mitään merkitystä.
 

bunghole

Jäsen
scholl kirjoitti:
Mikäs siinä LA Areenan sijainnissa nyt sitten on vikana?
Tapiolaan ei tunnetuista syistä ole raideliikennettä, joten juopuneimpien kannattajien voi olla matsiin ja sieltä pois hankalampi matkata, mutta olisiko halli sitten pitänyt sijoittaa Espoon Keskukseen? Tapiola on mielestäni Espoossa ainoa paikka, jossa on edes mini-itiksen verran kaupunkimaista rakennelmaa, joten se on ainoa oikea paikka hallille. Espoon Keskus on jurripäisen arkkitehdin pahasta unesta konkretisoitunut ddr-henkinen keinotekoinen hanke, joten ei hallia sinne, vaikka juna-asema löytyykin. Lisäksi Tapiolassa ja sen lähiympäristössä on muutakin urheilutoimintaa, joten se on luontevin paikka.

Miksi areenaa ei rakennettu Leppävaaraan? Sinne kulkevat junat kokoajan ja nykyinen Sellon ympäristö näyttää (muuhun Espooseen verrattuna) jo hieman kaupunkimaiselta asutukselta kuten Tapiolakin. Tokihan Tapiolassa on enemmän urheilutoimintaa mutta ei kai sillä niin väliä ole. Rakennettiinhan naapurikaupungissakin Viljasiilo ratapihalle. Ja löytyyhän Lepuskistakin urheilupuisto. Jos Leppävaaran aseman/Sellon läheltä löytyisi joku hyvä paikka niin mielestäni se olisi ollut paras vaihtoehto hallin sijainniksi. Liikenteellisesti ihanteellinen paikka. Turun tie, Kehä I ja Länsirata vieressä. Aseman pohjois- ja eteläpuolilla ei tilaa ole mutta aseman/Kehä I:n itä- ja länsipuolilla on hieman enemmän. Esimerkiksi Vermossa olisi tilaa ja raviradan saisi räjäyttää Kuuhun. Kyllä sieltä yhdelle areenalle tilaa löytyy. Vermosta on Leppävaaran asemalle saman verran matkaa kuin Tapiolan keskuksesta LA-Areenalle (n. 1km) Tokihan tämäkin vaihtoehto on varmasti otettu huomioon ja jotain estettä sille ilmeisesti on ollut kun halli rakennettiin Tapiolan lähistölle.

Pantse67 kirjoitti:
En nyt oikein tiedä mihin ketjuun tämän laittaisi, enkä viitsinyt avata
uuttakaan, joten laitetaan tähän.

Pistin viikko sitten Bluesin toimistoon sähköpostia, jossa tiedustelin
mahdollisuutta ostaa fanipaita omalla painatuksella, eli selkään
tulisi nimi Pantse ja pelaajanumeroksi 67 jne.

Ei ole tullut vastausta vieläkään. Ihmettelen mokomaa, sillä
me fanithan ainakin osaksi rahoitamme tätä touhua.
Ei kai sinne toimistoon noita tiedusteluja kaiken maailman
asioista niin paljon voi tulla, ettei yhteen sähköpostiin ehditä
vastaamaan?

Eikö teillä ole Fani-shopeja??? Kun sieltähän noita paitoja yleensä tilataan.

Mutta ainiin.. Eihän teillä ole faneja. Anteeksi muistamattomuuteni.

Jos sellaisen paidan haluat niin Kävele Kärppien Fani-shopiin esimerkiksi Oulun Stockmanilla ja tilaa sellainen. Vai pitikö sen olla Blues-paita?
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pantse67 kirjoitti:
En nyt oikein tiedä mihin ketjuun tämän laittaisi, enkä viitsinyt avata
uuttakaan, joten laitetaan tähän.

Pistin viikko sitten Bluesin toimistoon sähköpostia, jossa tiedustelin
mahdollisuutta ostaa fanipaita omalla painatuksella, eli selkään
tulisi nimi Pantse ja pelaajanumeroksi 67 jne.

Ei ole tullut vastausta vieläkään. Ihmettelen mokomaa, sillä
me fanithan ainakin osaksi rahoitamme tätä touhua.
Ei kai sinne toimistoon noita tiedusteluja kaiken maailman
asioista niin paljon voi tulla, ettei yhteen sähköpostiin ehditä
vastaamaan?

Fanituotteet on ensikaudesta alkaen ulkoistettu toimiala, eli kaikissa fanitarvikkeita koskevissa asioissa, kannattaa kääntyä suoraan niitä hoitavan tahon puoleen. Blues ei sinällään enää ota tilauksiakaan vastaan. LänsiAuto-Areenan vaihde osaa varmastikin yhdistää Sinut oikeaan osoitteeseen.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
bunghole kirjoitti:
Eikö teillä ole Fani-shopeja??? Kun sieltähän noita paitoja yleensä tilataan.

Mutta ainiin.. Eihän teillä ole faneja. Anteeksi muistamattomuuteni.

Jos sellaisen paidan haluat niin Kävele Kärppien Fani-shopiin esimerkiksi Oulun Stockmanilla ja tilaa sellainen. Vai pitikö sen olla Blues-paita?

"fani-shopeja"...Huono provo yhdistettynä epämääräiseen porolandemurteeseen, ja yleiseen tietämättömyyteen, loistava kombinaatio tahattomalle huumorille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös