Välillä Metro Areenalla tulee sellainen hetkellinen "tuulenpuuska", eli ihan kuin joku avaisi ulko-oven. En ole tietoinen, mistä tämä johtuu, mutta näitä on myös tapahtunut areenan koko olemassaolon ajan ja sen jälkeen halliin tulee vielä entistä kylmempi.
Jaffalasta en tiedä, en ole koskaan laittanut vetoa sisään siellä, eikä se varsinaisesti tähän liity, koska Jokerit ovat eri sarjassa nykyään ;) Käsittääkseni tässä on kuitenkin ollut joku Liigankin yhteistyökuvio taustalla.
Hallin kartat, lämpötila ja myyntipisteet ovat Areenan omistajan, eli Jussin vastuulla eikä niihin ole saatavilla muutoksia Bluesin toimesta. Palautetta kaikenlaisista puutteista ja korjauksista on kyllä annettu, usko pois, mutta jostain syystä Jussi mieluummin haluaa hallinsa rapistuvan kasaan, ilmeisesti. Myyntipisteiden vähyys johtuu tietenkin siitä, että hallissa ei ole paljoa yleisökään ja sen takia moni piste on päätetty pitää kiinni sen sijaan, että se palvelisi kahta asiakasta per erä. Säästötoimenpide ja tässä Blues on toki osallisena. Minusta se, ettei joudu jonottamaan, pitäisi olla hyvä asia :) Mutta ainakin itse olen useasti joutunut odottamaan ainakin pari minuuttia sen muutaman kerran, kun olen jotain joutunut tuolla ostamaan..